Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, June 14, 2011

BRAHIM TAK DATANG, CERAMAH KATAK TIADA SAMBUTAN

بسم الله الرحمن الرحيم

Ibrahim Ali Malu Untuk Datang Berceramah Kerana Tak mendapat Sambutan


Pukul 11.00pm Brahim katak terus tak muncul2 ....


isytihar Dataran Diri sendiri...


Penonton yang tunggu masa nak makan ...


Jam 11.50 malam.. para hadirin masih tidak berganjak dari kerusi plastik.... memang satu program yg berjaya...


xde org nak dengar ceramah dia...tue yg import 2 ekor katak dari kedah ngan Penang


Apa pun tahniah sebab promosi memang hebat... hampir 50 banner dan lebih 50k poster diedarkan di seluruh Pasir Mas....wakakakakaka - Pemuda Pas wangsa Maju

Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

2 comments:

MISAIMERAH said...

Mana nak orang nak datang..katak dok panggil hujan..

Anonymous said...

hehehe....saper jer lar yg nak datang dengo Katak Tandas bawa cerita2 busuk dan hancing nya.

ko ingat org melayu sebodoh yg ko sangka....oh tidakkkk. selamat berkubur lah perkasa yang cuba perkosa minda org melayu.

pastinya pru13 adalah sesuatu yg dinanti2kan oleh org2 melayu yang celik politik dan teguh pegangan agamanya. akan kami hantar kamu semua ke satu tempat yg sangat sesuai bg katak2 seperti kamu....KOLAM TAKUNGAN NAJIS indah water.