Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Sunday, August 2, 2009

MAT SALEH LAYAN LAGU DANGDUT

Bismillahirahmannirahim..

Saja boring2, jengah2 kat youtube. Jumpa plak video lawak nih.. pandai jer diorg ni nak buat lawak... hehhee... layannnnn....

9 comments:

Tentera AL-MAHDI said...

sape2 yang stress meh dengar lagu nie...
best siyut!

Unknown said...

Salam,knp 2-3 hari ni aku tengok artikel politik dah kurang kat blog ni..

ZOOL@TOD said...

ha.. ha.. ha.. tak sangka Scorpion nyanyi lagu Didi Kempot. Iso ngomong Jowo.

BUJANG SUSAH said...

Pena tanpa dakwat... iso ngomong jowo opo? kue wes madang opo urong? hehehehe

ijoks.. Bahagi2 tugasan laa.. sape nak tgk bab politik yg terhangat dipasaran biar dia org tgk kat blog saudara jer laa.. hehehe.. saya topup sikit2 jer..

Cikgu zool.. kue anake wong jowo opo? koyo pande wae le ngomong jowo?

BUJANG SUSAH said...

pena tanpa dakwat.. saya nak tinggalkan komen pada blog saudara tp x boleh.. shout box pun xder.. tolong check balik apa masalah tu..

[+] yAyA [+] said...

adesh! sumpa x ley time. saket pwot ktawe toh.

BUJANG SUSAH said...

wakakaka... dik yaya... wakakakaka...

ZOOL@TOD said...

Saya bukan orang Jawa tapi berkahwin dengan orang Jawa (Mbok tak fasih berbahasa melayu jadi saya terpaksa faham bahasa jawa, pernah cuba cakap jawa tapi bunyinya lain macam je...).

BUJANG SUSAH said...

Ok zool.. bagus tu.. kawin dgn org jawa mana ni? Saya melayu pure, but boleh la cakap jawa sikit2.. klau org cakap mmg confirm faham laa.. nak cakap balik kekok skit.