Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, June 21, 2011

JOM DENGAR APA KATA ZOL KULOM

بسم الله الرحمن الرحيم


wiranita perkasa yang memperjuangkan islam.. kih kih kih



Note: Kah kah kah kah.. sampai serak suara.. sampai kuluar suara katak.. kah kah kah kah.. Yang sadisnya video ni tak di fokus pada para nyamuk-nyamuk yang datang.. kih kih kih kih.. kenapa? sebab malu nak tunjuk tak ramai nyamuk yang hadir.. kah kah kah kah.. sebab malu nak tunjuk nyamuk hanya bawak jentik-jentik jer. kah kah kah kah.

Note: Satu yang menghairankan senangnya nyamuk ni dapat permit untuk berhimpun.

Pada 17hb Jun 2011, polis telah mengeluarkan satu permit kepada PERKASA untuk menganjurkan satu perhimpunan. Permit itu dikeluarkan hanya 'SEHARI' selepas PERKASA memohonnya (pada 16hb Jun 2011).

Perhimpunan itu diadakan di Kelab Sultan Sulaiman pada hari ini, 19hb Jun 2011. Ia juga adalah tempat yang sama di mana Pakatan Rakyat pernah cuba untuk menganjurkan satu perhimpunan dan telah pun memohon permit tetapi ia telah ditolak atas alasan 'KESELAMATAN'.

Biasanya, anda perlu memohon permit 14 hari sebelum sesuatu perhimpunan diadakan. Tapi PERKASA Hari ini mohon esok Lulus, Mudahnya PERKASA Dapat PERMIT. Baiknya polis dengan perkasa.. kah kah kah kah.. lawak.. lawak..



Note: Pesanan untuk nyamuk-nyamuk.. jangan lupa nanti pakai baju yang ada lambang 'PERKASA'. Agar senang kami semua nak kenal.. Jangan lupa juga letak brahim katak, zol kolum, zahrin hantu jarang gigi dan sorang lagi tu jangan lupa. zahid mat arip ghapar bab* duduk di barisan hadapan sekali.. senang nanti kami semua nak beramah mesra.. kah kah kah kah..


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

7 comments:

dear anies said...

jelas sgt diorg yg main kn isu perkauman.tgk je kt poster tu

Honeymoon

red indian said...

Apasal muka wanita perkasa dalam gambar tu macam muka orang dayak je?

perkasa pun amik orang dayak sebagai ahli juga ker?????

Muslim Hijab said...

Ni orang melayu beb, bukan semestinya melayu itu Islam, jika Muslim lain rupanya..

Atan said...

Bang, bukan beramah mesra... tapi beramas mesra.. kahkahkahakah

Anonymous said...

Kah-kah-kah Zul sempat telefon pegawai istana negara sebelum ceramah. Kena kencing kat mamat ni lagi.

Anonymous said...

aku tengok muka=muka ni semua muka penipu je kah kah kah.......

PUPPETS said...

he he he tengok gaya minah tuh pegang kertas... macam menjijikkan jer kertas tuh tapi dia terpaksa pegang heeeee