Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, November 20, 2009

ARTIS MALAYSIA CURI HAND PHONE

بسم الله الرحمن الرحيم

Penyanyi Curi Telefon Bimbit di Singapura DiKenal Pasti: Mamat

Kesahihan berita ini hampir 100% kerana ada akhbar dari Singapura yang melaporkan berita ini beserta nama Mamat.

Semalam, Mamat di’laporkan di’lepaskan dengan ikat jamin seorang saudara yang menetap di’Singapura. Kes Mamat ini sedang dalam siasatan pihak polis.

Pelakon yang telefon bimbitnya di’curi mendakwa ingin menggugurkan dakwaan terhadap Mamat kerana kasihankan anak-anak beliau, namun pihak polis tidak membenarkan tindakan sedemikian. Kami sedih melihat keadaan Mamat hari ini, sudahlah sedang dalam proses penceraian dengan isteri dek kerana orang ketiga, kini terlibat pula dalam kes kecurian. Walaupun tuduhan yang akan di’kemukakan mungkin bersifat minor, tetapi peluang kedua yang di’berikan oleh peminat hiburan selepas titik hitam dahulu tidak di’hargai sepenuhnya oleh Mamat.

Kami doakan semoga ada jalan keluar yang lebih tenang buat Mamat.

Rujukan artikel : Rotikaya.com


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.

7 comments:

green said...

mcm2~~

fik-autoz said...

yg ni mamat kumpulan exist ke??

Anonymous said...

mamat mana lagi.. mamat exist ler tu... dia ni ada jer buat hal.. dari dulu lagi perangai x berubah.. macam laanat..!!!

siti ajar bt yaakob said...

semoga hidayah allah kembali bertapak dihatinya yang ketandusan....

Anonymous said...

bengong!!ckp pasal agama...tp bergosip lak..lg 1..mendedahkan aib org...get lost u parti pembangkang!!hahhaa

turr punya UMNGOK said...

woiii.. anonymous... wak luuu...!!! hang tu yang bongok x belajar agama.. kafir harbi.. umngok pokimak...!!!! lu dgn pemimpin umgok sama-sama pokimak..!!! hahahaha

turr punya UMNGOK said...

Woiii bodoh... orang-orang bodoh yang cenderung dgn kekafiran mcm hang ni memang harus disifatkan sebagai pokimak luuu je. Org buat maksiat buat ketidikadilan memang wajib dikutuk la bodoh... Org suruh belajar agama lu menyorok kat disco. patutlah lu ni bangang. Buat kenyataan mcm pokimak je..!!! Apa la punya malang mak lu dapat anak yang bodoh x belajar agama mcm lu ni.. yer laa.. bila plak org umno ada yang pandai. kalau tak bodoh bukan org umno namanya kan.. tak begitu anonymous..? hahahhaa