Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, January 25, 2011

PUTERI UMNO BENCI PAPA GOMO

بسم الله الرحمن الرحيم

Puteri UMNO bongkar tembelang Papa Gomo



Sebenarnya blogger kaki fitnah yang langsung tak takut dengan kuasa Allah ini tak perlu lagi ReJaM© perkenalkan kepada pembaca. Blogger ini sememangnya suka membuat fitnah yang bukan-bukan demi meraih sokongan rakyat kepada Barisan Nasional. Siapakah blogger yang dimaksudkan? Siapa lagi kalau bukan papa gomo!

Baru-baru ini difahamkan Papa Gomo telah menyebarkan fitnah terhadap Pakatan Rakyat, kononnya penyokong PR telah mengasari Puteri UMNO. Tujuan Papa Gomo berbuat demikian semata-mata untuk memburukkan Pakatan Rakyat sekaligus meraih sokongan untuk Barisan Nasional di PRK DUN Tenang.

Malangnya, Puteri UMNO sendiri tidak tahan dengan fitnah yang dilemparkan oleh blog fitnah Papagomo tersebut, lantas mendedahkan fitnah tersebut kepada wartawan Sinar Harian. Di atas adalah petikan akhbar tersebut sila klik untuk membesarkan imej. - milosuam

Note: Kah..kah..kah..kah... kantoi bodo jer...


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

7 comments:

Anonymous said...

gamba nate ni dah tsebar dlm FB, muke memang xleh percaye, cam haram! buat fitnah merata2, xtau ke fitnah tu dosa lebih buruk dari membunuh?! ni la tentera dajal yg menyebarkan fitnah!

zalizalu said...

HAHA... PAPAGOMO TU.. KALAU TAK KUAR MAJALAH PON, AKU TETAP TAK CAYA DENGAN DIA.... DASAR BERUK DARWIN

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Gomo, aku rasa kalau ko stop buat fitnah kat org ada kemungkinan badan hang boleh kurus sikit. Gemuk dosa tu hahahahahaaaa...

Minta maaf lah aku perli2 pulak. Cuma suka nak bagitau, kita ni kalau rupa dah memang tak berapa cun ditambah pulak lagi dengan perangai busuk hati bertambah-tambah lah keTIDAKcunan itu...

Papa Gomok said...

Nasib baik finaz ni dah kawin. klau x mesti saya dah ushar.. hihihi

mami gomok said...

hoi papa gomok

muka kau dah lah layak jadi tempat sampah...suka buat fitnah..

tapi ada juga puteri yang pandai berlakun...macam ia ia benar le...publisiti murahan tu..

esok esok cakap ada balik...kena hentam dgn orang pkr le...ke jubur le..

yad_element said...

tercarik2 aku Nur yg slalu ade kat org yg beriman... owh... ade2... tp bukan kat papa gomo ni.. kerje tak abis2 nak buat fitnah.. pelik aku.. cukup brani bermain dengan fitnah.. berat dosa dan hukuman.. lg2 fitnah zina..

owh.. lupe.. krajaan, BN bangkai pegang..

tak tau plak papa mama gomol ni BN,