Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, December 14, 2011

UNIVERSITI: UMNO KIAN TERDESAK

بسم الله الرحمن الرحيم

Pelajar UNIVERSITI. Jika kalian mendengar bahawa pembangkang ini adalah golongan lemah dan tak layak menjadi ketua kerajaan.Nah ini salah satu bukti kenapa UMNO sangat takut akan kebangkitan mahasiswa.

"Apabila mereka mula mengganggu kami, waktu sesi soal-jawab, kira-kira empat pengawal keselamatan cuba menghentikan debat tersebut atas arahan (timbalan naib canselor) Rohana Yusof ( gambar kiri).

"Mereka tutup lampu kami tetapi kami buka balik," katanya.

Bagaimanapun, Haziq Abdullah berkata pengawal tersebut tidak cuba menghalang mereka daripada bercakap.

Kejadian sewaktu sesi debat AUKU cuba disabotaj .Namun terimakasihlah sebab INILAH BUKTINYA BAHAWA UMNO KIAN TERDESAK.

Mengapa UMNO terdesak?

Mereka terdesak untuk mempertahankan pemerintahannya sebab selama 54 tahun merdeka mereka menjadi kerajaan dan wang wang rakyat yang di amanahkan untuk di uruskan oleh UMNO rupa rupanya apabila di Audit,kantoi merata rata.terbukti scandal2 yang banyak menyebabkan wang rakyat mengecil.

Urus tadbir wang negara menyusut.ekonomi makin lemah.Index rasuah memalukan.Daulah negara terancam.Semuanya akibat silap kita membiarkan UMNO bermaharajalela.Jadi kesilapan kita mempercayai UMNO ialah parti yang layak memegang tampuk Putrajaya rupanya silap.Namun amat sukar untuk menumbangkan UMNO sebab kesemua system negara kita dah dikuasai oleh golongan ini.

Kita lihat sahaja badan badan kehakiman,ketua ketua hakim yang engan tunduk kepada UMNO di arah berhenti atau dipecat.

Jabatan Polis negara juga tercemar.kerja polis kini ialah melindungi UMNO dari ganguan pembangkang.Mereka mengarahkan Polis menagkap/sekat aktiviti pembangkang walaupon ianya tidak bercangah dengan undang2.

Jabatan kerajaan di ugut supaya taat kepada UMNO.Mereka menguasai SPRM,menyebabkan system SPRM menjadi celaru.Pegawai UMNO yang rasuah terlepas.sisatan menjadi berat sebelah.Begitu juga SPR.system pilihanraya kucar kacir.semua garak kerja SPR hanya untuk memastikan UMNO menang PRU13 .Sudah tidak boleh dipercayai.

Negara kita kian parah.Rakyat yang menunjukkan protes di jalanraya kini dikengkang,cenkaman ini bagi memastikan UMNO/BN tidak digugat.

Segala usha UMNO menguasai media juga amat membimbangkan.Setiap stesyen TV negara kita tercemar dengan idealogy dan dakyah halus UMNO.mereka menunjukkan bahawa UMNO sahaja layak memerintah dan pembangkang digambarkan sebagai nyamuk yang jahat mengangu ketenteraman rakyat.

Hidup kita rakyat Malaysia kian tergugat keamanannya disebabkan penguasaan UMNO.Tiada lagi badan.agensi hatta kuasa raja raja yang mampu menegur UMNO dan memperbetulkan system yang telah rosak ini.Maka penulis menyeru sekalian rakyat Malaysia agar detik PRU13 nanti.UNDILAH parti selain dari UMNO / BN.Hindari dari memberi undi kerana setiap undi kepada UMNO / BN membawa padah!!! - King Of Goblok

Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

1 comments:

Anonymous said...

bujang susah jugak kian terdesak apabila berchatting sex dgn perempuan yg msh bergelar isteri org..ingin mengetahui lbh lanjut dan bukti sila layari beberapa group d facebook..layannnn