Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, January 26, 2011

ROGOL DAN RAKAM RAKAN SEKOLAH

بسم الله الرحمن الرحيم

TERGAMAK! GAMBAR ROGOL & RAKAM... KESIAN DAK SEKOLAH NIH...



Seorang pelajar perempuan yang masih beruniform sekolah menengah iaitu berkain biru muda dan berbaju kurung putih dirogol beramai-ramai di dalam kawasan sunyi kelihatan seperti di dalam kebun atau hutan. Pelaku yang merogol kira-kira tiga hingga lima orang dilihat turut memakai pakaian sekolah menengah iaitu berseluar hijau dan berbaju putih. Perogol merogol pelajar tersebut dengan cara paksa, iaitu dengan memegang pelajar tersebut beramai-ramai sambil menekup mulutnya supaya tidak dapat menjerit. Sambil salah seorang dari rakan perogol merakam perbuatan mereka, namun hanya wajah perempuan yang dapat dilihat. Perbuatan mereka mengalahkan binatang!

Apalah nak jadi budak-budak sekolah sekarang ni? Sampai ada yang berani merogol rakan satu sekolah beramai-ramai pulak tu. Mak bapak diorang ni tak ajar atau diorang ni memang bangsa kurang hajar? Budak-budak sekolah sekarang makin melampau, inilah akibat pengaruh yang bukan-bukan perangai macam celaka, macam setan!

Binatang-binatang yang melakukan perbuatan terkutuk ini langsung tidak mahu melepaskan pelajar tersebut. Mereka juga tiada perasaan belas walaupun pelajar itu meronta-ronta dan menjerit. Akhirnya pelajar tersebut hanya mampu menyerah diri dengan membiarkan binatang-binatang itu merogol, meraba dada dan kemaluannya. Pelajar tersebut hanya mampu pasrah. - hotmalays

Note: Gambar-gambar dari rakaman penuh korang cari la sendiri.

Note: Syarizat mesti bangga bila tengok ini semua terjadi. Kita sama-sama tengok.. budak-budak sekolah yang kini berada di tahun satu yang sedang belajar pendidikan seks apa yang akan terjadi sedikit waktu lagi... Ini masalahnya bila merasakan hukum manusia lebih berkesan dari hukum Allah.



Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

71 comments:

wawaZIBANG said...

Astaghfirrullah-al azim . Tak boleh tengok cerita macam ini . aduyaii .

Anonymous said...

kenapa perlukan salah orang lain, sepatutnya ibubapa yang lebih bertanggungjawab atas keselamatan anak2, serta bertanggungjawab keselamatan dan pergaulan anak2 mereka..bukan nya cikgu atau menteri. Jadi dalam kes macam nie tak perlu salah menyalahkan orang lain

Nismo BluebirD said...

Jahanam bebudak ni!!!!zalimnya rakyat kerana zalimnya pemerintah!!!!Hancur UMNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ptuihhhhh!!!ludah kahak berdarah atas dahi Shahrizat punya appa!!

UMNO bangang said...

apa punya bodoh la ko anon. mesti ko ni budak2 lagi. kat rumah mak bapak la jaga. kena beri didikan dan kawalan. kat sekolah cikgu yg kena jaga. kat luar kerajaan yg kena jaga bangang. kalau dah kerajaan pun bodoh ajar bebudak darjah 1 dgn pendidikan sex mmg la jahanam masyarakat bangang. kalau dah kerajaan langsung x titik beratkan agama hancur la rakyat. klau dah ko dgn jantan pun dok pegang2 tangan berkepit sana sini pun tiada pihak kerajaan yg take action mmg la ko buat sesuka hati ko kat luar sana. mak bapak kat rumah dan cikgu kat sekolah mana dia nampak. kat rumah ko nampak baik dpn mak bapak ko. kat sekolah ko nampak baik dpn cikgu ko. kat luar ko pegang2 tangan dgn jantan ko. ko bagi jantan ko raba2 barang ko. bodohhhh

Anonymous said...

ya allah.selamat kn lah malaysia dari bende macam ni

cikmimmie said...

inikah bangsaku??

Anonymous said...

JANGAN SALAHKAN SESIAPA KATANYA, APA PUNYA BODOH MAMAT KAT ATAS TUH. GAMAKNYA DIA IZINKAN ADIK BRADIK POMPUAN DIA DIKEKAH RAMAI-RAMAI,PADA DIA BUKAN KESALAHAN APATAH LAGI KALAU DIA TOMPANG SEKAKI,HARUS KOT

Finaz said...

To: Anon 7.24pm

1. ko tak solat Maghrib ke?
2. cuba ko gunakan ayat komen kau yg sama tanpa diubah sedikit pun dan cakap macam tu depan mangsa dan keluarga mangsa tengok. Boleh cakap tak?

Anonymous said...

Memang binatang tu. Tapi tak pelik skrg ni. Sbb bnyk program yang menjurus pada maksiat.Dan kita dijauhkan dari agama. Tentang Anon 2 bawak bersabar ye. Jgn silap2 anda atau keluarga anda sendiri 1 masa nanti org buat gitu. pd masa ni kena kat org lain. Sepandai mana jaga anak pun kalo masyarakat rosak apa nak buat. Semoga Allah SWT selamatkan semua orang2 islam di Malaysia ni dari binatang2 yg macam ni.Amin...

Wak dogol

Panglima Hitam said...

astagfirullah... apa nak jadi?

Idah said...

his perangai mengalahkan setan...

Hana teen top said...

Lahanat punya budak!!!!!!!!!

Anonymous said...

Ni kat kelate nih...hok nik ajis nih..!!!

Anonymous said...

kenapa lak nak salahkan sharizat. korang ni pakai otak ke pakai lutut..

