Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, February 2, 2011

TANGKAP ISTERI SEDANG "DOGGY" DENGAN ..

بسم الله الرحمن الرحيم

Laporan Salah Laku Kakitangan Universiti Malaya - Rosli Bin Alias



Assalamualaikum wr wb,

Nor Aishah Binti Samah,

Saya ingin memaklumkan bahawa seorang Pembantu Am Rendah di organisasi pihak Puan telah melakukan perbuatan sumbang dan memalukan masyarakat. Nama beliau ialah Rosli Bin Alias dari Centre For Foundation Studies In Science.

Pada pukul 2.am malam tadi 2 Februari 2011, pasangan Rosli Alias yang merupakan Pengerusi Rukun Tetangga dan Ketua UMNO, Puchong Perdana, telah ditangkap oleh masyarakat disini. Ketika ditangkap bersama pasanganya yang juga merupakan isteri saya, beliau sedang bersetubuh dalam keadaan posisi dari belakang. Beliau, Rosli juga mengugut untuk membunuh saya disaksi oleh anak perempuan saya yang berumur 18 tahun.

Bagaimana pun beliau sering mendakwa mempunyai hubungan baik dengan pihak berkuasa dan polis, meluru pergi ke Balai Polis Bukit puchong untuk membuat "laporan".

Beberapa minit kemudian masyarakat yang menangkapnya juga membuat laporan di balai polis yang sama. Ketika di Balai Polis beliau sengaja berpeluk cium didepan khalayak ramai untuk membangkitkan kemarahan orang ramai dan menunjukkan keberaniannya yang "luar biasa"

Saya membuat laporan ini agar pihak Universiti Melaya mengambil tindakan terhadap beliau kerana memalukan. Beliau juga sering memberitahu orang, bahawa beliau adalah kakitangan pensyarah. Sokongan masyarakat terhadap terhadap UMNO di sini, diambil kesempatan oleh Tuan Pengerusi Rukun Tetangga ini untuk melempiaskan nafsu luar biasanya kepada isteri orang.

Saya sempat mengambil gambar dan akan menunjukkan kepada Puan jika diperlukan. Kes ini juga menyebabkan image UMNO tercalar di mata masyarakat. Saya juga ahli UMNO sebelum ini.

Saya boleh membawa anak perempuan saya dan masyarakat sebagai saksi. Jika inginkan maklumat lanjut boleh terus menghubungi saya Alangzizsham 019 3501242.

Berita kehilangan isteri saya sebelum ini terjawab. Kehilangannya rupanya dipangkuan Rosli

Yang Benar

Alangazizsham - alangazizsham@yahoo.com

Note: Kalau cerita ni meletup mesti sedikit masa lagi mamat ni tarik balik kenyataan dia ni. Mesti no telefon dia tiada dalam perkhidmatan.. mesti dia akan buat kenyataan baru yang dia dan isteri dah jadi orang PKR.. Dan mesti ada seribu satu macam mesti lagi..Kah..kah..kah..kah..

Note: Gambar hanya hiasan je.

Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

168 comments:

CUCU TOK WAN said...

salam...

mohon izin copy paste...

dyea irdina said...

cam kelaka je surat yg dia buat tu

mamawana said...

wakenabeb ka ni....ihiikks

~~zAnAfAhMi~~ said...

pagi raya cina punya lawak ke? apa2pun perkara begini pasti pernah terjadi..

Adylia Qarissa said...

cam x percaya..tp kene percaya..ish3..

cekli@abg chor said...

KALAU ORANG UMNO PUNYA KES, SEMUA ORANG MACAM TAK PERCAYA JE TETAPI KALAU ORANG -ORANG PAKATAN YANG KENA, 1MALAYSIA AKAN BERKOKOK SAMA ADA CERITANYA BETUL ATAU TIDAK.

BEGITULAH FAHAMAN ORANG-ORANG UMNO!

bro arul said...

nak main pun jgn ler bini org..byak lg..ni dah main lg bikin tunjuk power...umno lg...x abis2 wat hal org umno nie..mcm sial

Genta said...

kesian sang suami. :(


alma2paradise

Anonymous said...

pasal burit.....umno mmg suke

gayapeneroka said...

biasalah orang umno....

model perjuangan umno............

Anonymous said...

Sila ambil perhatian :

PEMBETULAN..

Individu yang dimaksudkan bukanlah ketua UMNO Puchong Perdana, tetapi beliau adalah seorang Timbalan Pengerusi UMNO..

Sekian..

abdul saleh said...

PEMBETULAN PON SALAH,

Rosli Alias ni Timb Ketua Caw Pangsa Perdana bukan Puchong Perdana, Pengerusi KRT Pangsa Perdana. nih no.phone dia 0122498043
kalau betul lah ini org yang dimaksudkan...
tapi kenapa yg tulis surat ni boleh tersilap?
hehehehehehehe

Anonymous said...

surat ni mcam bangang jer.....kalau betul apsal ko tak bawak cerita ni pegi jumpa gobind singh tu....Ahli Parlimen tempat ko...Dia mesti bawak cerita ni jadi sensasi...hehehehe

Anonymous said...

lelaki tu memang tak guna, ada ke rembat bini orang, dah ada anak besar besar dah, tu pun nak kebas lagi, jammed aku

Anonymous said...

Rosli bin alias ni memang manusia bangang.. gila puki.. pantat mak dia la.. cuba kalau orang main pantat bini dia, apa perasaan dia agaknya..
bangang punya jantan...

Anonymous said...

kisah timbalan pengerusi UMNO pangsa prdana ni memang benar2 brlaku... Dia juga merangkap pengerusi KRT pangsa perdana...dan pasangannya brnama SALINA BT MALEK, 38 tahun, setiausaha dlm KRT, isteri kpd seorang pemandu teksi dn sudah mempunyai 5 orang anak..

pendekar said...

gabi gmbr cepat bro...
jgn main2 hal ni bkn perkara kecik

Anonymous said...

aku adalah salah seorang yg ada gambar dan rakaman video peristiwa itu.

tapi ianya bukan untuk disebarkan. gambar dah video terpaksa disimpan untuk dijadikan bahan rujukan bila sunyi.. hihihihi

UMNO Terus Layu said...

menate goni katok jah..p2 baru bt gi balai..

Anonymous said...

kongsi la wey kt aku videonya kalau bnar2 btul blaku

Anonymous said...

ni la masyarakat sekarang. dah takde tiang agama dalam diri... dunia akhir zaman. so kita yg mana masih sedar ni marilah kita berdoa semoga umat islam yg lain kembali ke pangkal jalan... amin....

matz said...

fitnah terancang parti haram PAS PIS PUS !!

tak caya call no tuh!!

Anonymous said...

bodoh ngan sengal punya orangtua..

Anonymous said...

dah tua perangai tak senonoh..
cuba nanti anak bini ko kena seround ikut lubang kunyit baru ko rasa..bengong,mampos ko kena petir tunggal hendaknya..

Anonymous said...

org umno kata ni fitnah. maklumlah org umno kan x sekolah. bodoh nak mampos. yg siap suami dia tunjuk surat report tu apa dia? yg siap kluar kat harian metro tu apa dia? klau fitnah pegi la saman harian metro bodoh!!!! org umno mmg bodoh!!!

Anonymous said...

ni yg kluar kar harian metro>>> http://rubbertapperz.blogspot.com/2011/02/anak-gadis-ikut-bapa-serbu-ibu-kantoi.html

atikNAOshi said...

HUH!
memalukan institusi je..tah pape..

Anonymous said...

memang ini cerita benar, bukan rekaan semata2... SALINA ABD MALEK@SHERRY dan ROSLI ALIASni memang gila kongkek.. yg salina tu gian batang si rosli sbb batang rosli lebih panjang dari laki dia..

Intan Safira said...

paling pelik kat bini dier tuhh.kenape??

waniecorner said...

MINTAK IZIN COPY PASTE LETAK DLM BLOG SAYA.....

Anonymous said...

pasal apa pelik sagat dia tu ada motif tersendiri lah,kot nak menterjemah kan kejujuran..

Anonymous said...

alah...surt camni budak spm pun leh buat..ahahahaha...tunjuk je bukti bai..klu lu betul jgn kuar surt ni jerk..ehehehe..klakar la...

Anonymous said...

dalam bab macam ni...umno,pas atau pkr sama jer...
bukan orang umno jer yang buat kerja tu..
orang pas pun tak ada kurangnya.
mat sabu pun kena tangkap.
datuk umo dekat 70 pun tutoh cucu kat kandang lembu dikelantan.
peneyelia tadika pas pun cabul kanak2.
cuma bezanya...orang pas ada nik ajis yang bolih bercakap terus dengan ALLAH minta ampunkan dosa2 ahlulnya.

pas munafik...

penemuan luar biasa dari perut bumi said...

memalukan jer.. hampeh.. lupe agama ker... or dah tak ingat agama..

Anonymous said...

lecturer uia pun ada yg curang ngan laki...

~DJ BINK~ said...

sy Aziz, Celaka Sial Si Rosli Alias nie. Nie keturunan Firaun k berape entah la kn???

~DJ BINK~ said...

Nie kisah benar la.Klu betol xde brani nye pkcik aku ni nk letak no fon dy. pkir la kn, mnusia leh beza baik bruk. xkn bini owg dh de anak 5 pn nk terliur! Nie haiwan k ape??Bile lak pemimpin Pas ade wt cm uh?? Pas membawa ajaran Islam, ape yg disuruh Allah S.W.T..Klu nk kutuk Pas ingt la PAS membawa ajaran Islam.Dalam Islam, klu nk dunia, maka plih la dunia, klu nk akhirat, plih la kedua2 nya(dunia & akhirat). Xkn orng Islam sendiri nk hine agame sndri??mane p maruah umt Islam?? Now bukan tok bruk2 kn PAS, nie yg mencalarkan Umno adelah pelaku nie.bukan soal PAS or UMNO.dy pegang jwatan pemuda UMNO puchong perdana kn, jadi nie k care pemimpin mereka?? Dy telah mencalarkan mata rakyat...Jadi wt la tindakan......... ~bing92~

~DJ BINK~ said...

nie update lagi, klu nk lebih pembuktian please refer laman web nie, klu menda nie palsu, xdenye harian metro nk kluarkn n UMNO leh saman harian metro kn..
http://www.hmetro.com.my/articles/Anaksaksimaksiatibu/Article

Anonymous said...

puak umno ni dari peringkat atas sampai semua kaki berburit

Anonymous said...

diharap tuan2 jgn mudah terpedaya dengan cakap manusia bernama alang ini , saya kawan alang !! saya kenal alang teksi !

alang ni ada ramai perempuan , ada ramai GF , dia ni jenis panas baran ..ala2 samseng kampung dusun zaman dulu , badan kecik tapi cakap besar !

alang pernah cakap dgn aku , bahawa dia tak kisah cerai dgn bini dia sebab dia kata bini dia dah tua dan longgar , aku dah pakai bertahun2 kata alang ! kasihan dgn jantan tu dapat bini aku ! itu kata alang ...

malah alang dengan bangga cerita pada aku bahawa kini dia selalu balik rumah GF baru , muda lagi ! malah alang dgn bangga mengatakan alaa ..bini lama aku tu apa ada , dah tua , longgar plak tu , kalau dia dpt Bf muda tak apa juga , ini jantan sebaya dgn aku !

cerita sebenar ialah alang banyak menipu bini dia , bini mana yg mampu bersabar dengan pelbagai karenah suami?
jgn salahkan isteri cari jantan lain kalau laki sendiri tak serupa suami , tak bertanggungjawab dan suka bohong malah makan luar , kalau diri suami sendiri tak betul kenapa menagih isteri jadi baik dan lurus ?

kesimpulanya , jgn terima cerita alang ni sepenuhnya , dia bohong dan menambah cerita , seolah dia yg benar ..dia yg baik , alang cakap itu tak tepat!

Anonymous said...

saya Masuri Abdul Latif, bekas isteri Rosli Alias yang baru diceraikan kerana Rosli ditangkap khalwat menyatakan semua pengirim yg memburukan En Alang adalah Rosli Alias. Untuk makluman bekas suami saya Rosli Alias, sememangnya Timbalan Ketua UMNO, tetapi beliau tidak bersekolah tinggi hanya bekelulusan darjah 6,
Berikut petikan tulisan beliau:

"diharap tuan2 jgn mudah terpedaya dengan cakap manusia bernama alang ini , saya kawan alang !! saya kenal alang teksi !

alang ni ada ramai perempuan , ada ramai GF , dia ni jenis panas baran ..ala2 samseng kampung dusun zaman dulu , badan kecik tapi cakap besar !

alang pernah cakap dgn aku , bahawa dia tak kisah cerai dgn bini dia sebab dia kata bini dia dah tua dan longgar , aku dah pakai bertahun2 kata alang ! kasihan dgn jantan tu dapat bini aku ! itu kata alang ...

malah alang dengan bangga cerita pada aku bahawa kini dia selalu balik rumah GF baru , muda lagi ! malah alang dgn bangga mengatakan alaa ..bini lama aku tu apa ada , dah tua , longgar plak tu , kalau dia dpt Bf muda tak apa juga , ini jantan sebaya dgn aku !

cerita sebenar ialah alang banyak menipu bini dia , bini mana yg mampu bersabar dengan pelbagai karenah suami?
jgn salahkan isteri cari jantan lain kalau laki sendiri tak serupa suami , tak bertanggungjawab dan suka bohong malah makan luar , kalau diri suami sendiri tak betul kenapa menagih isteri jadi baik dan lurus ?

kesimpulanya , jgn terima cerita alang ni sepenuhnya , dia bohong dan menambah cerita , seolah dia yg benar ..dia yg baik , alang cakap itu tak tepat!"

Anonymous said...

salam kepada pembaca semua..cerita ni ada yang betul dan yang tak betul...kes tangkap khalwat tu pun memang benar yang tak benar jalan cerita tu...kenapa pekara tu berlaku adalah kerana alang azisham tu berniat mengaibkan dan merosakkan imej seseorang bagi menutup kesalahan yang telah dilakukkan..
pada malam kejadian orang mula hadir adalah imam en.mohamed nizam adullah sani dan en harun nayan (parti pas)serta beberapa orang kg (tak pasti penduduk kg)kira2 5 minit kemudian barulah alang datang bersama anak perempuan dalam keadaan kelam kabut mengambil gambar yang pembaca semua tengok..dakwaan mengatakan dia tangkap gambar sedang doggy adalah tidak benar..mana mungkin dakwaan alang azisham dapat mengambil gambar sedang doggy pada waktu dia datang selepas imam serta orang kampung yang sampai dulu..bermakna imam yang dapat tengok dulu sebelum alang azisham..dalam reprt alang mengatakan pada malam raya ex wife dia keluar rumah siap tarikh 10/10/2010 sedangkan waktu tu kita raya pada september 2010..kemudian dalam report lain saya lari dari rumah...dan banyak report yang merepek alang buat agar pihak polis menangkap saya dan duduk didalam lokap...kami kebalai pada malam kejadian tanpa diringi sesiapa pun...kami pergi sendiri.lebih kurang 5 minit kemudian alang tiba dan beberapa orang yang turut terlibat.
mana mungkin dalam balai kami duk berpelukkan mesra seperti alang dakwa...dahlah tempat balai terang dengan lampu dan ramai orang!tu semua bohong semata2.
apa yang saya tahu pihak polis ada menyatakan tindakkan alang kerap membuat report pada pihak polis tentang kehilangan ex wife dia..sedangkan ex wife dia ada..
kenapa alan tak nyatakan atau keluarkan cite didalam surat khabar atau blooger ni atas tindakkan bodoh dia yang memukul rosli alias bersama abag ipar dia..dia telah mengupah abag ipar agar turut serta dalam kes pukul termasuk beberapa orang lain..akibat tindakkan bodoh dia akhirnya daii tealh ditahan remen selama 6 hari...tu pun setelah pihak mangsa menarik segala dakwaan atas dasar perikemanusiaan..dan diikat jamin atas jaminan polis tanpa sebarang bayaran denda...alang mengadu sana sini tentang saya dan memburukkan saya pada keluarga saya dengan harapan saya akan dipulaukan
tapi akhirnya dia dia pulaukan oleh keluarga saya...niat dia mmg tak ikhlas mengahwini saya..sepanjang saya berkahwin dengan saya tak pernah sekali pun dia menghargai saya..bawa teksi siang malam tapi bila balik rumah duit 1 sen takda..rupa2nya dia simpan pompuan...pompuan tu orang sabah hingga ada anak 1..kahwin atau tidak cuma dia yang tahu..skrg yang melakukkan zina dan maksiat adalah dia...ada anak luar nikah bukan 1 ada 2 3 orang lagi..saya sendiri pernah bersua muka dengan pompuan berkenaan..rumah dipuchong atas nama adik dia kerana dia pernah berkata rumah tu adalah kepunyaan adek dia sedangkan diut pendahuluan adalah adalah duit gadaian brg kemas saya an duit dari nenda saya...saya rasa terkilan dengan kenyataan dia yang kebanyakkan semua bohong semata2..dia kat dia ahli umno tapi kenapa dia menghentam umno...cara dia cuba melagakan antara satu sama lain...saya tau tuan punya blooger bujang senang pada mulanya kemudian bertukar kepada bujang susah mengambil peluang atasa kebodohan alang atau pun tuan punya blooger ni adalah adek beradek dia yang turut memain peranan dalam pekara ini...

Anonymous said...

kepada semua pembaca
mmg bodoh punya jantan bernama alang bi...memeburuk2kan bekas isteri dia..isteri mana tak sakit hati bila suami bermain kayu tiga..kalo aku dapat bini baik mcm ni buat cari yang lain..
saya tahu ex wife alang ni seornag isteri dan perempuan yang baik...cuma dai tak berpeluang nak bersuara..
kepad ex wife dia bersabarlah...setiap apa yang berlaku ada hikmahnya...moga TUHAN melindungi anda..

Anonymous said...

bodoh punya jantan si alang...dapat isteri baik wat jahat mcm setan!

Anonymous said...

jantan sial c alang!

Anonymous said...

buat ex wife alang ..bersabarlah...TUHAN melindungi anda...percaya pada yang SATU!

Anonymous said...

kepada aziz atau yg berkenaan ..ko bdk lg br yang mkn ditanggung oleh mak bapak...sedangkan ko pun bermasalah nk campur urusan orang tua..ko ingat mak kao x mengadu kat aku mcm2 perangai ko..ko ingat bapak ko tu bagus sangat ker!macam aku x kenal sapa ko dan mak bapak ko..perbaiki diri dulu..jangan salah orang ko nk hitung dan ko sapa nak menghukum orang siapa yang salah dan betul...jangan besok orang lain yang akan mengaibkan ko..nnt yang malu mk bapak ko...so belajar dan perbaiki diri...

Anonymous said...

ni bkn salah salina tau rosli atau parti dan sebagainya..salahnya punya dari dalam rumahtangga tu sendiri...kalo pemimpin gagal dalam memimpin sebuah rumah tangga bermakna dia yang patut dipersalahkan...dan kalo dia berjaya dalam memimpin sebuah rumahtangga tu pekara ini takkan terjadi...kenapa maslah peribadi nak dikaitkan dengan semua hal..apa agenda dia yang sebenar? bukankah tindakkan dia tu cuba menyembunyikkan kesalahan dia yang sebenarnya...kalo org pernah buat salah apabila terjadi pada dirinya dia pasti sangka orang pun akan buat salah juga....yang sisuami mengaku kata suami konon tpi cite kat org x mengaku isteeri pas tu kata kuitp tepi jalan..mana maruah dia sebenarnya...kenapa perlu memburukkan ex dia sedangkan dengan secara x langsung dh mengaibkan diri dia sebenarnya..nampak sgt kebodohan dia...dan cuba meraih simpati masyarakat....

Anonymous said...

kepad salina banyakkan bersabar...oa org teraniya akan diMAKBULKAN TUHAN...

Anonymous said...

simpati dengan salina...sabarlah..

Anonymous said...

berbanyakkan berdoa dan bersabar kepada salina..ini dugaan wat anda..KAMU ADALAH INSAN YANG TERPILIH UNTUK DIUJI...

Anonymous said...

salina jom lah kita sambung main.......sabarlah ini haram halal bukan penting. saya staff UM dah lama apa nak takut.

Anonymous said...

mmg bodoh orang ni....ko inagt ko sebut UM ko leg guna sesuka hati...silap2 ko masuk dalam menyalahgunakan dan cuba memburukkan UM...ko yg dh biasa wat haram nk samakan org mcm ko..g cermin diri dulu ....bagus sangat ke ko...

Anonymous said...

ko ajak org main..mmmg sahlah ko binatang..ko inagt org baca org x bleh fikir ker...kenyataan yg ko keluarkan boleh ditafsirkan sebagai org yang tak berakal...

Anonymous said...

salam wat pembaca....siapalah org yg cakap x serupa bikin..atau orang ni dah tak siuman kerana x dapat salina..mungkin ornag ni dah hilang akal...wat malu kaum lelaki je..dh xde pompuan lain dalam dunia ni lagi ker...

Anonymous said...

kelakarlah org yang mengaku kat staff UM..tulah dulu suruh belajar pandai2 pastu perasan masuk U tulah akibatnya kalau belajar tak pandai..orang masuk U jadi pandai...saya kesian dengan orang yang kata dia staff UM..KERJA SEBAGAI KULI PERASAN KERJA STAFF UM..wat malu kaum jee...

Anonymous said...

wahai si sopak bongkok tiga ..ko ingat aku x tau sapa ko disebalik ruangan ni...ko ingat aku mcm ko ...dhlah org gaji ko balun cukup2 pastu anak dara org pun ko nk sapu...dahlah ornag dh tau sapa ko..jgn cuba berlagak jadi bagus..wat kerja yang halal tanggung anak isteri ko...jgn tanggung anak isteri ko dgn sumber yang haram!

Anonymous said...

kenapalah si salina mendapat suami yg bodoh mcm alang azisham..dh ler bodoh dh tu berlagak bagus...sedangkan kerja hanya sebagai pemandu teksi..asal adri kuala kangsar perak..ooooo...ornag kg rupanya..ingatkan lepasan univerditi...c alang ni perasaan konon belajar tinggi tpi setakat lulusan sekolah kg apa yg bagusnya...mmg patut pun salina tinggalkan dia...sebab alang tak layak jadi suami...ermmmm...lepas ni sapa pulak yang malang dapat alang sebagai suami yang bodoh lg bengong...

Anonymous said...

saya ucapkan selamat menghadapi dugaan yg celaka bersama alang kalo ada pompuan yang nak bersama alang dan menjadikan alang sebagai suami....saya pasti kamu akan merasakan sengasara yang pernah salina lalui suatu keika dulu...

Anonymous said...

aq xsetuju ngan tuan blog yg menjatuhkan maruah orng, agak la nk malukan orng, yg dok mengutuk pun same macm la korng brsih sngt...

Anonymous said...

tuan punya blog ni....nk publisti murahan...tangkap muat je cite...dh tu pulak dengar sebelah pihak...kalo nk tau alang ni org umno pastu kutuk umno...dia ni sebenar pengkhianat....buat baik dgn parti lain ....yang parti lain ingat alang tu sebelah mereka..tunggulah pulak nnt alang kawin dgn org pas pastu wat perangai gerenti pas ni dia kutuk pas pulak tulah perangai dia yang sebenar....

Anonymous said...

bukan mengutuk...asyik alang je n tuan punya blogger ni menghentam ex wife dia...sampai kenyataan yang bukan2 je...sikap dia yang keterlaluan mengaibkan orang...bagaimana pula kalau ada orang lain mengambil kesempatan ...anak2 dia akan malu dengan sikap bapa dia...nampak sgt kebodohan...tidak bijak dalam bertindak...

