Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, December 17, 2009

MAK TAK GUNA

بسم الله الرحمن الرحيم

KAJANG: Kejam dan tidak berperikemanusiaan apabila seorang lelaki Afrika didakwa sanggup mendera, merogol dan meliwat anak kekasihnya yang baru berusia tiga tahun sehingga kanak-kanak itu menemui ajal. Malah, kekasih wanita terbabit yang juga seorang janda berusia 24 tahun tergamak bersekongkol dengan warga asing itu apabila sanggup berbohong dengan mereka cerita kononnya anaknya mati akibat didera pembantu rumah.


Nie la minah yg tak guna yg menyebabkan anak dia mati krn negro tu...... aduhaiiii...








UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

10 comments:

Mohamadazhan.com said...

salam saudara,

manusia akhir zaman lebih teruk dari binatang peliharan...

Normi said...

Astaghfirullah Al-Azhim..Astaghfirullah Al-Azhim..Astaghfirullah Al-Azhim..

SEMOGA ALLAH JAUHKAN SIFAT KEBINATANGAN DARI ANAK2 KITA...

Unknown said...

Benar kata Mohamadazhan. firman Allah
”Dan sesungguhnya Kami jadikan untuk neraka jahanam banyak dari jin dan manusia yang mempunyai hati (tetapi) tidak mahu memahami dengannya (ayat-ayat Allah), dan yang mempunyai mata (tetapi) tidak mahu melihat dengannya (bukti keesaan Allah) dan yang mempunyai telinga (tetapi) tidak mahu mendengar dengannya (ajaran dan nasihat); mereka itu seperti binatang ternak, bahkan mereka lebih sesat lagi; mereka itulah orang-orang yang lalai”.
[Al A'raaf (7)ayat179].

tAsHaYaNgBaiK said...

peliknye...seorang ibu tak perasaan kasih & syg kt anak....

akupemikirmelayu blogspot.com said...

MJ ni aku tengok mmg suka Mat hitam sebab @/xx*? besar kot tu yg lupa pasal anak ada anak tak tahu nak jag anak,mungkin jugak anak tu anak yg tak dikehendaki dan membebankan.Melayu oh Melayu

Anonymous said...

Muka pun mcm pompuan "sial" jeee...celaka lah hidup mu hendaknyaa!!!!

pensel kayu said...

teruk pada mentang lagi kelaku dia ni..ish²

Anonymous said...

salam..dapat kay mane gmbar mak budak ni?

Anonymous said...

salam..dapat kat mane gmbar mak budak ni?

Kak Mahh said...

Haiwan pun sayang anaknya.