Anonymous said...

Inilah bahana polisi co-ed (percampuran laki wanita dlm segala lapangan & kegiatan)
Mak maju mestilah co-ed... ya, maju ke naraka

Anonymous said...

order tramadol tramadol dosage oral - tramadol dosage 70 lb dog

Anonymous said...

generic xanax buy cheap xanax from canada - buy xanax next day delivery

Anonymous said...

xanax online xanax pill finder - can u buy xanax online

Anonymous said...

order tramadol online overnight buy tramadol online forum - buy tramadol using mastercard

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol online prescription - tramadol online no prescription fedex

Anonymous said...

cheap tramadol physical addiction tramadol - clorhidrato de tramadol 100mg

Anonymous said...

Ini semua salah ibu bapa. Harap kan didikan agama dari pihak sekolah shj. Abis la..

Mana boleh fikiran macam tue. Dari kecil kena didik anak. Jangan malu nak bersuara pada anak2 dari kecil.

Kalau tunggu umur 15 tahun baru nak nasihat terlambat la.

Satu lagi ibu bapa kena pasang penapis internet untuk elakkan anak2 tertengok video lucah.

Naomi Filter Free 3.2.90
http://download.cnet.com/Naomi/3000-27064_4-10466845.html

Anonymous said...

xanax online xanax side effects drugs.com - xanax side effects mayo clinic

Anonymous said...

generic xanax buy xanax xr no prescription - xanax bars no prescription

Anonymous said...

buy xanax online cheap no prescription xanax bars and drinking - xanax online rx

Anonymous said...

buy carisoprodol soma carisoprodol effects - carisoprodol 350 mg hydrocodone

Anonymous said...

buy tramadol online buy tramadol online paypal - tramadol 50 mg ingredients

Anonymous said...

generic xanax xanax wedding anxiety - xanax side effects dry eyes

Anonymous said...

xanax online 1mg clonazepam vs 1mg xanax - buy xanax online no prescription canada

Anonymous said...

buy carisoprodol carisoprodol found drug test - carisoprodol how long does it last

Anonymous said...

buy tramadol online where can you buy tramadol over the counter - buy tramadol soma

Anonymous said...

xanax online xanax valium overdose - xanax bars 93 1003

Anonymous said...

buy carisoprodol soma carisoprodol side effects - carisoprodol get high

Anonymous said...

carisoprodol 350mg carisoprodol like soma - carisoprodol 350 mg efectos secundarios

Anonymous said...

cialis online cialis daily nz - generic cialis daily use

Anonymous said...

buy cialis online cialis daily vs. cialis 36 hour - cheap cialis with no prescription

Anonymous said...

buying xanax online no prescription xanax recreational use dosage - xanax . 5 mg side effects

Anonymous said...

xanax buy xanax side effects for long term use - xanax generic india

Anonymous said...

buy cialis online order cialis us - buy cialis online in south africa

Anonymous said...

tadalafil without prescription buy cialis us suppliers - cialis online mastercard

Anonymous said...

cialis online buy cialis mumbai - cialis soft tabs online

Anonymous said...

cialis online cialis online viagra - buy cialis pakistan

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol hcl tab 50mg dosage - buy tramadol online in usa

Anonymous said...

buy tramadol online buy tramadol no prescription usa - ultram tramadol 100mg

Anonymous said...

buy tramadol tramadol online reviews - buy tramadol online utah

Anonymous said...

learn how to buy tramdadol tramadol for dogs maximum dosage - tramadol 50 mg reviews

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#44827 tramadol online yahoo - buy generic tramadol no prescription

Anonymous said...

buy tramadol overnight cod tramadol withdrawal vitamins - tramadol hydrochloride capsules 100 mg

Anonymous said...

buy tramadol online cheap tramadol overnight - buy tramadol hcl online

Anonymous said...

buy tramadol with cod order tramadol visa - tramadol 50mg tablets cost

Anonymous said...

http://buytramadolonlinecool.com/#96430 buy-tramadol-overnight - online purchase of tramadol

Anonymous said...

learn how to buy tramdadol tramadol overdose in cats - side effects for tramadol 50mg

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#63987 tramadol dosage half life - tramadol hcl and xanax

Anonymous said...

buy tramadol cod buy tramadol dogs online - buy tramadol hydrochloride online usa

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol hcl 75mg - can buy tramadol online

Anonymous said...

buy tramadol ultram tramadol for dogs 10 mg - buy cheap tramadol online usa

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 93 58 information - buy tramadol overnight delivery

Anonymous said...

ativan pills ativan maximum daily dosage - snorting ativan high

Anonymous said...

buy tramadol online where can you buy tramadol online - tramadol online pharmacy usa

Anonymous said...

buy tramadol with cod order cheap tramadol cod - tramadol dosage cats

Anonymous said...

discount xanax xanax side effects for men - what is xanax good for

Anonymous said...

cheap xanax no prescription xanax side effects wiki - online prescription for xanax

Anonymous said...

buy xanax online xanax brand versus generic - xanax bars recreational use

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 50mg 93 - tramadol hcl an 627

Anonymous said...

buy xanax online xanax and generic xanax - xanax side effects to fetus

Anonymous said...

buy xanax online buy non generic xanax - drug interactions biaxin xanax

Anonymous said...

http://ranchodelastortugas.com/#82165 xanax or klonopin - what is xanax withdrawal like

Anonymous said...

xanax pill xanax bars addiction - generic xanax xr 3 mg

Anonymous said...

buy xanax online forum xanax on empty stomach - xanax green bars

Anonymous said...

http://bayshorechryslerjeep.com/#rx purchase xanax online no prescription - xanax 1mg erowid

Anonymous said...

dorg kecek klate tu. buke kecek kl comey.