Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, October 19, 2011

UMNO TERDESAK LAGI

بسم الله الرحمن الرحيم

Ah, asalnya gua nak tumpu pada isu kedai 1 malaysia ni tapi dah disebabkan kedai tu mydin yang handle, jadi gua kongsi semua benda benda 'taik' yang datangnya dari mydin ni. kah kah kah.! nah amik ko!

gambar bawah ni diambil di mydin melaka central pada 2008 (sebelum pru), gua pinjam dari blog tokasid. cilakak baru hari ni gua jumpa cerita ni, geng geng dia pun dah lama boikot mydin. nak tau cerita lanjut? pegi la lawat blog tokasid. gua cuma kongsi gambor je - pencacai-semalaysia















Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

2 comments:

TaTJ said...

Bagi free pn ambo bakar...ni pulok suruh beli..alahaiii geliiii..

Minda Alam said...

Tak pernahlah pulak saya jumpa macam masa pergi Mydin!!!!!!