Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, October 8, 2009

KALAU BUKAN PENIPU BUKANLAH UMNO NAMANYA

Bismillahirahmannirahim..

( atas permintaan sahabat entry ini saya buat reposting )

Ketua Putra UMNO Yang Penipu ....

TERKINI

KETUA PUTRA UMNO MALAYSIA DATO' AZZEZ YANG MENDAKWA DI BELASAH OLEH 8 ORANG ANGGOTA PAS DI PENAMAAN CALON DI BAGAN PINANG YANG TELAH DI SIARKAN OLEH MINGGUAN MALAYSIA DAN SINAR YANG SAYA BACA SEBENARNYA SATU PROVOKASI MURAHAN DAN KEBUDAK-BUDAKAN

Mengapa dia seorang yang mendapat gelaran Dato' sanggup menipu orang ramai dan akhbar utusan meloya di negara ini ? Adakah dia hanya hendak membusukkan imej PAS yang bertanding di Bagan Pinang dan supaya orang Bagan Pinang menolak PAS ? Khabarnya di Trengganupun dia buat perangai macam itu juga, cuba tanya orang UMNO apa pula pandangan mereka tentang Dato' UMNO ini atau memang orang UMNO sudah ketandusan modal politik ?

Jika ia satu provokasi, maka provokasi ini adalah satu kerja yang bodoh, Pak Karamu tidak terlintas langsung seorang yang telah di kurniakan gelaran Datok boleh buat kerja bodoh dan sia-sia dan lagi bodoh ialah orang yang memberikan dia gelaran Dato'

Dia seorang UMNO yang bodoh, dia seorang ketua putra UMNO Malaysia yang bodoh, dia mendedahkan sikap seorang ketua UMNO yang bodoh, dia menjatuhkan imej UMNO yang bodoh, Muhiden Yasin dan Hisamuddin membuat kenyataan menyokong Dato' ini dan menyerang pribadi sikap PAS tanpa usul periksa ertinya apa ? Ertinya dua menteri inipun turut bangang ! Aduuuyai ! mengapakah UMNO ini ramai sangat pemimpin yang bangang !

Bersikap jantan man la sikit, Lelaki man memang tak ada dalam UMNO so apa lagi yang nak di tunjukkan oleh UMNO di Bagan Pinang ? ~PakKaramu~



Ni la muka malbari aziz kaki kelentong. Putar alam punya worang.. Bak kata org dulu2.. klau jumpa malbari aziz dgn ular, bunuh dia dulu lagi baik.. sbb dia ni lagi kuat belitnya dari ular.. Dey.. tambi.. poodahhh....citt...!!!


BS: Betul punya marah pak karamu ni.. Sejak bila plak ada org UMNGOK yang pandai pak..? Kan memang sejak azali lagi mereka tu dah bodoh... Pandai rasuah dan menipu ramai laa... hehehe...

UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH. I LOVE YOU FULL.. HA..HA..HA..HA..

17 comments:

faizal said...

umno dah meroyan...

tetapi di bagan pinang ini mereka cukup yakin dengan kemenangan mereka..masing-masing semangat sungguh..

kalau kalah pasti jadi tanda kepupusan untuk mereka..

mari lah kita solat hajat beramai-ramai agar umno tumbang di bagan pinang.

umno tumbang islam terbela

matabulat (lat) said...

betul sy setuju...umno mang ske menipu rakyat...

JOHN DOE said...

mane ada tipu...tu cite betul tu...dia nak cite sebenarnya dia kena pukul masa tengah buat hormat ala2 org jepun...tu yg kena kat leher....wakakaka...

Anonymous said...

NASIHAT KPD BUJANG SSH-jangan la laju sngt tukar n3..nanti hanya beberapa orng shja yg berminat nk baca n3 yg lepas2..yela biasa pembaca ni ske baca n komen n3 yg latest jerk.so biarkan setiap n3 tu duk lme sket sblm dtng n3 terbaru.biar semua dpt bca dan menghayatinya.dan biarkan n3 yg panas2 ni duk lme sket kt ranking paling latest.

