Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, January 21, 2011

SI BENGONG DARI BATU CAVES

بسم الله الرحمن الرحيم



Note: Lihat ni.. Baik punya pusing.. Baekkkkkkk punya ampu.. Nasib baik ini gambar si bengong.. Jadi umno dan perkasa yang memperjuangkan sangat islam tu dok senyap jer la.. Cuba ini gambar Anuar Ibrahim atau Nik Aziz.. Tak cukup Media perdana pengampu, FB dan blog dalam buku tiga lima pun pencacai dia orang ni tuliskan. Tak cukup mufti harus sana sini mufti kutti pun nak ikut keluarkan fatwa... pelakon perno MCA pun tolong keluarkan fatwa sekali.. Kah..kah..kah..kah..

Note: Si bengong ni kena ampu terus luluskan RM10 juta untuk projek kereta kebel di batu caves. Si bengong ni suka bila macha-macha tu jadikan dia macam tok pekong... jadikan dia mcm tuhan dan dewa-dewa. Si bengong ni memang bengong sebab dia ingat macha-macha tu betul-betul suka kat dia. Si bengong ni memang bengong... Kah..kah..kah..kah..


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

3 comments:

AMMAR YASIR said...

memang bengong pun...hahahaha... jom join contest nak?
http://jomklikblog.blogspot.com/2011/01/rm-300-untuk-follower-bermula.html

Fuziani JSR said...

Ya Allah!!!!!! ngerinya....

Anonymous said...

Растаможка Киев, Одесса
Консультации ВЭД
Дима Литейный
logisticskiev7@yandex.ru
+38 093 318 1567