Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, July 9, 2009

Pengurus Baru Rumah Kaseh Harmoni

Assalammualaikum wrt. wbt.



Kepada,

Tuan/Puan,

Para penyumbang kepada RKH yang budiman,


PENGURUS BARU RUMAH KASIH HARMONI (RKH)


Saya suka memaklumkan bahawa Cikgu Mazlina telah menyerahkan tugas pengurus RKH kepada Ustazah Muthi'ah bt.Yaakob berkuat kuasa pada 1 Julai 2009. Ini ialah kerana Cigku Mazlina agak sibuk selepas menerima kelahiran anak lelakinya pada bulan Jun yang lepas.


Di sini saya ingin memohon jasa baik tuan/puan, sekiranya ada di kalangan kenalan tuan/puan yang mempunyai perkakasan rumah yang hendak diwakafkan kepada RKH. Ini ialah kerana pengurus baru ini ialah sepasang suami isteri yang baru, mereka tiada mempunyai kelegkapan yang lengkap untuk memberi kemudahan kepada anak-anak yang tinggal di asrama RKH (Puteri).


Pengurus baru ini, iaitu Ustazah Muthi'ah adalah pengurus yang boleh di kategorikan sebagai golongan Asnaf Zakar. Sekiranya tuan ingin butiran lanjut berhubung dengan peralatan rumah yang sangat2 diperlukan bolehlah berhubung terus dengan beliau di talian:

PENGURUS: Usth. Muthi’ah bt . Yaakob: HP: 013-6397015

Sekian, terima kasih.


Yang berusaha,
Rohana bt. Ali

0 comments: