Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, August 25, 2010

TERTIPU DITIPU PENIPU

بسم الله الرحمن الرحيم

ELEGENT ADVISORY GAGAL DAPAT RAYUAN KES SAMAN TERHADAP UMNO - melayau



PUTRAJAYA 25 Ogos – Syarikat pembekal barangan pilihan raya, Elegent Advisory Sdn. Bhd. gagal memperoleh kebenaran merayu dari Mahkamah Persekutuan berhubung keputusan membatalkan saman RM218 juta terhadap UMNO.
Syarikat itu mengemukakan tuntutan saman tersebut kerana UMNO didakwa gagal menjelaskan bayaran dan perkhidmatan semasa Pilihan Raya Umum Ke-11 pada 2004.


KAH KAH KAH.. woit….PADAN MUKA… PADAN MUKA… PADAN MUKA…. kah kah kah..woit… INGAT NAK CEPAT KAYA… kah kah kah… MAMPUS KENA TIPU GEROMBOLAN… kah kah kah..woit… TAK KAN TAK FAHAM FAHAM… MAHKAMAH GEROMBOLAN YANG PUNYA… BANGANG… kah kah kah..woit… HAKIM… GEROMBOLAN YANG LANTIK…. BODOH… kah kah kah..woit… NAK MERAYU APA… kah kah kah.. woit… PERGI HANTUK KEPALA KE TIANG LAMPU…kah kah kah..KEMUDIAN KOREK LUBANG HIDUNG UNTUK BERBUKA PUASA… kah kah kah..

nota:
ini hanya satu kes yang kita baca, ada beratus ribu kes macam ini masih ada lagi orang tak faham akan perangai gerombolan.
sila pergi ke kkb dan hulu selangor dan tanya berapa banyak hutang pilihanraya kecil yang lepas yang belum di bayar kah kah kah... TT


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

2 comments:

ghimau said...

salam ziarah ramadhan daghi den :)

Anonymous said...

adomak.. skali gua rase mcm nk buat primary photo je ngan gmba riang ria kat ataih tuh.. kikikikk..