Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, September 22, 2011

YAHOO PAKCIK KAYO!!!

بسم الله الرحمن الرحيم


klik pada imej untuk besarkan

Note: Untuk kedua kalinya orang sedekah kat aku 2 juta pound sterling.. pakcik kayo.. pakcik kayo... kikikiki


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

8 comments:

Anonymous said...

sedekah kat saya 10k pun cukuplah.. haha

Anonymous said...

KAHKAHKAHKAH APA PUN AKU PUJI BAHASA MELAYU YG DIGUNAKAN...KALAU DALAM EXAM BOLEH DAPAT 90 MARKAH...SEBELUM NI MCM NAK PECAH PERUT GELAK TGK MAT2 NEGRO CUBA TULIS DLM BM..KONONNYA DEPA TU GENUINE LA ORG MELAYU KAHKAHKAHKAH TAPI KALI NI WOW BRAVO BANYAK IMPROVEMENT DLM NAK KELENTONG KAHKAHKAHKAH

Anonymous said...

bros.....

cuba kita fikir sejenak..... org bodoh mana yg tak mau duit..... senang2 je depa nak bagi duit berjuta2 kat kita, sedangkan depa tak kenal kita.... nampak sangat ni nak penayakan org.... hanya org2 yag tamak dan terdesak ajer yg akan percaya....

Anonymous said...

ntah2 2 juta chip utk main boyaa texas poker je kot.wakakakakakaaa...

PUPPETS said...

KAYO KAYO KAYO HE HE HE

Anonymous said...

anon 8:38

Bahasa melayu dia dah ok sebab ada mangkuk ayun Melayu yg bersekongkol tu...awek2 Melayu yg dah tangkap leleh dgn mat negro ni la la tolong karang surat tu...PUNOH!

Anonymous said...

Salam Tuan Jutawan...bagi sy la sket...nak wat bayar roadtax ni....hu huahua

Puteri said...

Bro,
lepas ni boleh tukar nama lah..
BUJANG-SENANG

hehehehe!