Anonymous said...

bukan mengutuk...asyik alang je n tuan punya blogger ni menghentam ex wife dia...sampai kenyataan yang bukan2 je...sikap dia yang keterlaluan mengaibkan orang...bagaimana pula kalau ada orang lain mengambil kesempatan ...anak2 dia akan malu dengan sikap bapa dia...nampak sgt kebodohan...tidak bijak dalam bertindak...

Anonymous said...

salam buat pembaca blogger semua...ada seorang lelaki bernama noor azmi shah duduk dipuchong sebelum ni adalh kakitangan kerajaan telah dibuang kerja kerana pecah amanah..sekarang pekerjaan seorang pemandu teksi..kawin dengan permpuan indon...kalau pembaca nak tahu belaiu adalah mastermind dalam kes khalwat salina dan rosli...kenapa pekara tu berlaku? c azmi memang kaki pompuan .dia ingat semua pompuan boleh dipermainkan...tapi tak semua pompuan yang selera tengok dia..dahlah badan besar perut boroi muka sopak...ada hati nak pompuan yang lawa..kai pembelit putar alam dan macam-macam..pernah dia dulu nak try salina tapi salina tengok muka dia x lalu makan seminggu..bila salina tak layan dia dah malulah ..nak tutup malu dia agar tak diketahui orang dia ambil kesempatan atas masalah rumahtangga salina yang sememang dalam kekalutan..macamni punya manusia punya ada..azmi ni juga merancang agar rosli dipukul ..dan terlibat sama bekas janda rosli yang sememangnya jahat mulut berpura-pura baik deapn orang tapi hati macam yahudi... sanggup mengadu macam-macam burukkan orang...selalu telefon UM suruh ambil tindakkan macam UM tu bapak dia punya...sampai orang kat UM tu dah bosan nak melayan panggilan dia...sampai pihak UM kata ada masalah mental orang ni..dia sapa nak mengarah orang supaya dibuang kerja...

Anonymous said...

yang c janda bodoh tu pulak yang tengah gila talak pulak hari-hari meroyan...tulah dulu takbur sangat..bagilah laki ko makan benda-benda kotor ...hati kalau dah hitam tu hitamlah...sampai sanggup menganiya orang..sekarang ko rasakan atas kesalahan yang kau lakukan suatu ketika dulu...ko ingat apa yang ko buat orang takkan tahu ke! lambat laun orang akan tahu juga kejahatan ko...cakap berlagak...macam bagus sangat.ko ingat apa yang ko cuba mengadu orang nak dengar....tak semua orang nak layan cite bodoh ko..ko ingat salina xtau apa yang dah ko wat...buat jahat dibalas jahat..x guna ko sembahyang lima waktu sehari tapi hati ko hitam...

Anonymous said...

fahamilah istilah gila talak!!!!!!!!! baru boleh mengutuk orang. Saya kenal janda yg awak maksudkan, rasenya dia tidak seperti yg awak kata meroyan. Nampaknya dia bahagia dgn kehidupannya sekarang berkereta kesana sini n x pernah menunjukkan muka sedih malah semakin ceria sekarang. jgn suka mengutuk orang cermin diri anda

Anonymous said...

tak payahlah nk menafikan...kalau tak gila talak takkan datang mengadu kat family dia nk minta balik pada ex dia...siap mengadu kat family dia burukkan orang..macam tu kata baikkkkk sangat ker??????????????kalau baik xkan family ex kata janda meroyan ni mcm2..sudahlah jangan berlagak baikkkk...kalau setakat kereta...semua orang dalam dunia dah pakai kereta dulu dari kau janda meroyan...x payahlah nk tunjuk kau tu baikkk sangat...kalau kau baik sangat takkan sebelum kawin kau dh bagi rasa dulu !!!!!!!!!!!!!!!!!cermin diri kau sendiri dulu ....sibuk sangat nk nak tahu ex wat pe ..tu bukan gila talak ker!!!!!!setiap kali ko balik kg pun keja ko mengutuk sedara sendiri macam bagus sgt..

Anonymous said...

kau x payahlah menafikkan perangai buruk kau...family ex kau kenal sangat perangai buruk kau..kalau kau baik takkan dorang mengata...dan kalau kau baik dah tentu dorang sokong kau...malah ada diantara aik beradik ex kau suka ex kau kawin lain..yang tukang bercerita ni ada syer dengan ko atau ko sendiri yang taip untuk bela diri..dahlah wat hal sendiri tak payahlah sibuk sana tanya ex ko..dia pun xnk ambil tahu hal ko....

Anonymous said...

Jgn menuduh orang buat maksiat, setahu aku kau yg pelacur murahan sampai mengandung anak luar nikah baru kawin, kawin kali kedua pula di siam setelah kena tangkap khalwat,skrg nak wat cerita. buka pekung di dada la nampaknya. x payah nak kutuk si janda tu, org kalau gile talak hari2 telefon merayu dgn laki kau bodoh. rase aku dia xkan buat mcm 2, klu dia nak kawin mesti cari lagi baik n kaya dari laki kau. dari cara kau menulis sebenarnye kau yang meroyan takut laki kau diambil orang. Hebat sangat ke laki kau 2? Sengal

Anonymous said...

kalau ko dh de jantan kaya yg ko kata doktor tu kenapa x kawin..dan kalau ko bagus sangat kenapa duk umah yang sekangkang kera dan beriya2 sangat nkkan rumah tu...kalau aku setakat rumah mcm tu layak wat rumah pelacur je...macam ko mmg kelas duk rumah mcm tu..kalau ko tak meroyan kenapa sibuk cal orang sana sini tanya hal ex ko...nak tahu bahagia ke x??dan jangan berlagak baik ler...macam x pernah main sebelum kawin!!!!!!!!!!! nak tunjuk baik konon...dahlah orang pun dah tahu sapa ko sebenarnya...kalo yang nk ambil laki orang bukannya ada orang lain janda meroyan mcm ko arr...kalau ko kata ada jantan yang tergila2 kat ko tunjukkanlah..ni x...lepas bercerai meroyan selalu call ex..siap cakap ...kat ex dh x ingat ker dh 20thn kawin...mengayat nampak...kau pakai tudung tapi mengangkang kat jantan sebelum kawin wat pe!!mcm aku x tahu story ko!!!!!!!!!!lagi pun ko dh tua ..mana de jantan yang nkkan ko...kalau muda lainlah..x payah nk berlagak arr...leh pakai kereta...mcm org lain x boleh beli kereta...ko kata aku pelacur murahan..aku rasa ko lagi murah tu sebab ex ko tinggalkan ko coz dh tua...dh x rasa pape dh....lgpun menyampah dengan mulut puaka ko asyik mengata orang sana sini termasuk saudara mara sendiri....dikalangan family ex ko menyampah dgr story ko yg meraih simpati....kau sibuk sana sini burukkan orang sedangkan ko x ubah mcm pelacur yang dh x laku!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

kalo kau x meroyan ko xkkan sibuk tahu ex kau kawin kat siam ker tau kat mana!!1lantaklah...ni x ko sibuk2 lark sampai leh tau semua...tu apa namanya kalau bkn bzi body..setahu aku ler...aku xpernah kata laki aku hebat or anything tapi ko yang cakap mcm2..ko yang takut dengan bayang2 ko sendiri..nnt orang kata ko x pandai jaga laki tu sebab laki ko kawin lain...kalau dulu kau boleh ketawakan orang lain kes laki kawin lain cerai berai skrg ko kena lalui...kalau ko de jantan lain ko xkan pedulikan ex ko...ni nampak sangat mana de jantan yang nnkan ko....jangan berlagak arr...ko mana ada nk hormatkan orang...arwah bapak mertua ko x pernah nk ko hormat pastu ko nk orang hormatkan ko...bila org bukak cite ko tau pulak ko melatah..kalau ko x wat salah kenapa nk melatah...mengandung anak luar nikah or main sebelum kawin sama je kategori...kira wat maksiat gak...cuma ko x mengandung je masa tu!!!!!!!!!!!pengakuan aku buat tak perlu malu...biar orang semua apa cite di sebalik yang berlaku..jangan nak aibkan orang nnt orang aibkan ko pulak..ko ingat orang x tahu cite ko....org yng layan ko tu bukannya apa cuma nk menumpang keta ko je...nk wat kawan belum tentu lagi...kalau ko baik sangat laki ko xkan tinggalkan ko walau apa pun yang berlaku...dan ko takkan minta cerai dari laki ko walauapa pun yang berlaku...nio x ko minta cerai pastu ko nk salahkan ex ko mintak cerai..pastu mengadu sana sini kat family ex ko yang ko kena cerai....cuma dorg xnk cakap depan ko je...ko ingat aku x tahu sapa ko ker...

Anonymous said...

Jodoh itu rahsia ALLAH...
sekuat mana kita setia,sehebat mana kita merancang,selama mana kita merancang....sekeras mana kita bersabar...srjujur mana kita menerima kekasih kita..jika ALLAH SUBHANAHU WATA'ALA tidak menulis jodoh kita bersama kekasih kita...
kita tetap tidak akan bersama dengannya.....

Captain Potato said...

Melaui carian google, berdasarkan email

Alangazizsham - alangazizsham@yahoo.com

https://www.facebook.com/alangazizsham?sk=info

saya jumpa facebook beliau, dah tanya pasal kejadian isteri curang tapi dia tak reply lagi pun...

Anonymous said...

salam...captain potato....ni no phone dia 0102905242, 0193501242..kalau anda tanya dia tentang pasal kejadian isteri curang gerenti dia bercerita dengan penuh taksub hingga dia terlupa dimana silap dia...dia memang pandai bercerita hingga kebanyakkan cerita dia hanya rekaan semata2

Anonymous said...

captain potato...serta pembaca yang lain...alang azisham x bpe pandai dalam melayari dunia internet apatah lg face book atau blogger..kalau buka porntube dia tau tu je...yang wat semua laman web facebook or blogger ada orang disebalik alang azisham yang cuba mengambil kesempatan atas apa yang berlaku..isteri dia bukan curang..yang curang selama ni adalah alang aazisham sendiri...dia yang banyak abaikan rumahtangga hingga isteri beliau makan hati dengan sikap dia...selama ini isteri dia banyak bersabar dan bertolak ansur namun dia tetap berlagak dan ego..perasan banyak pompuan yang suka kat dia...dengan orang lain bukan main mesra tapi dengan anak isteri macam sial...so xperlulah bertanya dengan alang kes bekas isteri dia...

Anonymous said...

Captain Potato kalau isteri alang tidak curang kenape sampai kena tangkap khalwat. Lelaki biasa cari makan kat luar, sepatutnya dia menjaga dan memperbaiki rumahtangganya tp sebagai isteri tidak sepatutnye berperangai macam tu. Dalam kes alangni, kedua-duanya bersalah, mcm pepatah suami keluar pintu depan isteri keluar pintu belakang. Betul tak!!!!!!!!

Anonymous said...

orang yang berkata ni mcmlah bagus sangat....kalau aku kenapa nk pebaiki rumah tangga kalau laki dh curang...lagipun kes tangkap khalwat tu pun rancangan jahat@ meroyan janda tu gak..kalau ko niat jahat jangan pulak ko nk libatkan orang lain gak..setahu aku ex ko de pompuan lain gak dulu sebab ko gak yealah mulut mcm mulut puaka..siapa yg suka...ex ko tu tunggu masa je...last2 menjanda gak...xcpayahlah ko nk membela diri ko...yang konon baikkkkkk sgt..kalau ko baik xkan ko bg pantat ko sebelum kawin!!!!!!!!!!!ko ingat aku x tau...ko x payah nk bzi2 body nk amek tau hal orang tau ex ko..dia lebih bahagia dari dulu...dia xlah sebuk2 nk amek tahu hal ko...jangan nnt esok orang kata ko janda meroyan lark...bila ko asyik duk kacau ek ko....

Anonymous said...

orang yang berkata ni mcmlah bagus sangat....kalau aku kenapa nk pebaiki rumah tangga kalau laki dh curang...lagipun kes tangkap khalwat tu pun rancangan jahat@ meroyan janda tu gak..kalau ko niat jahat jangan pulak ko nk libatkan orang lain gak..setahu aku ex ko de pompuan lain gak dulu sebab ko gak yealah mulut mcm mulut puaka..siapa yg suka...ex ko tu tunggu masa je...last2 menjanda gak...xcpayahlah ko nk membela diri ko...yang konon baikkkkkk sgt..kalau ko baik xkan ko bg pantat ko sebelum kawin!!!!!!!!!!!ko ingat aku x tau...ko x payah nk bzi2 body nk amek tau hal orang tau ex ko..dia lebih bahagia dari dulu...dia xlah sebuk2 nk amek tahu hal ko...jangan nnt esok orang kata ko janda meroyan lark...bila ko asyik duk kacau ek ko....

Anonymous said...

orang yang berkata ni mcmlah bagus sangat....kalau aku kenapa nk pebaiki rumah tangga kalau laki dh curang...lagipun kes tangkap khalwat tu pun rancangan jahat@ meroyan janda tu gak..kalau ko niat jahat jangan pulak ko nk libatkan orang lain gak..setahu aku ex ko de pompuan lain gak dulu sebab ko gak yealah mulut mcm mulut puaka..siapa yg suka...ex ko tu tunggu masa je...last2 menjanda gak...xcpayahlah ko nk membela diri ko...yang konon baikkkkkk sgt..kalau ko baik xkan ko bg pantat ko sebelum kawin!!!!!!!!!!!ko ingat aku x tau...ko x payah nk bzi2 body nk amek tau hal orang tau ex ko..dia lebih bahagia dari dulu...dia xlah sebuk2 nk amek tahu hal ko...jangan nnt esok orang kata ko janda meroyan lark...bila ko asyik duk kacau ek ko....

Anonymous said...

orang yang berkata ni mcmlah bagus sangat....kalau aku kenapa nk pebaiki rumah tangga kalau laki dh curang...lagipun kes tangkap khalwat tu pun rancangan jahat@ meroyan janda tu gak..kalau ko niat jahat jangan pulak ko nk libatkan orang lain gak..setahu aku ex ko de pompuan lain gak dulu sebab ko gak yealah mulut mcm mulut puaka..siapa yg suka...ex ko tu tunggu masa je...last2 menjanda gak...xcpayahlah ko nk membela diri ko...yang konon baikkkkkk sgt..kalau ko baik xkan ko bg pantat ko sebelum kawin!!!!!!!!!!!ko ingat aku x tau...ko x payah nk bzi2 body nk amek tau hal orang tau ex ko..dia lebih bahagia dari dulu...dia xlah sebuk2 nk amek tahu hal ko...jangan nnt esok orang kata ko janda meroyan lark...bila ko asyik duk kacau ek ko....

Anonymous said...

Wah! marah betul nampaknye, awak mengutuk janda tu, dia x marah ke atau dia x tau. Betulke dia selalu mengacau suami awak?

Anonymous said...

alaa...dh gharu cendana pula..dh tau buat2 tanya pula...dh terbukti ada kenapa nk nafikan!kalau setakat nk bgtau tentang anak...budak sekolah tadika pun dh pakai hp...dan nk bagtau kat bapak ..nama pun bapak budak dh tentu ingat anak..tak payah nk bagi memo suruh tengok anak...cuba jadi mcm janda2 yang bercerai...wat haluan masing2..hati pun senang..wat pe nk diukur atau disukat nk tentu bahagia tau tidak ex masing2...kalau x sungguh orang xkan mengata....kalau x buat ada x orang mengata?sapa2 pun akan marah termasuk tuan punya badan kalau asyik2 call suruh tengok anak...kalau ex tengok jangan sibuk2 kan diri ada sekali..biar anak2 luangkan masa dengan bapak dia tu baru betul...lagi satu apa maksud janda tu call ex dia mintak antar janda dia balik umah coz x sehat masa janda tu belum ada kereta..tpi pesan kat ex dia jangan bgtau wife dia?bukan ada niat yang x baik?????????.kalau dh tak nk lg...jgn sibuk sana sini cari bahan cerita ttg kehidupan ex tu..

Anonymous said...

saya nk marah janda!!!!!!!!!!!buang masa je cakap dengan orang mcm janda tu...ckp mcmne pun dia bukannya paham..dia tetap cakap dia yang betul...family ex dia pun ada cite tentang janda tu...datang cite n mengadu burukkan ex dia..janda tu ingat family ex dia akan sokong dia..akhirnya family ex dia pun dh menyampah...so janda tu dh bengang arr..konon2 nk simpati tpi apa dia dapat????????tulah jangan nk burukkan orang tapi tengok skrg apa keburukkan janda yang dia wat masa dengan ex dia dulu akhirnya orang tahu gak..tulah daripada orang x tau keburukkan sendiri lain kali jangan burukkan orang..akhirnya keburukkan diri sendiri akan diketahui juga......sap yang malu????????????

Anonymous said...

Memang dari cara awak komen saya boleh agak, awakpun bukan jenis yg baik lebih teruk dari janda2, sekurang2nye janda2 tidak memburuk2kan awak. Awak mengutuk dia macam2, awak dapat dosa dia dapat pahala. Awak kena sedar awak perampas suami orang dan perosak rumah tangga, dulu mase suami awak ade perempuan lain, awak tau marah. Macamtu la yg dia rase. Jgn satu hari nnti suami awak cari perempuan lain pula, dunia ini bulat. Ini semua kuasa Allah.

Anonymous said...

saya dikatakan perampas suami orang!!!1 please arrr....buat anda yg disini serta pada janda yg berkenaan...bukankah anda yang minta diceraikkan..jangan pulak nk tutup kesalahan ko dengan katakan orang lain perampas suami orang...ko minta cerai...so dh diceraikan ko masih kata ex ko still suami ko ker...mana ko belajar!!!!!!!!masa aku dengan suami aku dulu aku yang izinkan dia kawin lain...aku peduli apa...xde pulak aku marah..ko mana tau..mcm ko pernah duk dengan aku or ko kongsi laki dengan ex aku dulu..dan kenapa pulak ko cite sepah sana sini kata ko diceraikan...xde bukti berani ler ko ckap...ko kata aku kutuk ko...ko yang kutuk mcm2 smpai g bercerita yg bukan2 pada ex family ko tu apa bendanya...kalau ko baik ko xkan mengata orang sana sini...ko megata aku samalah ko dengan aku..aku ckap pe yang telah ko cerita pada orang...sebab aku sedar aku bagtau ko sedar yang sebenarnya ko yang minta diCERAIKAN!!pastu leh pulak cakap kat ek ko kalau ko nk dia balik pada ko ko suruh ex ceraikkan aku dengan talak 3...pehal tu???????????xpayahlah nk menafikan masa ko dengan ek ko dulu dia gak orang lain cuma ko je yang x tau...mesti de sebab kenapa ex ko cari lain....cuba tgk pada diri sendiri apa kurang ko...ko ingat ex ko suka ke perangai buruk ko yang suka mengata orang termasuk saudara mata sendiri...ko sembahyang 5 waktu dalam masa yng sama hati ko busuk tu yang dikatakan ko dapat pahala...org nk pahala x perlu riaklah...TUHAN yg tahu seseorang tu dapat pahala tau tidak bukan kita nk menghukum seseorang tu..kalau ko x buruk perangai orang xkan mengata...ko nk letakkan salah ko pada orang dengan mengatakan aku perampas suami ko...sebenarnya ko takut dengan bayang2..aku x kisah ler kalau lelaki ada pompuan dh mmg lumrah lelaki..ko sekat atau tidak kalau x kan dikatakan lelaki....kan bleh kawin smpai 4...pe masalahnya...ko yang ada masalah...dulu ex ko de skandal dgn budak dlm um tu pun ko gabra gak..pastu x juga sedar diri...ko menghina ek..dh tualah ..dh botaklah ...xde sapa nk ex lah..so bila ek ko dh de orang lain kenapa ko gabra!!!!!!!ko letak kesalahan ko pada orang lain...kalau aku marah ex aku ada pompuan xkan dia ble kawin lain...siap pulak aku ckap bukan setakat 4 ..10 pun boleh...sebab aku tau orang lelaki mmmg mcm tu..sekarang ko rasa pulak apa aku rasa..bg aku xde masalah...kenapa pulak nk susahkan diri...nk jaga hal orang lain..ko ada dengar ke dgr ker or aku aku sibuk2 hal ko...aku inagt ko dh tua sedar diri tapi x juga2...tu sebab apa musibah yang berlaku kat ko atas kesilapan ko sendiri....xpayah ko kesana kemari berceita keburukkan orang...pe yang ko dapat???kalau ko nk pahal jangan mengata orang...orang mengata ko ko diam br betul ni x ..orang ckap 1 ko balas 10 ....sama je...hahhahahahahah

Anonymous said...

jahat2 aku xde lah nk g umah ex aku nk mengadu mcm2...muka x tau malu bolehlah...dh orang xnk wat pe kita nk terhegeh2..kan senang xde orang bercerita..ni x..ko ingat pe ko cite dorang x mengata belakang ker..dn kalau ko baik xdenya dorng nk cite ttg sikap buruk ko..ko nk mengutuk orang ble..so ble orang mengutuk ko pandai pulak ko marah ..kenapa nk marah kalau ko x salah...kalau kau mmg x kenal ko lah..lagpun aku mmg x ingin pun nk kenal ko pun...ni ko nk cover diri ko yg mmg dh lama dorg kenal ko..xpayahlah...dh tau pun...dorg dengan rela hati bercerita ttg ko...dan kalau dorg xnk ada org mcm ko dalam family dorg...pe lg yang nk tutup...lg ko melatah kat sini makin banyak keburukkan ko yang akan dikeluarkan...

Anonymous said...

macamnelah orang x kata ko janda yg gila talak atau meroyan ...dh terang2 letak gambar ek dalam fb dh tu dh tu pulak bukankah ada niat menyakitkan hati orang letak gambar laki orang fb sendiri...tu yang dikata janda yang baik sgt ker?kalau aku jadi jahat so nk jadi lebih jahat lg ker....pe tujuan ko sebenarnya...nk runtuhkan rumahtangga orang kerana rumahtangga ko yang dh roboh..!!!!!

Anonymous said...

manusia jika merasa terdesak untuk mengatakan sesuatu dari mempertahankan kewibawaan akan mengatakan yang pada lahirnya kedengaran amat bermakna tapi tidak bererti apa...

Anonymous said...

memang celaka dan bertambah celaka hidup kita jika asyik mengutuk sana sini..pernah ada terfikir mengapa hidup anda penuh masalah dan tekanan..salah satu puncanya ialah bala dari mulut kita.itulah bala dari perbuatan kita sendiri.mengapa bersusah payah memerah otak mengutuk sana sini.yang akhirnya membawa bencana dan kecelakaan pada diri sendiri..
sekiranya anda seorang yang suka kutuk mengutuk pula saya tidak salahkan anda..mungkin anda dibesarkan oleh ibubapa atau keluarga yang suka mengutuk..atau dibesarkan didalam persekitaran dan kawan-kawan yang suka mengutuk..inilah yang membentuk sikap anda..namun ia hanya akan menyebabkan banyak masalah dan kecelakaan pada kehidupan kita.sebabnya ALLAH s.w.t telah berfirman didalam AL QURAN "KECELAKAAN BESAR BAGI TIAP-TIAP PENCACI ,PENGEJI"...

Anonymous said...

Dari ape yg awak komen, mmg awak sendiri suka buka pekung kat dada, mcm awak seorang yg betul n baik, klu janda tu nak letak gambar ex dia dalam fb, biarkan itu fb dia, klu awak x kisah nape awak tgk fb dia. itu hak peribadi dia nak letak gambar siapa pun. Awk kata x guna dia sembahyang 5 waktu tp hati busuk, itu hak dia, tp sekurang2nya dia bersembahyang. Itu urusan dia dgn Tuhan. Saya bukan nak sokong sape2, tahniah pada janda suami awak, saya rase dia seorang yang baik n tabah meneruskan hidupnya.

Anonymous said...

memang celaka dan bertambah celaka hidup kita jika asyik mengutuk sana sini..pernah ada terfikir mengapa hidup anda penuh masalah dan tekanan..salah satu puncanya ialah bala dari mulut kita.itulah bala dari perbuatan kita sendiri.mengapa bersusah payah memerah otak mengutuk sana sini.yang akhirnya membawa bencana dan kecelakaan pada diri sendiri..
sekiranya anda seorang yang suka kutuk mengutuk pula saya tidak salahkan anda..mungkin anda dibesarkan oleh ibubapa atau keluarga yang suka mengutuk..atau dibesarkan didalam persekitaran dan kawan-kawan yang suka mengutuk..inilah yang membentuk sikap anda..namun ia hanya akan menyebabkan banyak masalah dan kecelakaan pada kehidupan kita.sebabnya ALLAH s.w.t telah berfirman didalam AL QURAN "KECELAKAAN BESAR BAGI TIAP-TIAP PENCACI ,PENGEJI"... Awak tulis komen diatas, tp awak sedar tak yg awak sdg mengutuk seseorang. Jgn sedap menulis je, fahami dulu ape komen anda sendiri. Dgn bahasa yang tidak teratur dan susah untuk difahami, sekurang-kurangnya gunakan bahasa Malaysia dgn betul@ mungkin awak bukan orang Malaysia ke, atau awak org Indonsia.

Anonymous said...

x payahlah nk berselindung disebalik kenyataan awak ni..awak ni janda tersebut ker?kalau x nape sibuk2 nk jawab balik komen orang...setahu saya yang tau cite ni cuma janda tersebut...siap melatah lagi!dalam blogger ni sapa2bleh cite yang benar dan x benar..kalau setakat letak gambar dlm fb nk menyakitkan hati..bg saya xde maknanya...tapi nampak gaya sah2lah gila talak!!!!!!..lain kali cermin diri tu dulu...mcm ex awak cakap dulu...dh lupa ker...apa yang awak dh buat kat ex awak dulu smapai dia angkat beg nk kua umah...tapi awak gabra tarik balik beg dia..pe cite tu...dh2 MASSURI x payah tanamkan sikap busuk hati tu...dh ko kata ex ko tak berguna lagi ko tunjukkan kat dia yang ada lebih baik dari dia...abis cite....

Anonymous said...

Untuk makluman awak saya bukan janda yg awak maksudkan, saya seorang lelaki, awakni mmg dah melampau menulis dlm blog ini, kalau saya jd janda x awakpun saya akan pergi jumpa awak dan tahula nasib awak. Bersyukur dan sedarlah diri. Macam2 awak mengata dia, Ingat Tuhan akan bersama dgn orang yang benar dan mendiamkan diri lagi baik dari mengutuk.

Anonymous said...

ko ada masalah ker? pehal ko nk sound orang pelbagai..aku yang x sedar diri tau ko yang x sedar diri..what everlah ko jadi lelaki ke pompuan ker...lain kali x payah nk campur urusan peribadi orang..jangan ingat ko baik sgt..kalau ko x nk orang mengata jangan duk asyik mengutuk orang sana sini...nk ugut 2 orang pulak...pe ko ingat negara ni xde undang3 ker?kalo x salah mengapa terasa pulak!!!!!dalam bloger ini aku nk kata apa aku punya suka arr..mcm ko suka mengata orang!!!!!!!!!!!!jangan nk menyamar..sekejap lelaki sekejap pompuan...aku tahu sspa ko...

Anonymous said...

Memang mulut awak mcm puaka, nasib suami awakla dpt isteri mulut puaka, klu awak jd isteri saya tahu la nasib awak. Sy benci perempuan yg suke mengata orang, byk blog yg saya baca tp blok awakni x habis2 mengutuk janda tu, xpe Tuhan bersama orang yg sabar.

Anonymous said...

woi...ada ke aku kata aku nk sgtttt jadi bini ko?????????perasan...dh muka mcm cibai ada perasan nkkan dia...suka ati aku kalo nk mulut puaka bukan masalah ko..yang sibuk sgt pesal...ko mengata org abis tu yang komen kat bkn mengutuk aku...ko pun samalah..padan bmuka ko...

Anonymous said...

Sukahati aku la kalau nak komen kat blog ni, yang marah sangat tu nape. Aku x ckp pun nak berbinikan kau, perasan cantik la tuuuuuuuuu. Tp org yg perasan cantik selalnye buruk tambah pula dgn mulut puake, lg buruk.

Anonymous said...

aku pun sukati akulah nk kutuk sapa pun termasuk janda mcm sial tu...lagak baik tpi mcm sial...pape pun aku mmg cantik dari dia... ..ko yang perasan orang nk kau...aku rasa ko yg over sgt...orang lain x komen pun tapi ko yg beriya2 sgt jawab tu kenapa?????nmpak sgt.....kalo setakat ko ler....orang buta pun x lalu!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Yang kau nak marah aku komen nape, sukati aku la. Bila pula aku tulis minat dgn kau, akupun x kenal kau tp dah tgnk gambar dlm metro mase kau kena tgkp khalwat tu, cuma dari penulisan komen2ni, aku boleh agak kau betina jenis ape, xde pun cun, gemuk adela, mungkin janda2 lg cantik dari awak dan dia cool je. Selalu org yg perasan cantik sebenarnya hodoh tambah lagi perangai n mulut puake mcm awak

Anonymous said...

yang ko sorg je sibuk duk mengacau aku duk kutuk janda tu nape? nape kau pun terlibat sama ke dalam agenda ni?apa ko ingat ko baik sgt ker?handsome sgt tau lawa sgt..kalau aku gemuk ker...x lawa ker ko pehal lark!!!bukan aku ada kena mengena dgn ko...kalau ko mk bapak aku lainlah...betina ke jantan ke...kubur ko dgn aku asing2..nape ko dh xde keja lain ker?/

Anonymous said...

kalau ko kata janda tu cantik mmg mata ko de masalah...kalau janda tu dgn mak minah ...rasanya mak minah lagi lawalah...tyapi kalau ko rasa dia lawa ko jelah kawin dgn dia...baru kau tahu puaka tau x mulut dia...aku nk marah ko!!!buang masa aku je...kalau aku lawa xdelah ex aku hampir2 gila sampai skrg cari aku...bengong yul orang ni...atau ko kempunan coz aku x layan ko dulu..hahahahahahah...aku tahu sapa ko....dh ler muka sopak..perut boroi...sapa yg nakkan ko...

Anonymous said...

aku tak faham la ngan ko ni salina..
ko fkir ek klu seorang pmpuan yg baik..walau mcm mne prangai suami dia..dia ttap akn sabar atau mntak ptolongan ALLAH S.W.T..tp ko lain nmpak sgt pmpuan jhat..laki curang skit ko nak curang same..siap wat maksiat lagi..bdosa bsar thu tak..ingat2 la TUHAN..klu suami ko skg curang ngan pmpuan lain ko nak layan jantan lain lagi ke..mmg dunia nak kiamat..wanita skg da takde rase malu..wlaupun isteri org still nak bg semua2 kat jntan lain..ingat la..laki bkn nak ape sgt..nak ko punye 2 je..klu da lobos cam trowong kete api sok dia cari lain..ko ngan bangga cite kat org yg ex ko dulu curang sbb 2 la ko pun curang smpai bg sgalenye..SUBHANALLAH..ape yg ko riak sgt..smpai camtu skali..aku doa la supaya ko ni tbukak hati tuk brtaubat..ko da rampas laki mahsuri..da takde ape yg nak dibtulkn lagi..sye pun nak bg thu mahsuri klu awk ade terlintas nak laki2 ni blik..lupekn lah..awk bleh cari yg lagi baik dr dia..buat salina plak bkn sye nak sakitkn ati awk..tp awk fkir la..awk sedang canang kan crite awk tu sume org bace..bhenti lah wat bende ni sume..mintak ampun pade YANG ESA..sye mntak maaf banyak2 andai kate2 sye mgguriskn hati 2 blah pihak..

Anonymous said...

oiiii...ko sapa nk sound org pelbagai..yang ko sibuk duk baca blogger wat pe..kalau ko baik sgt...jgn sibuk reply mcj aku kat sini...g duk atas sejadah 24 jam nmpak sgt ko pompuan sundal gak...kalau laki aku curang de kena mengena dgn ko ker...masalah ni masalah aku yang ko sibuk sgt2 kenapa...xpayah nk nasihatkan org ..cerminkan diri ko yang dh hitam dan hati ko tu...aku pun pelik arr..yg x abis2 lg sibuk2 nk jaga hal ex ko tu...ckp besar ada banyak jantan nnkan ko ...tunjukkanlah!! jangan ckap besar jer....lobos tau x ..pantat ko lobos gak thats why laki ko cari lain...loooolllll...stupid lady u r....

Anonymous said...

saya cuma rase terpanggil untuk comment blog ni..sbb kite sedara seislam..patut tegur mne yg kite ase bcanggah ngan islam..kes awk ni awk mcm bangga yg awk curang pade ex awk smpai kene tangkap halwat..siap ngaku sebab awk curang ngan ni kerna dia tak setia n bnyk main pmpuan..awk 2 pmpuan jge skit maruah..jgn trlalu obses ngan diri sndiri..sye tgur ni da mcm2 plak awk ckp..siap awk maki2 mahsuri mc dia plak yg rampas suami awk..sedang kan awk yg rampas suami dia..da la..awk da dpt pun laki2 2..so awk tak pyah la nak kecoh2 lg kat blog awk ni..awk sedar tak yg org pun meluat tgok blog awk ni..bile sy bace comment yg atas skali..mcm sume yg awk reka..ade yg suh awk bsabar la..dugaan la..klu org islam dia takkn bpihak pde awk..klu da thu awk ni curang ngan suami sndiri..ade comment 2 ckp dpt pompuan baik mcm awk..baik ape mcm ni..org yg bace blog ni bleh thu awk yg reka sume2 kat atas..yg mane mnyokong awk..awk tak ase malu ke..sedar la skit..awk maki2 org yg awk rampas suami dia..

Anonymous said...

nk berfalsampah pulak...org suka ckap perkataan rampas laki orang ni ialah awak massuri....mana de orng lain ckap...ko sapa nk larang aku nk komen ke..cite ke..tu hak aku...mmg semua orang dh tau sapa ex aku yang sebenarnya...mmg curang...dh ada bini tapi curang..yang kos sedap2 mulut cakap curang ko kenal ke aku..ko pun dgr orang cakap kalau x ko mana tau...padan dgn muka ex aku...pe dia ingat dia bagus sgt...tapi hampeh...sama arr dgn ko....bila laki de org lain dh gabra semcm...tulah masa tu jagan berlagak sgt..kalau aku pompuan baik ke..jahat ke jadi kudis kat ko ker...aku x mcm ko ,meraih simpati pada org sana sini...kalau ex aku bleh cite mcm2 aku pun ble cite...aku cite hal yg sebenar..nape ko yang over lark..takut lark cite keburukkan ko keluar ker??lain kali jgn sibuk2 nk amek tahu hal org lain...kalau xnk org citekan keburukkan ko...cakap dgn org bodh mmg payah nk paham

Anonymous said...

kop ni sapa lark!!!!ada hak nk tegur aku...sapa ko yg nk memandai2 tegur aku...kau bagi tau sapa ko yg sebenarnya xpayah bersembunyi sebagai penasihat or something arr..kat sini pon dh ble tau sapa kau...identiti sebenar dirahsiakan..xpayahlahnk menyamar lol.....aku cabar ko! dedahkan identiti ko yg sebenarnya.....

