Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, August 25, 2010

CONFIRM BODOH SERTA BANGANG.. ADA SESIAPA NAK NAFIKAN TAK?

بسم الله الرحمن الرحيم

BAJET 2011: PM PELAWA RAKYAT KONGSI PEMIKIRAN - mStar

Najib Razak hari ini sekali lagi mempelawa rakyat Malaysia untuk berkongsi pemikiran bagi Belanjawan 2011, yang dijangka dibentangkannya di Parlimen Oktober ini.

Najib berkata, sepertimana tahun lepas, beliau mengakui sekali lagi merasakan pentingnya berhubung dengan rakyat dan mendapatkan pemikiran mereka secara langsung dalam lapangan masing-masing.

"Dengan prinsip kebesertaan dan keadilan sosial dalam fikiran, saya telah meminta rakan-rakan Rakyat Malaysia menyumbangkan cadangan untuk Belanjawan Negara 2010" dan hasilnya pemikiran rakyat itu telah menjadi sebahagian penting dalam belanjawan tersebut.


kah kah kah… INI KENYATAAN NAK TIPU MELAYU… kah kah kah..woit… NAK JEMPUT RAKYAT BERI PANDANGAN BUAT APA?... kah kah kah.. woit… BANGANG BINI ROSMAH INI… kah kah kah.. woit… DENGAR LAA… APA PANDANGAN AHLI PARLIMEN… BODOH !..kah kah kah… woit… WAKIL RAYKAT ITU… MEWAKILI RAKYAT…BANGANG !... kah kah kah woit… INGAT INI ZAMAN HARUN AMINUL RASHEED DI BAGHDAD?... kah kah kah… kah kah kah… MENYAMAR… JADI PEMINTA SEDEKAH PERGI DENGAR KELOH KESAH RAKYAT…. kah kah kah..woit… INI TAHUN 2010… ADA SISTEM PENTABIRAN…. kah kah kah.. woit… SI BANGANG NI INGAT DENGAN AMBIL PANDANGAN RAKAYT ITU… DIA DILIHAT DEMOKRATIK…. kah kah kah.. woit… BUKAN DI LIHAT DEMOKRATIK… TAPI TERBUKTI BANGANG…. kah kah kah.. -TT


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

7 comments:

Anonymous said...

Pandai jugak beristighfar ye.Bagusla tu bulan2 pose ni ye.

Noor said...

kenapa dgn awk ni?semua yg org buat salah..
bwk2 lah istighfar

Anonymous said...

alahai.....
Pandangan rakyat?....
Terima kasihlah Abg Najib, hoi....
Rakyat lah yang paksa suruh Abg Najib naik harga barang & minyak.....kan?....
Rakyat lah yang selama ini dok tekan suruh Abg Najib bawa Kak Rose pergi jalan around the world......
alahai.....Najib,Najib......

Anonymous said...

SILA PERGI KE LEBAI GOOGLE


kemudian taip : najib buka puasa

lihat apa cadangan dari lebai google.

buat sekarang sebelum google di haramkan kah kah kah


nota:

lebai google telah dibeli oleh pakatan rakyat
atau lebai google telah jadi ahli pas seumur hidup kah kah kah.
atau lebai google agen anwar ibrahim kah kah kah

nota:

bila pemuda gerombolan nak padamkan lebai google kah kah kah
wakakakakakaks!!

-by tukar tiub-

Srifairus said...

kadang kala i rasa u nie melampau..

Anonymous said...

alo0 TT.. gua dah check dah ... bila gua taip 'najib buka puasa' google tu tanya kat gua... adakah anda mencari 'anjing buka puasa'?

wakakakaka... lawak..lawak... google pun marah kat najib ke?

Anonymous said...

salam..jika kamu terasa kamu Islam...berdakwah dan tegakkan lah Islam dan kebenaran itu secara Islam...sedangkan Rasulullah yang begitu tinggi darjatnya pun tahu untuk menghormati muslim yang lain...dan baginda sendiri pun tidak pernah mengutuk saudara2 nya...(Islam itu bersaudara)...apatah lagi anda..? tinggi ke darjat anda sampai boleh mengutuk org lain...? orang yg anda kutuk pula ada ke dia kutuk anda..? Renungkanlah..dari anda kutuk mngutuk nie, baik ada kembali blik pada ajaran agama Allah dgn sebaiknya..fahami dulu...Istighfar...(dunia akhir zaman)...isu2 ni x penting pun...kubur kata mari..api neraka kata sila, sila....:)