AKU NK KOMEN PASAL N3 NI.PENTING SNGT2.HARAP SEMUA BACE:

2tahun lepas ak de tngk cte tamil..cte politik tamil..cte polisnya yg mana sangat jahat dan bekerjasama dngn ahli politik yg kuat.dan stategi ahli poltik tamil ni lbh krng jerk cam yg br berlaku kt malaysia ni..ctenye begini..partiB mempunyai pengaruh yg kuat jgk untuk mengalahkan parti dia ni..jd dia rasa tergugat..lagi dia pun rancang satu strategi tuk tarik minat pengundi..dia plane suh orang2nye tikam dia waktu dia habis berceramah..tetapi rancangannya amatlah rapi..dia dah kaji dh fikikal badan manusia ni.dia dh kaji dh tmpt mane bila tikam x kn mati.


jadi dia pun suh la orng2 dia tikam dirinya kt tmpt2 yg telah dikaji tadi yg x mungkin boleh membunuh..lalu bila tiba masanya mereka pun bertindak.dan hebohlah kt tv.dan dia pun ckp pihak parti lawan yg bwt semu ni.jd rakyat waktu tu jd marah lalu protes.dan akhirnya parti lawannya kalah teruk.dan dia berjaya jgk dngn tekniknye..jadi sme jela ape yg berlaku kt negara kte ni.cme si mamat ni x dela seberani tamil tu.x nk la tikam2 ni,silap2 mampos.haha..so dia upah orang suh belasah dia..tu pun sket jerk.jngn belasah teruk2.hahA..pandai latu..tektik ni sbnrnye dah basi la..and bnda ni dah didedahkan dlm cerita tamil yg nk tunjukkan fenomena politik di negaranya..umno pun nk tiru jgk.haha..ak harap korang sebarkn bnda yg bermanfaat ni..spya kte semua x tertipu dngn tindak tanduk najis umno

Duan said...

bile mase umno reti main care bersih...??
muke sekor² keruh dan berkarat...
terpakse solek 2 3 inci nk suh wi napok jernih..kaloh artis korea..haha

Anonymous said...

cadangan-hope bujang ssh lebih mesra tetamu cam dlu.br best...setiap komen akan dibalas balek..br rse cam ade tuan rmh kt blog ni..klu hnya orng yg komen tp bujang ssh x de respon rse cam ckp sorang2 la plak..
:)

CIK IZ'S said...

hish.. garangnyee... hihi maybe dorg blom tersedar.. kan setiap perbuatan tu ada balasan.. tgok je la nanti kan..

syahbandar87 said...
This comment has been removed by the author.
syahbandar87 said...

hehehe..macam2
:)

Anonymous said...

NASIHAT KPD BUJANG SSH-jangan la laju sngt tukar n3..nanti hanya beberapa orng shja yg berminat nk baca n3 yg lepas2..yela biasa pembaca ni ske baca n komen n3 yg latest jerk.so biarkan setiap n3 tu duk lme sket sblm dtng n3 terbaru.biar semua dpt bca dan menghayatinya.dan biarkan n3 yg panas2 ni duk lme sket kt ranking paling latest.

AKU NK KOMEN PASAL N3 NI.PENTING SNGT2.HARAP SEMUA BACE:

2tahun lepas ak de tngk cte tamil..cte politik tamil..cte polisnya yg mana sangat jahat dan bekerjasama dngn ahli politik yg kuat.dan stategi ahli poltik tamil ni lbh krng jerk cam yg br berlaku kt malaysia ni..ctenye begini..partiB mempunyai pengaruh yg kuat jgk untuk mengalahkan parti dia ni..jd dia rasa tergugat..lagi dia pun rancang satu strategi tuk tarik minat pengundi..dia plane suh orang2nye tikam dia waktu dia habis berceramah..tetapi rancangannya amatlah rapi..dia dah kaji dh fikikal badan manusia ni.dia dh kaji dh tmpt mane bila tikam x kn mati.