Anonymous said...

marah nampak, hahhahahhahahahahha, kang naik darah tinggi, sedarlah diri awak2 kan tgh bunting kerbau bhaahhahahahahah padan muka

Anonymous said...

ape yang nak dinafikan salina, mmg kau rampas suami orang n kau curang dgn laki kau, nak memburukkan massuri pula. dari komen2 awak mmg nampak sgt buruknye perangai awak, curang dgn suami, kena tgkap khalwat, memburuk2kan massuri. dia ade buat ape ke dgn awak,ade dia kacau laki awak, ade dia komen kat blog ini, x de pun, awak yg lebih2, mmg awak seorang yg hina. stupid lady

Anonymous said...

saya bkan sape2 ngan awk..
saya cume sedara seislam..
saya nasihat awk tp awk melenting semacam nape..
baru pas mkn cili ke?
pedas ke?
awk da ambil suami org 2 senyap2 sudah..
ni nak bukak sume cite apesal der..
cite yg mengaib kan awk sendiri..
awk kongsi jelah cite awk ngan suami awk je..
tak payah nak post2 comment kat sini..
malu r..saye ni yg xde kene mngene ngan awk pun ase malu...
sye ase awk ni mmg xde prasaan malu kot..
da ilang ek sejak kne tangkap aritu..
hehehe..sian awk kan..
saye doakan awk dpt petunjuk da hidayah pasni..
jgn mara2 tau ti cepat gemuk..
hahahaha..

Anonymous said...

saya bkan sape2 ngan awk..
saya cume sedara seislam..
saya nasihat awk tp awk melenting semacam nape..
baru pas mkn cili ke?
pedas ke?
awk da ambil suami org 2 senyap2 sudah..
ni nak bukak sume cite apesal der..
cite yg mengaib kan awk sendiri..
awk kongsi jelah cite awk ngan suami awk je..
tak payah nak post2 comment kat sini..
malu r..saye ni yg xde kene mngene ngan awk pun ase malu...
sye ase awk ni mmg xde prasaan malu kot..
da ilang ek sejak kne tangkap aritu..
hehehe..sian awk kan..
saye doakan awk dpt petunjuk da hidayah pasni..
jgn mara2 tau ti cepat gemuk..
hahahaha..

Anonymous said...

aku nk marah ko...drpd aku marah ko lebih rela tgk anjing kurap tepi jalan...mmg padan muka massuri tu laki dia cari lain...masih x sedar diri lg...walaupun dh jadi janda..mmg sah2 meroyan...x payahlah ko nk jadi ustazah konon2 sedara sesama islam...pegi daaa...apa tauliah ko nk kata aku mcm2..sedangkan ko pun hampeh...darah tinggi aku naik ke..turn ke...ada aku kesah ..nmapak sangat ko bzi body...pegi daaaaa...lain kata kat cini lg ko memperbodohkan diri ko...hhahahahahaahah....

Anonymous said...

wei pompuan gemok tua hitam lg..ko ni dh xde ayat lain ker...asyik ulang perkataan rampas laki org..nape laki ko dh kena rampas ke..pas tu duk asyik ckap kes aku kena tangkap...wei semua org tau lah ..ko tulis 100x pun org x heran arr..ko punya ayat copyright arr...pastu duk gebang..lolllll...ko ckp apa kat aku xkan menjadi kudis arrr...ko tu dh ler hitam hati ko pun hitam legam..cermin diri sendiri arr...

Anonymous said...

kau perasan putih hati kau puteh ke bodoh, pakar sains mane yg kata hati puteh, semua hati hitam bodoh. hahahahhaha. Xpe klu aku dpt no. tel laki kau, akan ku cube layan dia, tgk sejauh mane setianye dia dekat kau. Biar satu hari nanti kaupun akan jadi janda macam massuri. Biar kau rase macam mane dia rase. Sebab kau bangga sangat dapat rosakkan rumahtangga orang. hahhahahah

Anonymous said...

ko tu yg bodoh..ada ker aku kata hati aku putih..hahahaha...mmg bangang!!! ko nk sgt ex amek arr..nnt ko dgn aku sama arr perampas suami org..kira ko pun kategori perampas...kalau ko nk dia aku sikit pun heran arr..aku bkn mcm ko terdesak sgt...ko mmg arr ler tua sapa yg nk...kalau ada anugerah perampas laki org aku rasa ko org pertama yg dapat piala perampas suami org....bg aku xde maknanya nk dibangga sebagai peramaps suami org bknnya kaya pun...aku x cari...org yg cari..bkn mcm ko terdesak!!hahahahah..ko nk cal dia..silakanlah...kalaulah dia nk layan ko lg....

Anonymous said...

Bodohla kau salina, utk pengetahuan kau aku bukan massuri, yg kau kata tua. Massuri x heranla dia dgn laki kau tu, kalau dia heran dia x akan lepaskan dekat kau. xkan dpt kau. Bukan kau ke dah dapat anugerah perampas laki orang . Tempat keja laki kau aku dah tahu, nti akan aku usahakan, biar padan muka kau, tengok la sejauh mana setianye dia dekat kau. aku bukan nak rampas dari kau tp tengokla ape aku nak buat sampai kau meroyan lak, jangan ingat kau bagus sangat. jangan pule telefon bimbit dia nanti pun kau pegang atau sport check. alang2 menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan, salina yg gemuk macam babi betina. hahahaha

Anonymous said...

Lupe lak, kalau x kisah paparkan la no. tel laki kau salina yg kau x heran n tak kaya tu, untuk advetisement, hahhahaha

Anonymous said...

hahahahahahahahaha...akhirnya ko juga yg melatah ...ternyata ko yg dh gila meroyan....massuri pompuan tua gemok pendek mcm babi hutan..ex ko yg x ingin dgn ko ..ko yg perasan lebih....ohhh..yea ker aku dapat anugerah perampas...tq2...ko jeles ler 2...hai...tempat keja ko dh tau xkan no hp pn dia ko x tau...wat2 x tau kot...mmg pun ko patut jadi janda....hahahahahaha..

Anonymous said...

mmg sah awak salina yg sdg meroyan bukan massuri. saya bukan nak sebelah mane2 pihak. Dlm banyak komen x nampakpun massuri yg komen, asyik awak melatah menyebut2 nama dia. cukup2la jgn terlalu mangaibkan orang

Anonymous said...

wei bengong...kau jgn berlakon arrr..ko ingat aku x kenal sapa ko...suka ati akulah nk ckp apa...yg ko over sgt nape? kalau org meroyan duk hospital ngok..mana org org meroyan leh ckp pekara yg benar....hahahahahahaha...ko tu patut jumpa pakar mental....

Anonymous said...

Pandai pula cakap klu org meroyan dok hospital, massuri tu yg kau tuduh meroyan masuk hospital mane ye, boleh saye ziarah dia, kesihan dia. kalu kau yg meroyan n masuk hospital mental pun, tulis juga la boleh saya ziarah juga. kan kita kawan, hehehehehehe

Anonymous said...

ko yg sakit mental...aku rasa ko patut g tanjung rambutan sibuk jaga hal...org mcm ko yg layak duk citu je..kat sana ramai yg kawan2 ko yg ble layan...sama je spesis dng ko...hahahahahahaha....eja kesian pun mcm bahasa org tua..hahahaha..ko mm pompuan tua hitam x sedar diri ..puiiihhhhh..

Anonymous said...

saye da penat nak ckp ngan awk ni..
awk ckp xksah kn klu sye goda laki awk..
skg ni sye cabar awk letak no suami awk kat sini..
pasni kite tgok r sape yg meroyan..
saye ni lg muda dr awk..
lagi bgetah..
petik jari je klu saye nak gode dia..
amacam ade brani??
klu ade brani mai la letak..
tp klu ase tak nak dtinggalkn suami baik tak pyah la..
kang saye bace news paper tepampang plak gambar awk bunuh diri..
tak sanggup sye...
sedang kn laki curang skit je da meroyan nak batang lain..
ni laki lari mesti meroyan nak bunuh dia...
kahkahkahkah..
mesti awk skg ni da naik darah tinggi kan..
sabar2..saye blum goda laki awk lg..

Anonymous said...

eeeee..teruknya penyakit ko ni..haish..bahaya2....makin melarat ni....hahahahahahaah...g hospital cepat arrr....cian ko.....
apa guna ayat awak saya ni...tah pape arr ko ni...sopanlah konon2 ni...hak tuiiiiih.....owwwhhh..bergetah mcm chewing gum tu ker..yg org mkn kunyah2 pas tu buang..hahahahahahahaahaa...apa pun x bleh..cianlah ko.....

Anonymous said...

nk sgt no dia kan..
hp-0122476439 opis- 03079673003 umah- 0380615366 amek ko...

Anonymous said...

Untuk perhatian jika nak perkhidmatan seks free Context No: 012-6793643 - Hibiscus Hotel, Jalan Pudu (Salina)

Anonymous said...

untuk servis percuma dari rumah ke rumah please call this number
0122476439 massuri abd latiff
saya sedia berkhdimat...:)

Anonymous said...

tulah aku dh ckp lain kali jgn berlakon lg...dan sibuk2 nk jaga hal org...kalau ko salah nape ko melatah...mcne pulak ko kata ko x buat ..bila aku letak no ko ...tiba2 ko yg melatah..so ko nk berlakon lg...g beli cermin kalau x puas ati..pasal mulut puaka ko serta hati busuk ko akhirnya aku tau gak selama ni ko dalang disebalik ni...

Anonymous said...

Ini mmg suri yg tulis, kau mmg betina kurang ajar, aku diam kau tulis aku macam2, mak bapak kau mmg tak pernah ajarke. X yah nak tuduh org belakon ke ape, aku bukan betina mcm kau suke mereka2 cerita. Mmg dah dasar org x de pegangan agama dan x bersekolah dan pelajaran pun setakat tingkatan 3 macamtu la agaknye ye. X tau erti sabar dan bersyukor. Dah kau rampas rosli sedangkan ade laki, aku diam juga, kalau perempuan lain memang pantatkau dah kena baling dengan cili. Apa lagi yg kau sakit hati dgn aku. aku nak melawa ke nak melaramke, ade aku minta duit kau.

Anonymous said...

lain jgn ikut sedap mulut kata org perampas laki ko..ko yg beriya2 sgt nk cerai...jgn salahkan org lain...kalo dia x g kat aku mungkin org lain...ko sedap2 mulut kata aku curang ...laki ko x kena rampas pun...sebab ko ikutkan hati ko yg hitam ....akhirnya terbuka identiti ko...ko dh aibkan org..skrg apa ko rasa bila org aibkan ko..tau sakit hati kan?

Anonymous said...

Wei betina gile, lagi bodoh kalau kau dua ekor x buat perangai buat maksiat, selama 20 tahun ada aku saje minta ceraike. Lepas kau 2 ekor buat perangai baru rosli ceraikan aku, nak tunjuk baik konon. Semua salah nak letakkan kat orang, macam kau x de buat salah. Aku x ingin nak hidup berkongsi suami dgn kau betina pelacur. Aku nak sakit hati, please la, yg kau x habis2 tulis dalam blog ni ape, aku diamkan je. mak bapak aku x pernah ajar busuk hati @ aibkan org, mak aku suruh sabar n tuhan aje yang membalasnya. Lainla mak bapak kau x pernah ajar kau erti kesabaran, khadak dan khadar tuhan, jodoh pertemuan, ajal dan maut semua yg tentukan.

Anonymous said...

kecian btul la awk ni..
salina btul ke ni no awk?
bgus r..bdak ofis saye ni ade yg tgah gile seks..
bleh r sye suk dia call awk..
nak2 yg bdn bsar lg r dia suke..
lg satu nak tnye..
btul ke tajuk besar blogger ni..
"TANGKAP ISTERI SEDANG DOGGY??"
mamat yg gile seks ni mmg suke stail2 mcm ni..
awk ni expert gile..
smpai stand doggy pun bleh wat..
tak bleh nak byang kn..
eeeiii..geli r..

