Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, July 7, 2009

Rumah Kasih Harmoni

RUMAHAMAL.ORG menyediakan pelbagai maklumat yang berkaitan dengan amalan berjariah, bersedekah, zakat dan seumpamanya di seluruh Malaysia. Anda boleh melayari laman web ini untuk mendapatkan maklumat dan sebagainya.

Laman web ini diwujudkan khusus untuk memberikan peluang dan membantu mana-mana pertubuhan / yayasasan / rumah amal kebajikan untuk mengutarakan maklumat, aktiviti, pengurusan dan bagaimana untuk menyalurkan derma dan sumbangan kepada mereka.

Mari menderma

Kepada pihak pengurusan pertubuhan/rumah amal kebajikan sekiranya anda ingin menyenaraikan kegiatan anda di laman web ini, sila emial permohonan anda kepada pertanyaan@rumahama l.org

Hanya satu kategori badan/kegiatan amal sahaja yang akan dipromosikan pada satu masa. Rumah amal atau kegiatan amal yg sudah boleh berdikari/sudah tamat akan di gantikan dengan rumahamal/kegiatan amal yang lain.

Silakan layari laman web ini dan bantulah serta berbuatlah amal jariah dan kebajikan kepada mereka semua.

Mari menderma

Rumah Kasih Harmoni
MAYBANK :5121- 8313- 4032
CIMB BANK: 1435-0004917- 25-8

PAYPAL:e-JARIAH:https: //www.paypal. com/cgi-bin/ webscr?cmd= _s-xclick&hosted_button_ id=6334604
Sila emailkan maklumat sumbangan anda kepada: rkh@rumahamal. org



0 comments: