Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, May 4, 2011

BUKTI POLIS JADI BARUA UMNO

بسم الله الرحمن الرحيم


Penolong Pesuruhjaya Kanan (SAC1) Abdul Rahman Ismail dari Cawangan Khas Bukit Aman bahagian Penyelidikan dan secretariat.



Menurut dari Timbalan Presiden PKR Azmin Ali , sebanyak 4 seminar telah dijalankan setakat ini melibatkan 2,000 pengetua-pengetua dan guru-guru di Kelantan. Setiap sekolah telah disuruh menghantar seorang pengetua dan 8 guru.


"Abdul Rahmah tidak memberi bersyarah tentang keselamatan Negara tetapi telah bertindak sebagai ejen fitnah untuk Umno dan menghuraikan tentang seks dan tuduhan-tuduhan lucah menerpa padaAnwar dan juga mengenai kejadian Memali," dikatakan Azmin.

"Abdul Rahman juga telah memperkatakan Anwar sebagai peliwat dan seorang lelaki yang mengejar pelacur-pelacur. Mengapa seorang pegawai kanan polis boleh menceburi dalam memberi kuliah politik dan mengulang propaganda murah membantu politik kotor Umno BN

Note: Ni tak masuk cerita polis Malaysia bermurah hati meminjamkan baju kalis peluru pada dato tambi. Bukan sekadar bagi pinjam baju siap diberi kawalan ketat hanya untuk membuat sumpah lahanat.. kah kah kah kah.. apa punya buruk la integriti pasukan keselamatan Malaysia ni. Polis ni lupa kami la rakyat semua yang membayar gaji untuk anda dan anak bini untuk membeli beras. Kami mahukan Polis yang tak terlibat dengan politik. Kami mahu polis menjaga keselamatan rakyat semua. Kami tidak bayar gaji kamu untuk kamu berkhidmat dengan najib dan umno sahaja.


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

2 comments:

penemuan luar biasa!! said...

hmm.. ini dah ade yg tak kene nih.. we look and see.. akan datang lg luar biasa agaknye

Anonymous said...

polis mmg barua..