Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, May 3, 2011

MIMPI BANGANG ZAHID MAT ARIP

بسم الله الرحمن الرحيم



Note: Kah kah kah kah.. dalam umno sekarang dah ada wali songo.. kah kah kah kah.. nak suruh orang percaya dengan mimpi dia.. nak suruh orang benci kepada orang lain.. kah kah kah kah.. woi mat.. aku pun mimpi jugak malam tadi... aku mimpi ko berlari telanjang depan Central Market.. adakah maknanya esok ko akan menjadi gila? kah kah kah kah..


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

12 comments:

dear anies said...

wali songo? wali senget ada la

Tips: mengajak blogger ke blog dan komen

Larasepi said...

ni wali mana yg nak minta 1 msia caya kat mimpi dia? amboi org warak mana ni"memncr2 ' nur kat wajah? bole citer sikit apa syarat mimpi le tima ? gimana pasti tu ilham? keh keh keh..d wuduk ke lum tido? weeeeek la!

donk said...

getiknya cerita mimpi mangkuk ayun ni..sapa dia ni...konon mengaku baik tapi mencerca anwar..tak kenal dosa bla bla..
muka macam pukimak je bercakap...
mungkin baru punya cara atau pendekatan..mungkin la ni masa mimpi pulak..lepas ni mungkin najib pulak mimpi...rosmah mimpi...najib mimpi basah dengan anwar ke..
orang dah maju kedepan..dia mundur kebelakang pulak...

;ea said...

Ni mesti tidur tak ambik wudhu dulu ni, takpun tidur lepas subuh..

mukhlis said...

Apa bangang manusia ni.....mimpi wali bongong....mimpi orang alim pun x semestinya benar...Inikan pulak mamat ni yang entah mcmna akhlaknya pun kita tak tau.....tiba2 nak mintak rakyat msia percaya pada mimpi dia..... org x dak ilmu bolehla...kau makan.... ingat rakyat msia bodoh sangat nak percaya bulat2 mimpi hang...pirahhhhh.

Anonymous said...

Kemudian isu mimpi ini dibawa ke mahkamah...

Dalam mahkamah:

Peguam: Ape bukti ko mengatakan yang anwar bersubahat dengan yahudi?

Zahid: Aku bermimpi...

Peguam: Hebatnye ko. Walaupun mimpi tu mainan syaitan?

Zahid: Dalam video aku tak cakap mimpi mainan syaitan, aku cakap mimpi mainan tido je. Tak caye gi tengok...

Anonymous said...

Tido tak ikut sunnah Nabi dan2 plak dapat mimpi yang berkenaan keselamatan negara~

Anonymous said...

mimpi mat arip pukimak ni kalo dibawak ke mahkamah umporno layak diterima sebagai bukti ni kahkahkahkah

Anonymous said...

ni mangkok bangang bernama zahid mat arip ni dah gila ka apa? cakap mcm org mabuk stout...patut dikencing je muka lahanat ni kahkahkah

RadioAtok said...

Mimpi sedih aku terjaga....

Anonymous said...

mangkuk ni keturunan melayu zionis. perangai lebih teruk dari yahudi. nak cerita pasal mimpi x yah lah wat PC. pijual ubat tepi jalan je la. malang sungguh bagi sapa yang terpengaruh dengan dongeng mimpi mangkuk ayun ni.

yad_element said...

mimpi petunjuk dari Allah selalunye mimpi org yg bangun buat qiamulail.. mungkin die tiap malam buat qiamulail kot.. (cube berfikir positif)

tp kalo dah bab2 politik ni.. mmg nampak la ade agenda di sebalik mimpi.. mimpi la sangat.. bace skrip jom..