Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Saturday, January 1, 2011

SHAHIDAN KASSIM BERZINA PAKSA GADIS GUGURKAN KANDUNGAN

بسم الله الرحمن الرحيم



Sebuah pendedahan membabitkan bekas Menteri Besar Perlis dilaporkan oleh laman web Sabahkini yang ditulis oleh seorang penulis yang menggelarkan dirinya sebagai Malaysialeaks. Laman Web itu melaporkan bahawa Tun Abdullah atau nama manjanya "Pak Lah" telah menyembunyikan kes zina yang dilakukan oleh Shahidan Kassim dengan seorang gadis.

Laman web itu juga mendakwa bahawa Shahidan Kassim telah memaksa gadis itu untuk menggugurkan kandungannya. Mangsa telah bertemu Pak Lah bersama Doktor yang menggugurkan kandungannya dan beberapa VIP yang mengetahui Skandal Seks Shahidan, namun Pak Lah enggan mendengar aduan mereka kerana begitu sayang kepada Shahidan.

Perkara ini bukan rahsia lagi kerana semua jemaah menteri tahu Skandal Seks Shahidan, namun Pak Lah mempertahankan Shahidan atas sebab yang tidak diketahui.

Bagaimanapun, MiLo SuaM belum mendapat sebarang pengesahan tentang berita ini. - MiLo SuaM

Note: Biasa la umno la katakan.. Kah..kah..kah..kah



Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

5 comments:

Pak Oncu said...

sabahkini telah di hack !!!!!!!!!

Anonymous said...

Biasa la pak oncu. Blogger yg ada maklumat penting dan rahsia berkenaan pemimpin umno ni akan sentiasa diawasi.

donk said...

apa nak hairan..yang mengcover pun kaki tidur..macam sial je..makan pun amat banyak...

nasib baik di tendang cepat..tak kalu malaysia ni anak menantu dia jual dah..

si sidan kassim tu yang bagai nak gila jadi mb tu..siap merajuk lagi..nasib baik raja cerdik..

cuma girl yang kena rogol dalam suka tu..apa ceta..emak bapak dia diam je ke...atau dah sumbat banyak dalam mulut tu..juta juta...anak dia kena sumbat pisang hitam dalam mulut...

duit punya pasal semua diam..takda maruah punya orang...atau janji nak kawin kot...

bila tak jadi..timbul kes rogol suka sama suka...itu yang si rais buat..perincian baru istilah rogol..kena rogol tapi suka..tu okey..kena rogol sama vip walau tak suka..tu lagi okey..kena rogol dengan menteri kira...sedekah..

Anonymous said...

ha ha paklah cover,dia tak taw ka sama juga dia macam shahidan,umno puki haram jadah

Anonymous said...

Hey! I just wanted to ask if you ever have any issues with hackers?
My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing many months of hard work due
to no data backup. Do you have any solutions to
stop hackers?

Stop by my weblog ... Heroin Treatment Centers