Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, July 5, 2011

KAH KAH KAH KAH..POLIS KANTOI BUAT LAWAK

بسم الله الرحمن الرحيم


Rampasan bom petrol, polis kaitkan dengan BERSIH

Polis merampas 20 bilah parang, 36 botol bom petrol dan sejumlah bebola besi dalam serbuan di belakang tokong Cina di Batu 14, Jalan Gombak Lama dekat Shah Alam, malam semalam.

Utusan Malaysia Online dalam laporannya menyebut rampasan itu disyaki berkaitan perhimpunan Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (BERSIH), Sabtu ini.

Akhbar milik Umno itu juga memetik Ketua Polis Selangor, Datuk Tun Hisan Hamzah berkata, taktik digunakan oleh mereka terlibat sama dengan golongan komunis semasa zaman darurat.



Dalam serbuan itu, polis turut menemui 44 baju T berlambang BERSIH 2.0 dan sejumlah lilitan kepala berwarna merah serta kuning yang semuanya disimpan di dalam lima buah beg pakaian dan dua beg plastik.

Sabtu lalu ahli parlimen Sungai Siput Dr D Michael Jeyakumar dan lima anggota Parti Sosialis Malaysia (PSM) ditangkap semula di bawah Ordinan Darurat (EO).




Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Khalid Abu Bakarberkata penahanan itu adalah kerana mengikut maklumat awal, mereka dikatakan terbabit dengan pihak dari luar negara dan telah diresapi anasir subversif. - MK

Note: kantoi!!! Ada member yang dok kat batu 14 jalan gombak lama ni.. member tu kata tiada pun polis datang buat serbuan.. tiada tangkapan.. tiada baju.. dan tiada senjata.. kah kah kah kah.. polis memang pembohong!!!!!!!!!!!!! kah kah kah kah

Note: Serbuan tanpa tangkapan.. Kah kah kah kah.. ni cerita nak kenakan orang.. ni cerita lama di ulang kembali.. kah kah kah kah.. serang al maunah kemudian campak M16 banyak-banyak.. kata Al-Maunah nak memberontak.. kah kah kah kah.. Bunuh Ustaz ibrahim Libya kemudian campak senapang patah tuduh kata Ibrahim Libya nak memberontak.. kah kah kah kah.. ni semua taktik lama la.. apa hangpa ingat ni zaman purba kala ke? ingat ni zaman radio ke? kah kah kah kah... bodoh!!!

Note: Woiii nak menipu pun agak-agak laa.. mana ada orang buat bom petrol guna botol mineral.. kah kah kah kah.. lawak betul la polis malaysia nih.. orang buat bom petrol guna botol kaca la ngok..!! baru la bila baling dia pecah dan terbakar.. kah kah kah kah.. kenapa korang ni bodoh sangat ek? kah kah kah kah...



Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

11 comments:

~PENCHENTA~ said...

Depa dah rampas baju haritu kat pasar borong. Lepastu buat2 'terjumpa' pulak. Grr.

aliza said...

kalau orang dah gabra... bayang2 sendiri pon takut maa... so jangan aaa buat taik kat orang kan kan kan

NAJIB TUN RAZAK said...

wakakakak.. polis umngok ni mmg babi.. kat alamat tu mana ada tokong cina? bodoh punya informer polis nih..

Anonymous said...

alamak.... bukan salaah aku... skrip ni kata isi petrol dalam botol.. tak cakap pulak botol kaca.... jadi kau orang jangan marah kat aku... kau marahlah kat pembuat skrip... udah-udahlah tu memperbodoh orang.. rakyat dah boleh agak apa akan berlaku bila hang dok rampas baju t.

Gua Syed said...

ho toh...

Anonymous said...

setakat ini tiada tangkapan dibuat.. tapi barang dapat pulak.. apakejadah nya polis ni

Anonymous said...

lawak lawak jugak bro.... katakan lah cerita ni betul, tak naye dibuatnye.....

Iklanneka said...

bodoh punya klentong.. dgn tong sampah bleh la nak klentong.. kesian sapa jadi polis, dijadikan pelakon tambahan utk umno..

Nini Hartini said...

desperate sangat dah haha

Pengalaman bergaduh dengan pensyarah
.

Anonymous said...

geli geleman polis malysia terbaik dunia ni barang dapat orang tak dapat,barang tu nampak baru ja mereka made sendiri le thu,pas tu buat sidang media,hak bertuhankan tv tu percaya hidup2 apa saja yang di paparkan

Anonymous said...

kahkahkahkah banyak bangangnya polis anjing umno ni (yang anjing umno je yg lain okey). umno ni pon mangkok bertingkat tingkat...nak pilih anjing pilih la yg takde penyakit...nak buat molotov pun baek punya lawak..dah la guna botol plastik, seragam plak tu...dari botol sampai ke sumbu kahkahkahkah...parang pun 'tak kotor' lagi...beli borong ke bang? macam ni la bang...letak la bom tangan seketul dua...M16 dua tiga laras..baru gempak sikit...kahkahkah takda kredibiliti betul la anjing2 umno ni