Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, April 29, 2009

Ni Binatang Apa Pulak Ni..? - malaysiakini


Tengok iklan gila dekat bawah ni... dunia makin maju, kepala otak manusia makin mundur. yang pakai tudung dok promosi bomoh nombor ekor. bangang tak abis-abis... nak marah pun tak boleh sebab ada mufti pun, dok sibok berpolitik. Politik klau kejalan ygbenar xper jugak. ni berpolitik kearah kesesatan.

Fatwa ke apa ke cuma keluar untuk back-up parti pemerintah, untuk kembangkan lagi pemahaman orang ramai terhadap Islam letak belakang. yang penting "Selamatkan Parti"... Islam dok dalam tong sampah tak kisah.

Jadi tak heran kalau makin hari makin banyak poduk macam ni keluar dekat Malaysia... apa nak heran? Mufti peduli ape? ala... ada ajaran sesat pun tak leh nak setel. berape tahun dah?

Kalau hal pembangkang, matahari belum naik tau-tau dah kedalam. kalau hal parti yg berkenaan dgn org2 PR, belum habis ceramah, berita dah keluar dekat TV... aik... cepat pulak?

0 comments: