Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Sunday, May 30, 2010

APA YANG BOLEH ANDA KATA DENGAN FESYEN MENUTUP AURAT BEGINI?

بسم الله الرحمن الرحيم




UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

16 comments:

Anonymous said...

macam ini punya orang pun ada

yad_element said...
This comment has been removed by the author.
yad_element said...

salam BS

ini link mamat sorg ni yg telah aibkan ayah saye.. die suke guna akaun ayah saye dan aibkan ayah saye..gune ym ayah saye dan tulis kate2 kesat kemudian hantar kpd semua kenalan ayah saye.. ayah saye jd malu sebab mamat nih.. suke berlakon jadi perempuan dan bg no tepon ayah saye... sampai ayah saye bingung ngan mamat sorg nih.. ape yg tak puas hati ngan ayah saye, ayah saye pun tak tau.. org ni org umno.. wallahualam.. saje nak bgtau..

http://www.facebook.com/profile.php?id=1789637458&v=wall&ref=mf

lg satu.. masuk ni da 3 kali ayah saye buat akaun fb baru gara2 mamat nih.. semua akaun ayah saye termasuk email, fb dan sebagainye die tukar password.. ayah saye jd bingung.. saye ade jugak ckp kat ayah saye,... pkul je mamat ni.. ayah saye ckp.. jgn.. tu bukan care kite.. wallahualam.. saje je nak share..

Anonymous said...

Saudara yad.. Suruh ayah buat laporan polis jer.. org tu akan dikesan melalui IP dia. tp klau mmg kenal org tu lagi la senang.

yad_element said...

die org umno la.. x gune pun report balai polis..

heran said...

heran sangat, macam boleh jadi gini? tak faham ke?

Unknown said...

itu jantan ke pompuan..?

Unknown said...

itu jantan ke pompuan..?

Unknown said...

itu jantan ke pompuan..?

Unknown said...

hahahaha...aduyaii...kesiannyaaa

Muara said...

Komen saya tak susah.... Ianya berbalik kepada tampuk kuasa yang membina acuan :- jika seorang ayah dia yang membina, membuat acuan tersebut untuk anak-anaknya!, jika seorang guru dialah yang mengasuh dan mendidik murid tersebut agar menjadi insan yang beguna, ketua kampung juga tidak terlepas dari acuan ini kerana dia kepala masyarakat! MB besar juga terlibat dengan pembentukan jati diri rakyatnya. Paling penting ialah PM yang wajib membina acuan yang tidak cacat dan celanya dengan acuan Al Quran dan sunah Rasulullah pasti tidak terjadi seperti dalam gambar terssebut, insyaAllah. Yang pentingnya ikhlaslah.. jagan buat dasar kerana nak menang pilihanraya pulak..!

Macam mana rakyat nak jadi baik jika isteri pemimpin sendri pun tungggang terbalik, tak pakai tuduung, judi jadi halal.... apa ke haaaaaaaaaaaaaaaaalllllllll?

nba said...

hahahaa... ada juga...
macam-macam....
ya Allah, selamatkan kami dari kejahilan...

M.Fansuri Alawi said...

kesiannyaaaaa....semoga dia dapat hidayah..kitya pula dikekalkan taufik... mesti best giler pengadil lelaki layan nafsu tengok aurat dia.. mesti rugi giler sapa yg dah jadi tunang atau laki dia... istigfar...

me ordinary said...

erm.. beristigfar bnyk2 .. harap x terjebak dgn fesyen sekular mcm ni.. kesian orang malyu islam kita, ramai yg kurang didikan agama dari rumah sbnrnye.. jgn la asek blame kerajaan dan pemimpin2 yg sewaktu dgnnya itu ini, betulkan diri sendri dulu ok.. sekurang2nye, xde lah sendiri terjebak dgn dosa mengata orang.. =) .

Arie_73 said...

Yb Elizibeth Wong pun lagi tau tentang aurat wanita laa...memalukn sungguh...innalillahwainnailaihirojiun..!!!!!

Anonymous said...

saya harap saudara dapat padam atau kabur kan la gambar2 mereka yg telah ditunjukkan aurat tu,,,mgkin kita xtau skrg mereka dh insaf,,,tp dosa mereka masih mengalir selagi aurat mereka dilihat org ramai,,,kesian la kita sesama Islam,,,berdoa yg baik2 utk mereka,,tp jgn la buka aib mereka,,,sesungguhnya Allah akan mbuka aib kt akhirat kalo kita buka aib org kt dunia ni...wallahualam...