Anonymous said...

ko ler betina bodoh...ko ingat aku bodoh...kalo ko xnk ex ko nape dulu selalu cal dia..smpai ckap "awak x ingat ke dh 20thn kita kawin"..ayat pe tu betina sial....hahahahaha...dh ler mmg mk bapak ko x ajar ko tpi cian mk bapa ko dapat anak mcm ko coz mulut gampang...dh ler..ko dh gabr rosli xnk ko tu sebab ko mintak cerai pastu cite org ko kena cerai...bkn rosli cerai ko...PERHATIAN EK...pastu leh lark ckap dgn rosli kenapa ceraikan ko...bongong punya betina..kalau aku betina ko pun betina gak arr...tapi x taulah kalo ko pondan...hahahahaha....tau pun ko pertemuan ajal maut ditangan TUHAN..tapi kenapa ko x ble terima ko minta diceraikan...
nnt ko ckp dgn bdk opis ko...ko tu mak aayam aku..kalo sapa2 nk aku cal ko dulu ..bleh ek...aku kalo bdk2 opis ko nk akuckap cal ko dulu yea...kita kongsi2 arr..sebab ko dulu pun pelacur gak....so ko pernah wat kan!!!!nnt aku bgtau kat bdk opis ko yg kalo x sempat nk layan ko take over...hahahahahahah...kalo aku gila xdelah aku nk gadu or kacau laki org...dh mmg sah2 ko dh gila ..coz xde laki..tyulah dulu ada laki x pandai nk jaga....kalo ko baik xdenya laki ko cari lain..sebelum aku pun dulu rosli der gak org lain...samapai ko jumpa dia mintak tinggalkan rosli...ko ingat aku x tau ker....lantak ko arr ko nk ckap apa ..aku tau ko mmg dh sah2 gila coz maybe dh lama x dapat batang..aku gak dulu ko gian gak batang x dapat meroyan!!!!!

Anonymous said...

doggy!!!!ko yg pernah wat kut..setahu akau kaluo org tu ckpa dia pernah buat....ex ko pernah ckap ko suka doggy....dia kata ko yg selalu gian batang...ko ajelah buat pastu nnt ko ajar aku..leh x??? nk jugak akau tahu mcmne stail doggy tu...hahahahahahahaah

Anonymous said...

doggy!!!!ko yg pernah wat kut..setahu akau kaluo org tu ckpa dia pernah buat....ex ko pernah ckap ko suka doggy....dia kata ko yg selalu gian batang...ko ajelah buat pastu nnt ko ajar aku..leh x??? nk jugak akau tahu mcmne stail doggy tu...hahahahahahahaah

Anonymous said...

hai pelacur cakapla apepun, dah mmg sah kau pakar doggy, tajukpun ditangkap tengah doggy. Skrg nak burukkan org, aku bkn mcm kau perempuan murahan, kerjapun kat hotel murahan, gajipun murah, perangai buruk, kawinpun free, sedarlah diri sikit serba serbi murahla katakan. Apepun kau kata aku, bkn org x kenal aku, aku tetap aku, walaupun hidup sorang x de pun menggatal kacau mah tangga org. Aku ade kehidupan sendiri tidak bergantung pada jantan. Aku punye kerja yg menjamin hidup aku dan anak2, punye rumah n kereta, kau ade, kau ape yg ade, cuma harapkan batang jantan je la. Hidup peluk n hisap batang jantan. Dah mmg kau kata aku kurang ajar, biar aku kurang ajar. Puas hati aku, bodoh.

Anonymous said...

ko ada rumah...rumah mcm rumah pelacur je...ko kata kelazzz sgt ker..kereta....kereta mcm ko berlambak org pakai...org kalau kaya dia x bangga ..tapi ko br ada rumah mcm rumah pelacur..dh berlagak...mcm ko sesuai arr..tu pun berebut nk..hahahaha..anak..kalau setakat anak itam legam mcm keling ..belajar pun setakat kolej wat pe...nk bangga konon...perempuan murah lebih baik dari yang ubah mcm dukun mk esah...sentiasa nk merosakkan rumah tangga org dalam diam..ko ingat aku x tau...tgk muka ko pun org dh tau ....pompuan banjingan...mmg arr x sapa kenal ko ...ko bgus sgt..aku pun x kiasah pe ko nk ckap ...kalo setakat ko kat chow kit berlamabk x ubah mcm pelacur yg dh expired...hahahahahaha...kalau setakat kerani cabuk jgn perasan pegawai besar...belilah bunglow kalau ko kata ko mampu..bpe sen sgt gaji ko...sampai mintak nafkah kat orh...hahahahahaha what ever arr...ko yg pelacur pakai tudung ..tapi bila dirayu mengangkang gak...hahahahah...belum kawin dh bg kat jantan...stupid !!!!!

Anonymous said...

aku rasa ko ketagih batang ni..tu sebab ko merapu...ckap doggy..mmg arr tau ko suka doggy...mulut ko sendiri kata org ko nk hari didoggy...cian kat ko ek....dh lama x ditaji....kalau teringin sgt aku leh rekmenkan..maklumlah kan ko janda gersang...heheheheeh..nnt aku bg no ko ek...jgn marah..kalau setakat hisap batang apa kelaazkan....ko rasa apa masa hisap batang ek?ex ko de cakap ko mg suka hisap batang...kalau x dapat ko sanggup naik atas..hhahahahhahaha..kemaruk katanya....

Anonymous said...

lupa lark nk bgtau !!oiii mak pelacur nnt kalau ko mati jgn lupa wasiatkan keta .rumah ko masukkan dalam kubur ko..nnt xde sapalah yg akan amek ko punya...br pakai keta dh berlagak.....takat proton ..xdelah kaya sgt...kalau ada bunglow...kereta bmw..mercedes ...duit berjuta2 dlam akaun bank k gak..nnt nk beli kereta pun jual kiuh raya time bln pose..hahahah...siap ada org komplen ...mahal gila dgn kuih yg entah pape....hahahahahahah...

Anonymous said...

sekurang-kurangnya aku ade rumah walaupun kecil, rumah sendiri 2 buah lagi, kau ade, kau menyewa la flat kat loji tu sampai tua, ade kereta walaupun kecil tapi duit sendiri, ada anak berkulit hitam tp hati suci x macam anak orang nameje ade anak tapi x jaga pun biarkan merempat, kulit je putih dedah sane dedah sini tak tutap aurat, ops lupe dah mak pelacur anakpun akan jadi pelacurla agaknya, kat dunia bangga la tp tunggu kat akhirat balasannye. X yah kau nak suruh aku beli banglow, banglow aku dah siap kat kg. aku bukan jenis orang yg suka berlagak, suka menonjok2, tp kalau aku berlagakpun sape nak marah semuanya aku ade, kau ape ade, hahhahahahha Aku nak minta nafkah bukan dekat kau, muka tak tau malu, orang minta pada Rosli bin Alias, bukan Salina Abd. Malik bodoh. Yang kau perasan nape, itu hak anak2 aku. padan muka kau

Anonymous said...

saye xfham la ngan awk ni salina..
biarla dia jual kuih pun..
dia ade susahkn awk ke klu dia jual kuih??
dia ade jgk cara tuk mncari duit lbih..
ade ke firman ALLAH yg jual kuih mase blan puase 2 haram?
biarlah kereta dia kcik pun..
dia ade jgk kereta atas nme n usaha sndiri..
awk ade??
biarlah dia ade umah bruk pun..dia ade jgk umah sndiri xperlu mnyewa..
awk ade??
biar la anak dia hitam..dia jge jgk ank2 dia sndiri xperlu ank dia mrempat..
awk ade?
biarlah ank dia msuk kolej skalipun..
ank awk ade??
psal nafkah dia mmg ade hak tuk mntak nafkah kat rosli..
2 ank2 kandung dia..tangungjawab dia smpai mati pun..
bkn ank2 awk..dia xde hak langsung atas ank2 awk..
itu hanye ank tiri dia..
so awk 2 pndai2 la cri duit sndiri..
jgn nak meroyan tak tntu psal ngan massuri 2..
dia mmg ade hak spenuh nye..
bgus la awk ltak no massuri 2..
saye da thu sgale2nye psal awk..
ti sye bleh mntak no laki awk kat massuri..
saye ksian ngan dia..
saye bckp ngan dia xpenah dia mnangis..
bgitu tabah dia mnjalani hidup..
bcerita tntang awk pun dia xmara2 tau..
awk patut blaja 2..

Anonymous said...

wei bangang..yg ko over ni nape!!!ko sebuk2 campur tangan urusan org nape??dh xde keja ker???baik ko jaga laki ko dan anak2 ko...mmg patut pun ko kena sound ...ko ingat ko g mengadu kat mahkamah nk tuntut pebagai...ko ingat mahkamah nk dengar cite sebelah pihak...akhirya ko yg malu gak kena basuh dengan puan hakim...jgn ko lupa apa kta2 puan hakim tu...nk aku citekan ker? puan tu kata kalau dh setuju mintak cerai dan xnk tuntut apa2 kenapa failkan kat mahkamah...konon2 mintak tuntutan nafkah anak2 ...rosli bg rumah tu pada anak2 dia bkn ko..so jgn perasan arr...kalo aku niat jahat dah tentu ko x duk kat citu...mmg arr ko xnagis depan org..ko ckp de kereta tapi suwo org pandu wat pe..ko sebenarnya nk menunjuk 2 tapi hanyalah pura2ko takut pada bayang2 ko sendiri...kat citu dh ble nampak ko perlu juga lelaki dalam hidup ko...rosli de pesan pada aku...lain kali jgn ckap besar mcm janda dia masa ada x tau nk hargai bila xde tau mengelabah..kau dh buat hati dia sakit dgn kata2 puaka ko..sampai hati dia berkata kalau ada org lain nkkan dia mmg dia akan pergi pada orgtu..ingat ko pernah buat dia sampaiangkat beg..kalau nk kata untung aku lg untung...aku bleh didik anak2 hingga ke menara gading ..aku ada 5 org anak...ko setakat 2 ..lgpun setakat mana je anak ko leh g..kalau nk dibandingkan..tapi aku x riak mcm ko...ko sendiri yg ckap ko ada keta tapi org lain pakai keta gak...sama je...setakat rumah flat mc tu ..aku boleh beli...siap sewa kat org lagi.apa aku nk kisah ...harta bapak aku banyak...anak2 siap sorg sebuah rumah aku beli...harta bapak dorg pun banyak...apa nk kisah..lagipun tu semua xble bwa masuk kubur...x mcm ko...rumah sebiji dh huru hara mintak...rumah aku kat puchong tu 2 kali ganda cantik dari rumah ko...dh ubah suai pun...wat pe aku nk umah ko yg x ubah mcm umah x siap...aku lebih rela duk umah kat loji dr duk kat umah yg mcm x siap..kalo ko nk jual kuih..jual jgn jaja mulut sana sini..jgn ko ingat apa yg ko mengata pada dorg...dorg xkan bercerita ker...apa yg ko cite semua jadi bual mulut org dorg bkn cite ko burkkan org tapi sebenarnya ko tunjukkan sikap ko yg sebenarnya yg suka mengata org sana sinii...dh terang2 dan jelas...kalau ko tabah xkan k.su kata ko nangis tersedu2 bila diceraikan fb dia terang2 nyata..atau ko semmgnya pura2...org kalau jujur walau mcmne pun dilanda dugaan tetap tabah...ko x ble nk sekat kemahuan org agar menurut kehendak ko...jgn ckp besar arr..kalo x marah xkan ko g mengadu kat keluarga rosli kata org rampas laki ko...dalam family dia pun sebenarnya x suka dgn perangai ko...ko mana ada nk hormat bekas laki ko termasuk bekas arwah bapak mertua ko...jgn ko ingat dalam adik beradik dia suka sgt ko...cuma dorg nk ckp dgn ko...apa yg ko buat dorg semua dh cite pada aku...so apa lg lgi yg ko cuba nk pertahankan...kalau ko ble terima qada dan qadar...nape ko cal rosli ajak g sama kemahkamah padahal rosli ada isteri dia...dh tentu dia g dgn isteri dia...aku yg jawab cal ko semlm...nk nafikan lg....sedsrlah...rosli pun cermin diri sendiri sebelum mengata org...

