Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Monday, January 3, 2011

DITANGKAP BERSAMA BANGLA DI HOTEL

بسم الله الرحمن الرحيم

Kemaruk dan Berahi dengan Bangla yang Baru Dikenali

KUALA LUMPUR: Tembelang seorang wanita memperalatkan anak kecilnya berusia dua tahun sebagai penyelamat untuk menutup perbuatan sumbang terbongkar apabila dia ditahan pihak berkuasa ketika melampiaskan nafsu bersama kekasih hatinya, seorang warga asing, dalam bilik hotel di Jalan Raja Muda Abdul Aziz, di sini, semalam.

Dalam serbuan kira-kira jam 4 pagi itu, perbuatan maksiat wanita berusia 40-an itu terbongkar selepas dia dan teman lelakinya warga Bangladesh dicekup penguat kuasa Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) ketika menjalankan operasi cegah maksiat sempena sambutan tahun baru.

Sumber berkata, pasangan terbabit menggunakan pelbagai alasan dan berkeras menafikan mereka berkhalwat dan mengaku berkahwin beberapa tahun lalu.

Katanya, wanita itu mendakwa mereka tidak melakukan perbuatan yang menyalahi undang-undang dan kepenatan selepas bersiar-siar di Dataran Merdeka.

“Pada mulanya wanita itu mendakwa bayi terbabit adalah hasil perkahwinan mereka kira-kira setahun lalu. Bagaimanapun, tembelang wanita terbabit pecah apabila mengaku baru mengenali lelaki itu beberapa jam sebelum tahun baru sebelum dibawa ke hotel berkenaan,” katanya.

Berikutan itu, Jawi mengeluarkan saman mengikut Seksyen 27 Akta 559 (a) (b) Kesalahan Jenayah Syariah (Wilayah-wilayah Persekutuan) 1997 kerana disyaki berkhalwat...-Suraya Roslan [HM]

Note: Baru kenal beberapa jam dah boleh pakai... untung la mat bangla dapat duduk kat Malaysia macam ni.. Kah..kah..kah..kah..

Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

3 comments:

donk said...

kesian kerana ada juga segelintir melayu islam yang masih tak tahu hukum ugama islam..yang terlalu murah dan hampir tiada harga..

agak agak masa nikah sampai dapat anak yang dua tahun dulu tu berapa le hantaran dia gasak...

macam suci je..tentu ribu ribu..emak bapak dia minta...

dengan bangla boleh bagi free je..untung nya bangla..napel...indon..semua dapat free...orang bangsa sendiri mahu kalu..lebih 5 ribu kena bayar ...

nape permpuan melayu jadi macam ni..salah siapa ya..

girl cute said...

i nk 10ribu ke atas sape minang i, i ni mahal, i cute, barang mahal sekarang, i kurang pandai memasak, makan kat restoran boleh? i ada style, i nk tunjuk kt orang kampung,
betul ke pelacur skrg tak smpai seratus? isk tak boleh, berdosa,
betul ke kawin sekali je dalam hidup? salahlah, ada jugak kawin 2,3 kali zaman skrg ni,hello i virgin lah! haha orang bukan tau pun,psst secret!
eh kenapa mak ayah i ni, macam nk jual i je, i bukan mata duitan la, saje nk tengok kesetiaan lelaki,

hah amacam?

sidik said...

Hidup kalau tak berlandas Agama beginilah jadinya, tak nampak dosa pahala baginya, apa yang tahu ikut hati dan ikut nafsu. Amat Kesian sekali peluang hidup yang Allah bagi ini di penohi dengan dosa dosa.

Terima kasih tuan Bloger