Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Saturday, March 27, 2010

UMNO RASUAH SPRM BERDENGKUR ..KROH..KROH..KROH..

بسم الله الرحمن الرحيم

Bukti - UMNO Juara Rasuah

Hari ini CiLiK© Baru sahaja menerima email dari seseorang yang tidak mahu nama ataupun emailnya diketahui umum. Beliau telah memberi email tentang salinan surat yang ditandatangani Dato' Sayed Mohamad Ali Saipuddin bin Sayed Yaacob Timbalan Ketua UMNO bahagian Kuala Krai Kelantan yang ditujukan kepada Abdullah semasa beliau masih Perdana Menteri.

Surat ini berkaitan laporan salah laku pemimpin-pemimpin UMNO yang terlibat dengan Rasuah. Bagi yang belum pernah melihat surat ini, dipersilakan untuk melihat. Saksikanlah bagaimana pemimpin-pemimpin UMNO yang mengamalkan Rasuah! Perkara ini didedahkan sendiri oleh orang dalam UMNO! Terbukti UMNO juara Rasuah!

Di bawah ini salinan surat yang dimaksudkan Sila klik untuk gambar yang lebih besar dan jelas




Klik pada read more tntuk image seterusnya








Lihat tanda tangan di helaian surat tersebut, bagi yang mengenali tanda tangan Timbalan Ketua UMNO Bahagian Kuala Krai pada masa itu, anda boleh mengesahkan ketulenan surat ini! Sila klik untuk membesarkan gambar.

- wargamarhaen


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

0 comments: