Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, August 10, 2010

31 OGOS MALAYSIA DITIPU ?

بسم الله الرحمن الرحيم

SABAH BAKAL JADI TUAN RUMAH HARI MALAYSIA 16 SEPTEMBER –berita hairan



Sabah bakal menjadi tuan rumah sambutan Hari Malaysia yang akan berlangsung di sini pada 16 September, kata Musa Aman.

"Acara yang julung kalinya diadakan ini sudah tentu akan menjadi kepelbagaian acara dalam kita menyambut bulan kemerdekaan pada tahun ini," katanya.


Pada 19 Oktober tahun lalu, Najib Razak mengumumkan 16 September sebagai cuti umum mulai tahun ini bagi menyambut Hari Malaysia.

KAH KAH KAH..

Nota:
ini adaklah kejayaan perjuangan intenet yang mengelurkan maklumat bahawa 31 ogos bukan hari Malaysia, hari malaysia ialah 16 september.

tahun ini kita sama sama berkempen untuk menernagkan kepada seluruh dunia bahawa negara ku bukan lagu kebangsaan kita lagu ini di capilak dari lagu peranchis yang bernama memula moon

lagu memula moon ini di indonesia dipanggil terang bulan. kita tidak perlu terang bulan kita sudah lama terang pakatan telah ada bendera terang bulan kah kah kah - TT



UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

0 comments: