Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, August 3, 2010

GILA KE NAK ISTIHAR HARTA.. KANTOI LA KAMI SEMUA...!!!

بسم الله الرحمن الرحيم

Istihar harta dosa bagi Hisham banding minum arak



Hishamuddin Tun Hessein Menteri Dalam Negeri Malaysia yang dituduh kaki botol dan juga merupakan sepupu kepada Najib Bangsawan berkata bahawa cadangan untuk meminta semua menteri Malaysia mengistiharkan harta masing-masing adalah tidak sesuai dilaksanakan.
Sebelum ini, isu berkenaan sudah berkali-kali dibangkitkan oleh rakyat Malaysia.Terkini, Ketua Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegah Rasuah Malaysia Datuk Seri Abu Kassim Mohammed membangkitkannya pula

Abu Kassim bersetuju dengan cadangan bekas presiden Majlis Peguam Datuk S. Ambiga supaya aset ahli-ahli politik terutama di kalangan anggota kabinet dan kehakiman didedahkan kepada umum untuk menunjukkan ketelusan.

Ianya seperti satu masalah besar bagi Hishamuddin. Agaknya perkara baik dan sifat integriti tidak perlu dimiliki oleh kabinet. Cuma rakyat Malaysia yang dikira 'bodoh' oleh Umno sahaja perlu meneriakkannya.

Bagi menteri-menteri penipu, ianya haram dilakukan.

Sebagai perompak, mereka hanya perlu melapor kepada ketua mereka sahaja iaitu Najib Bangsawan. Ini demokrasi ala Melayu Razak dan Melayu Hussein.

Jika rakyat tidak bangkit dan menterjah bangsawan-bangsawan ini, tunggu dan lihat Perdana Menteri Malaysia akan digilirkan sesama dinasti Hussein, Razak dan Mahathir.

Isi mereka yang makan. Kuah - rakyat bangang yang kena hirup. Samalah seperti apa yang berlaku di Pulau Pinang - negeri kaya raya itu. Masyarakat awal Melayu dan Tamilnya kini kelihatan berjalan-jalan di Bukit Selambau.

Semua ini adalah angkara pemimpin Umno.

Mungkin istihar harta kepada rakyat merupakan dosa bagi Hishamuddin dan Umno berbanding minum arak - tidak ada apa-apa. - alkerohi.blogspot



UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

2 comments:

Fared Isa said...

cuba teka siapa yg paling banyak harta di antara mereka bangsawan...

langsung tiada ketelusan dan amanah..,


baca cerita panas di http://billyuniversal.blogspot.com/

Ateh Nour said...

Assalamualaikum,
Sukanya Dia......