Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, June 16, 2011

SI BODOH NI TAKUT DENGAN CUA SOI LEK RUPANYA

بسم الله الرحمن الرحيم

Ismail Sabri mahu 'gencatan senjata' dengan Soi Lek

Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan, Datuk Ismail Sabri Yaakob mahukan 'gencatan senjata' bagi menamatkan perang mulut dengan Presiden MCA, Datuk Seri Dr Chua Soi Lek berhubung isu nelayan mogok.

"Ini bukan isu antara saya dan Chua. Ini adalah isu yang berkaitan
dengan mogok nelayan. Ia tidak ada kaitan dengan saya dan Chua, " kata Ismail (kanan) ketika menjawab soalan mengenai serangan terbaru Chua terhadapnya.

Perang mulut antara Chua dan Ismail tercetus berhubung isu kerajaan memotong 'subsidi super' bagi diesel untuk operator kelas-C2 nelayan laut dalam.

Sejak potongan subsidi tersebut berkuatkuasa pada tarikh 1 Jun, MCA menerima aduan daripada operator terbabit yang mahu kerajaan mengembalikan harganya kepada RM1.25 seliter.

Ismail telah mengecam Chua kerana bercanggah dengan keputusan kerajaan meskipun beliau menganggotai Majlis Ekonomi Nasional (NEC) yang meluluskan potongan subsidi terbabit.

Semalam Chua membalas keceman tersebut dengan mendakwa Ismail "mungkin tidur" dalam mesyuarat NEC kerana beliau (Chua) tidak hadir.

Bagaimanapun, hari ini Ismail tidak mahu lagi perang mulut antara mereka berlarutan.

Note: Kah kah kah kah.. korang nampak tak.. kah kah kah kah.. si mamak bodoh yang mengaku melayu ni takut dengan cina MCA.. Cua soi lek kata dia menteri tidur pun diam jer dia.. siap takut lagi.. siap nak 'gencatan senjata' katanya.. kah kah kah kah.. Bodoh punya melayu...kah kah kah kah..

Note: Yang betulnya semua menteri-menteri umno ni memang takut dengan cua soi lek porno ni.. beberapa bulan lepas bila najib mempelawa PAS untuk menyertai BN kemudian soilek bertegas mengatakan kalau PAS nak sertai BN, Pas kena buang perjuangan agama.. Ada najib kata apa-apa? Kemudian najib terus tukar kenyataan "PAS keluarkah dari Pakatan Rakyat tak masuk BN pun tak apa" kah kah kah kah.. nampak sangat takut dgn pelakon blue film sorang ni.. kah kah kah kah..kalau najib pun dan kecut dengan soilek ni apatah lagi yang lain-lain dalam umno tu.. gigil kepala lutut.. kah kah kah kah.. Kantoii..!!!

Note: Sebab apa semua orang umno termasuk menteri-menterinya juga termasuk najib sekali takut dengan cua soilek? Satu saja sebabnya.. Mereka takut MCA keluar dari BN.. kah kah kah kah.. jadi apa natijahnya? umno terpaksa jadi baruah cina MCA selama-lamanya.. tak berani langsung marah pada cina MCA walaupaun jika kita lihat dewasa ini cina MCA ni semakin galak dan lantang dalam bersuara.. Sehinggakan PERKASA pun hilang telurnya.. kah kah kah kah.. Ibrahim ali berani ke sound cua soi lek? hampehhhhh!!! kah kah kah kah...


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

1 comments:

Eno Suam said...

hehe....MElayu UMNO mana yg berani dgn sooi lek ni?Muhyiddin pn ketaq teluq dgn cina ni...baik dari isu Muslimah Pas x nak salam dgn bukan muhrim sampai la isu judi..MELAYU UMNO hangguk je..hehe