jadi dia pun suh la orng2 dia tikam dirinya kt tmpt2 yg telah dikaji tadi yg x mungkin boleh membunuh..lalu bila tiba masanya mereka pun bertindak.dan hebohlah kt tv.dan dia pun ckp pihak parti lawan yg bwt semu ni.jd rakyat waktu tu jd marah lalu protes.dan akhirnya parti lawannya kalah teruk.dan dia berjaya jgk dngn tekniknye..jadi sme jela ape yg berlaku kt negara kte ni.cme si mamat ni x dela seberani tamil tu.x nk la tikam2 ni,silap2 mampos.haha..so dia upah orang suh belasah dia..tu pun sket jerk.jngn belasah teruk2.hahA..pandai latu..tektik ni sbnrnye dah basi la..and bnda ni dah didedahkan dlm cerita tamil yg nk tunjukkan fenomena politik di negaranya..umno pun nk tiru jgk.haha..ak harap korang sebarkn bnda yg bermanfaat ni..spya kte semua x tertipu dngn tindak tanduk najis umno

Anonymous said...

cam sial jerk..ade ke patut kne tumbuk jadi loya muntah2 beberapa jam kemudian..haha..ingt keracunan makanan ke ape..nk menipu pun agak2 aa.hehe

BUJANG SUSAH said...

huhuhu... ada tuan.. tp tuan tgh bz laa.. hehehhee... mintak maaf la yer bebanyak saudara2 ku sekelian.. x sempat nak reply komen saudara semua.. maklumlah bujang.. susah plak tu.. hehehe..

Apa2 pun terima kasih atas keperihatinan saudara mengomen semua. Segala cadangan serta pandangan saudara akan hamba pertimbangkan insyaAllah.

nurimo said...

Tapi saya tanya aorang N9,Isa kan menang,Isa umpama permata dalam debu yang akan bersinar kembali bila sapu debu.

Aini said...

Faizal,

Tak payah cakap lebih,umno akan menang pas yang gila meroyannya bukan umno.

Kalau takda umno bawa kemajuan sejak 52 tahun,awak nak takkan kenal blog pun.Jangan jadi rakyat tak kenal budi.

Anonymous said...

Bujang susah,memamang awak akan jadi susah samapai bila2,kalau asik membakang tanpa selidik dulu.

turr punya UMNGOK said...

Nurimo... Isa samat yang terlibat dengan rasuah secara terang-terang tu yang awk kata permata.. keh..keh..keh..kepeh..kepeh..kepeh..kepeh... tu bukan seperti permata didalam debu laaa.. seperti najis didalam jamban ada laa.. kepeh..kepeh..kepeh..kepeh..

Aini... jangan terlampau kolot dan mundur cara awk berfikir tu.. Kat jepun, indonesia, UK, dan semua negara dalam dunia ni selain malaysia xder UMNO jugak.. boleh jer dia org ada internet. Kenal jer dia org pada computer. Malah lebih maju dari malaysia. Negara dia org tu umno jugak yang memerintah ke? kah..kah..kah..kah.. nampak sangat la penyokong umngok ni lembab cara berfikirnya.. yer la kan.. bak kata orang. Jika tak bodoh bukanlah penyokong umno namanya. Sebab salah satu ciri-ciri wajib yang mesti ada pada penyokong umno ialah.. dia mestilah seorang yang bodoh. sbb klau tak bodoh mcmana pememimpin mereka nak menipu mereka..kah..kah..kah..kah..

Anonimous.. lu tuhan ke yang menentukan susah senang org? Bercakap mcm org tiada pegangan agama langsung.. syoh..syoh.. p la mengaji dulu...

waklu said...

geram lak tgk dia ni.rasa nak karate betul2 lak.mcmna agaknya nanti?