Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, January 25, 2011

CALON ISTERI : MANA SATU PILIHAN ANDA

بسم الله الرحمن الرحيم



Note: Promosi sempena PRK Tenang... Korang nak pilih yang mana untuk buat isteri atau anak menantu... Ataupun pengarah-pengarah film nak pilih yang mana untuk buat cerita seram atau cerita hantu... Kah..kah..kah..kah... Selamat memilih untuk pengundi Tenang... Kah..kah..kah..kah..


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

10 comments:

mariah said...

saya nak pilih yang kanan lah untuk jadi kakak ipar.. :)

Papa Gomok said...

saya pilih org umno tu.. terpaksa la sbb saya org umno dan saya pengarah film yg sedang mencari pelakon yg memegang watak hantu keling. wakakakakaka

Captain said...

yg kanan tu ana pilih jadi pilihan...sejuk hati... yg kiri tu, entahlah jadi watak utama pelakon...ibu mertua ku kot! atau apa-apa sajalah.

aimi nadiah said...

pilih yangs ejuk mata memandang.. hehe..

mami gomo said...

yang kiri tu yang pegang kipas tu muka pun macam haramjadah..tu baru jadi pencacai angkat najis..dapat le sikit sikit kuah..tempias kuah atau nasi bungkus...calon makan isi atau lauk atau ambil periuk sekali..

baru level pencacai angkat taik dah cerita mengalahkan menteri yang bodoh..belum jadi calon lagi..mau angkat kain tunjuk underwear mahal lagi...

sapalah punya bini tu ya..sapalah anak yang malang dapat pencacai ni..sapalah menantu yang malang dapat mak mentua tu..he he he

cian orang umno ni...sanggup tinggal anak suami ikut berkempen..habuk pun tarak..

Anonymous said...

kita kaum wanita PAS memang comey comey belako :)

Anonymous said...

alamak, tercair plak den.. kuikuikui

;) said...

hidup pakatan!

Bella said...

yelah, yelah org pompuan PAS sumanya molek-molek jika bukan pada paras rupa pasti ada pada paras hati. Sebab tu pangkah PAS demi perjuangan Islam insyaAllah :)

psst: owner blog, minta izin lg sekali nak buat link. Thank you terima kasih :)

Hairun Azmi said...

Undi Islam....

Mesir sekat Twitter