Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, November 17, 2010

2011 PELAJAR TAHUN 1 AKAN DIAJAR MENGGUNKAN KONDOM

بسم الله الرحمن الرحيم

Pendidikan Seks:Tahniah UMNO, Pelajar Akan Diajar Akan Diajar Tentang Kegunaan KONDOM Seawal Tahun Satu……



foto ini agak sensitif tapi jangan terkejut sekiranya perkara sebegini terjadi di Malaysia.........

UBN seolah-olah merestui seks bebas dikalangan pelajar sekolah, pendidikan seks akan diajar di semua sekolah di Malaysia mulai tahun depan (2011) bermula dari pelajar sekolah rendah Tahun 1 lagi.

Kita sedia maklum di negara barat salah satu objektif pendidikan seks ialah untuk mengelakkan kehamilan di kalangan remaja bawah umur, bukan untuk mengelakkan diri daripada berZINA.

Kesimpulannya UBN memang tidak langsung mahu mengambil pendekatan untuk mengharamkan ZINA seperti yang telah disarankan oleh Agama Islam walhal mereka mengatakan bahawasanya Malaysia ini adalah sebuah Negara Islam…..Tidak cukupkah bukti ini untuk menyatakan bahawa UMNO sememangnya tidak mahu menjalankan Syariat Islam dari segi apa pun……..

- naimnikmat

Note: hidup umno....!!! kah..kah..kah..kah..

Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

9 comments:

Nia said...

gile ah.. saye sniri xtahu ape tu kondom sampai la masuk zaman matrik.. nak buat macam tu kat budak2? alamatnya mlaysia jd new york la bhai!!

aimi nadiah said...

makin advance bdk2 skrg nie..

mamawana said...

What a stupid idea.....

Dear Jim said...

risau anak2 kite akan datang...makin tak leh pakai kepala otak diorg nie...

Anonymous said...

Ilek aaa...

Budah skolah rendah didahulukan,
Berzina digalakkan.

tuyuk said...

ahhh crazy crazy mereka itu

PUPPETS said...

HE HE HE JANGAN BISING-BISING,KANG DIA URANG TUKAR PLAK KUNDOM TUH DENGAN BELON... HE HE HE GAMAKNYER ADA DIKALANGAN TOKEY KILANG KONDOM TUH SUKU SAKAT DIAURANG KOT... YEA LER NAK BAGI BISNES KEMBANG BIAK N BIAWAK....

Unknown said...

Majulah kondom untuk negara,
malaysia boleh!!

Anonymous said...

bn vs umno bodoh sedunia, cara yang mereka bawa tu pun dah ala2 freemason dah,pikir pendek mungkin past ni syarikat2 yang mencetak buku2 pendidikkan sek itu akan menjadi jutawan