Anonymous said...

sudahla betina, dlm blogni berani bercakap, tp pasal bila berdepan lari pula, taupun takut, aku saje nak tengok kau berani tak tegur aku. Tp nampak sangat kau betina penakut, belakang saje berani. Kau nak cite dlm blogni macam kau masuk dlm bilik tu, kau tak masuk x yah nak cite tp kau mmg seorang yg pandai mereka-reka cerita. X yah nak cite banyak harta, kau mane ade rumah dok merempat la kau nanti, nak perasan rumah mane yg ade name kau, jgn berlagak ye betina. Org kalau nak bercerita semua atas nama sendiri. Skrg aku ada rumah, kereta atas nama aku, kau ada. Kalau ye kau banyak duit keretapun tak mampu nak bayar ansuran dan roadtax pun x leh nak bayar, nak aku report kat jpj. Baru padan muka kau, naik la bas. Kau ingat aku tak tau rumah yg kau duduk kat puchong dulupun bukan name kau, jgn nak berlagak. Skrg nak babitkan k su kate aku menangis bile diceraikan, sorrylah ye betina bile aku jumpe k su. Kau nak bangga ade 5 anak, tp ade kau ambil tau hal anak2 kau, kau biar diorang merempat. Jgn perasan kau pandai mendidik anak2 smpai ke menara gading konon, yg aku tau anak lelaki kau dah kena buang dari UiTM, x yah nak cite pasal anak, bkn aku x tau sume cite kau. Kau jgn nak buruk2kan aku dgn keluarga rosli, yg aku tau diorangpun x leh terima kau, selalupun dipinggirkan. Kau mmg muka x malu pergi kat rumah diorang sebenarnya diorangpun banyak mengumpat pasal kau, jgn perasan n bangga orang dah suka kat kau. Ape hak kau nak marah aku telefon rosli, kalau aku selalu keluar dgn roslipun mane kau tahu, hanya aku dan roslije yg tau. hahahahahhaha

Anonymous said...

Sape yg banggang skrg ni n sape yg over, bukan kau ke yg sibuk campur urusan rosli n massuri, biar mereka selesaikan kes mereka. Massuri nak tuntut ape itu hak dia. Kau tulis macam kau boleh masuk dlm bilek n dgr puan hakim tu ckp ape. Rumah tu dia nak beri pada sape itu hak mereka. Dah kau x dapat dok diamla, x yah nak ckp umah tu buruk ke x siap ke, sekurang2nye rumah sendiri n tak menyewa. Dia ade kereta tp suruh orang bawa itu hak dia nak pergi dgn sape, nampak sangat yg awakni busybody hal massuri

Anonymous said...

woi betina bodoh kalau ye kau kaya sangat, aku nak kau beli kereta baru untuk rosli jangan kau naik kereta waja 2, nasib baik aku tak tuntut kereta 2 sebagai harta sepencarian. klu x hukumnye kereta 2 kena jual n aku dpt bahagiannya. Keretapun dah macam reban ayampun nak berlagak naik, itupun dah lebihan dari aku. Kau kaya beli sendiri n bawa sendiri, lesen pun x de nak berlagak. Sekurang2nya aku leh beli n bawa sendiri, ni jantan x de naik bas, ape kelazzzzzzzz. Sedar sedarlah diri 2.

Anonymous said...

apasal x jawab, dah abih cite ke atau dah taubat, atau dah kena marah dgn laki, pandai betul buat cite mcm kau masuk je dlm bilek same dgn puan hakim. Cakap aku takut dgn kau, blaaaaaaaaaaaaaaaa lah, kau yg takut berdepan dgn aku, pasal kau lari2 je nampak aku, pasal x masuk sekali dgn rosli. Klu kau masuk confirm kena halaunye, jgn nak perasan. Org bodoh n x sekolahje yg percaya cite kau.

Anonymous said...

SALINA MUKA TEMBOK.
SALINA GILA BATANG...
ANAK-ANAK PEREMPUAN DIA PUN DI SURUH JADIK PELACUR..

Anonymous said...

Apa yang aku tau, kenyataan 'TERBARU' dari alang azizsyam bahawa dia tidak pernah memfailkan cerai dengan salina... Jadinya salina masih isteri dia la.. tapi yang jadi tandatanya, mcmana dia boleh berkahwin dengan si rosli bodoh tu...aku dengar mengandung lagi dan kemungkinan sekarang sudah melahirkan anak...
KALAU BETUL LAH DIA BELUM DICERAIKAN, MAKNANYA DIA NIKAH DENGAN SI ROSLI TU ADALAH TIDAK SAH DAN HIDUP DALAM DUNIA ZINA...
SALINA!!!
kenyataan anda diperlukan..jangan biar kami tertanya-tanya..

Anonymous said...

ha..ha..ha.. salina dgn rosli ni dua2 memang anak gampang

Anonymous said...

Mengucap panjang baca 'perang 'antara dua wanita ini. Apa nak jadi dgn dunia akhir zaman sekarang, org yg membuat kejahatan dgn tak segan silu bercerita pada dunia tentang kejahatan yg mereka laku kan seolah2 mereka bangga dpt melakukannya. Subhanallah...

Anonymous said...

kau dengan alang pun sama arr masing2 dh gila meroyan..yg sorg gila nk batang..yg sorg gila nk pantat..tu sebabnya jadi tu.aku bukan lari tgk ko...aku tgk muka ko mcm ayam kena sula je....lgpun bukannya ko lawa aku nk tgk....drpd aku tgk ko lebih baik aku tgk jamban..ko ingat aku x tau apa puan tu ckp...ko dh malu..ko ckp arr yg bukan2...suka hati akulah nk jawab tau tidak...aku bkn mcm ko belikan laki kereta..aku bini dia dialah kena belikan aku kereta...hahahaha...kenapa lark aku nk belikan dia kereta....kali aku pun ckap pompuan mcm ko wat pe layan....ko selalu keluar dengan rosli pun coz ko dh terdesak...tu sebab ko selalu ckp keluar dgn rosli...ko dh lama x dapat batang...bila masanya keta tu nama ko...kalau nama ko tunjukkan bukti arr..jgn main ckap je...anak aku nk merempat please arrr...ko x payah arr nk gebang kat aku..aku dgn anak2 aku rapat...tapi papepu tahniah arr coz ko kalau dlm kes aritu..hahahahahaha...ko sapa nk mengadu pelbagai....kenapa ko tak terus mengadu pada agong.perdana menteri ....setakat nk report polis..jpj..ko ingat dorg xde keja lain ker? mmg ko bodoh .....nk samakan dengan aku...dh ko mintak cerai ko cite ko diceraikkan...apa ubtung aku layan cite ko...aku tetap aku...nk kesana kemari xde masalahnya....ko x payah nk putra belitkan fakta...dorg semua dh tau sapa ko...ko ingat family rosli suka ko ker? aku lebih percaya dorg daripada ko.....ko mmg suka memburukkan org ...dh mmg sikap ko...mcj ko antar kat aku dorg semua dh baca....gud luck pelacur tua....

Anonymous said...

negara kita undang2..kita ada masalah x perlu mengadu pada org yg x berkenaan..xkan rumah tebakar panggil tok kadi..mestilah panggil bomba...masalah rumahtangga cerai berai glah pejabat agama atau mahkamah syariah...apa yg saudara di atas duk bzi body bertaya mcamlah si salina tu bodoh sgt..yang si alang tu dia ingat dia duk cite kesana kemari bercerita salina tu masih isteri dia mcm org xde mata dan mulut ..tgk dan bertanya..kalau salian isteri dia mesti dorg duk sama2...anak2 pun sekali...cuba g tgk rumah dia di puchong tu blok c tingkat 4 pintu 17( c-4-17)ada x si isteri alang tu...dan cuba g cari alang kedai makan dan rumah area cheras mseti namapk alang bermalam kat rumah pompuan tu yg dia gilakan sgt... xpayahlah layan cerita alang yg makin lama ..makin gila atas perbuatan dia yg melampau..kalau dia betul xkan hidup dia tunggang langgan skrg...yg org yg duk bzi becerita ni samalah dengan si alang..duk sebuk2 macam rumah tangga dia bagus sgt...

Anonymous said...

individu yg mengakui mendapat maklumat dari alang ni sebenarnya adlah org yang sama kerana ejaan nama alang pun salah...cuma saya yg tahu ejaan nama alang yg sebenarnya..so ko tak payah dengar2 cerita dari mulut kemulut kemudian ko bercerita semula pada aku...naku mmg tau trek mark ko..ocz ko selalu dapat maklumat yg dh basi dan ulang bailk apa yg org cite...ko sebanrnya bodoh...kalau org cite sikit ko tambahkan sendiri ...so jgn duk bzi body...nama alang bukan azizsyam....eja nama pun salah...so nampk sgt tipu...

Anonymous said...

Tak kira lah dengar cerita mulut ke mulut ke, tokok tambah cerita ke, cuma kitorang nak kepastian salina atau rosli. kalau korang dah nikah, buktikan.. kat mana korang nikah, tarikh nikah dan sapa jurunikah korang serta jabatan agama mana yang meluluskan pernikahan korang..

Jangan pulak tuduh kitorang bzy body, tapi kami nakkan bukti pernikahan korang yang sah sbb ini semua melibatkan hukum agama. Ada berani???

Anonymous said...

cnfrm dia tilak belani punya loo..sbb dia mana ala nikah sama itu boloh pnye rosli. ini salina punya pelangai selupa bagus tapi manyak musuk punya olang. sulah sah kena tangkap, lagi mau cakap manyak..manyak butuh punya olang..

Anonymous said...

wah...............daripada februari 2011 hinga februari 2012

smpai wtak2 utama pum msok....
kt tmpat len,blog len derang 'berdrama' gak ker...........lau ade gitaw
hihihi

pe pe pum.......aq nk threesome ngan korg due.......mnat btoi laki tuh ngan pelacurs

baper k smlaman.....byar woi..
bukn pree pree jek.......hehe
bper umo korg?

Anonymous said...

WOI SALINA SUNDAL... MANA KO?? JAWAB LA BODO!!! KO NIKAH KAT MANA?

Anonymous said...

untuk makluman semua pembaca salina kini bersembunyi di rumah flet pprt batu cave tingkat 15, tinggal dengan pion UM rosli alias babi babi punya alias. tinggal bersetubuh haram 24jam menjamah tubuh salina yg dah macam dugong. semua dinasihatkan menangkap mereka. tolong beritahu JAWI tolong hebahkan serata KL dan UM

Anonymous said...

Dah jumpaaaa. Tunggu masa nak ngap je kepala botak separuh tumpang seorang janda lakinya masih dalam jel sebab edar dadah. Salina dah kompom kuwar masuk kt dlm tu.

Anonymous said...

Dah jumpaaaa. Tunggu masa nak ngap je kepala botak separuh tumpang seorang janda lakinya masih dalam jel sebab edar dadah. Salina dah kompom kuwar masuk kt dlm tu.

Anonymous said...

mana mau lariiiiii..........li sama ina..m...

Anonymous said...

rosli @ salina binatang

Anonymous said...

Satu hebahan akan di sebarkan ke seluruh kakitangan FAKULTI PERUBATN UM melalui email nyatakan si rosli pion ni tengah mengeram dgn salina kat plat pprt gombak agar mereka boleh di tangkap lagi, bersedialah rosli lias

Kze said...

Walawei.... panjang btol drama ni... ape kesudahannya?

meel kart said...

sume yg post komen kt cni, bangang.ak je yg x,

Anonymous said...

Sial la ko salina! aik? skrng ko dh snyap pulak. hahaha. ko dah mampus kew kene HIV? ko dgn firaun same je. beze nye ko ni betine sundal, firaun tu lak laki. hhahahhh

Anonymous said...

Astagfirullah...

hamba dunia said...

Dunia dunia...sy dah tersilap bace ...buang masa. ya Allah ampuni lah segala dosa dosa ku..jangan di jebakan dgn perkara spt ini..ya Allah....

Aman said...

Ingat ALLAH.....