Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Sunday, October 10, 2010

BUDAK SEKOLAH LAYAN SEKS TEPI JALAN

بسم الله الرحمن الرحيم

Macam - macam perangai budak-budak sekolah sekarang. Ada budak sekolah bertudung yang berani melakukan seks di tempat terbuka. Diorang ni nak jadi pornstar ke ape? Keruntuhan moral budak-budak sekolah sekarang dilihat semakin ketara, nampaknya sistem pendidikan di Malaysia tidak berkesan untuk mendidik akhlak sesetengah pelajar di Malaysia ini sehingga ada yang bertindak melampaui batas.



Di bawah ini gambar-gambar bukti yang menunjukkan terdapat budak sekolah yang cukup berani melakukan seks walaupun di tempat awam. Gambar ini sebenarnya hasil dari screenshot video yang diperolehi di youtube.com, namun begitu saya rasakan tidak perlulah link video tersebut didedahkan kepada umum memandangkan ia hanyalah memalukan bangsa melayu sendiri.





Di dalam video tersebut kelihatan seorang individu yang tidak dikenali merakamkan adengan seks sepasang remaja sekolah dari dalam sebuah rumah. Intipan itu dilakukan melalui sebuah tingkap. Melihat keadaan persekitaran, pasangan ini nampaknya benar-benar melakukan aktiviti seks di tempat terbuka.

petikan:hotmalays.blogspot.com

Note: Daripada Abu Dzar r.a berkata, bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Apabila zaman (Kiamat) semakin hampir, mendidik anjing lebih baik daripada mendidik anak, tidak ada rasa hormat kepada yang lebih tua, dan tidak ada rasa kasih sayang kepada yang lebih kecil, anak-anak zina semakin ramai, sehingga laki-laki menyantap perempuan di jalanan, mereka tidak ubahnya seperti kambing yang berhati serigala.- Riwayat Thabrani dan Hakim.

UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

152 comments:

di sebalik wajahku.. said...
This comment has been removed by the author.
di sebalik wajahku.. said...

Astaghfirullah Al-Azhim..
sy takut

nurayunni said...

Ya Allah..selamatkan umatmu ini...

d_LA said...

Ya Allah, semakin truk anak2 bangsaku..Kat rumah sewa saye, selambe jer dorang tinggal kondom kat bawah tangga..
SEMOGA ALLAH MEMBERI PETUNJUK & HIDAYAH..AMINNN..

Que said...

gile tul..pkai bju sekolah..bertudung lg

Anonymous said...

depa ni dah sama macam anjing. bole main tepi jalan aje..xde beza. bole pakai baju ngan tudung je la kut..hahaha

a.samad jaafar said...

gile...bangang...binatang... apa yg tengah terjadi pada masyarakat kita ini..???

jemput ke blog saya ye..samadjfr.blogspot.com..nanti saya follow saudara

Dama-Ulan said...

dh cam anjing...

Gayahspears said...

salam abg bujang...
ntah la sekarang ni macam2..
dunia akhir zaman...
maksiat di merata-rata...
Kita hanya mampu melihat???
Kalo ditegur, dicakap kita nih sibuk menjaga tepi kain orang!!!
Jadi kita nak ka negara kita nih dipenuhi dengan anak luar nikah???
fikirkan bersama~

mintak2 jauhkan dari perbuatan nih juga.. (peringatan untuyk diri sendiri juga)
Salam,jaga diri,hiasi peribadi :)

Fadila Johari said...

askum bujang.
sekarang dah ikut sangat budaya barat.
budak budak sekolah tanpa segan silu buat benda yang tak senonoh.
rasa malu je dengan semua ni.

Ari Blog said...

brani nye dak sek skang ni...

Captain said...

Malaysia Boleh!!!!!!

Handal betul anak sapa ni!
Tepi jalan pun boleh paku!

JIIIIMMMMMMMAAAAAAATTTTT DDDUUUUIIITTT.............PEERRR

1Malaysia Boleh!

United Minds said...

dah rosak minda....

chocolate.aholic said...

adoila hai...berani tol dorg...

ARE_YIE said...

salam....

gini la jadinya kalu semua pakat lepas tangan pasal agama especially pemimpin negara...telah dibuktikan bahawa pemimpin sedikit sebanyak dapat mengurangkan gejala kurang sihat di zaman khulafa al rasyidin dulu kerana pemimpinnya peka terhadap agama....wallahua`lam...

achik raihan said...

salam.
en bujang susah.minta d beri sedikit perhatian.
pd saya ada pro n kontra ttg gambar2 dan cerita2 berkaitan mengenai masalah moral yg encik publish d blog ini.ada baik dan ada buruknya.
baiknya,kita aware mslh remaja skrg ni.tp bl pk kan keburukannya,saya risau jika ada phk2 berkenaan expecially budak bwh umur yg baca blog encik ni makin syok tgk gambar2 dak2 skolah n perkataan "liwat,rogol" etc.
cth mudah rancangan edisi siasat d ntv7 sedikit ms dulu.d bongkar hbs ttg mslh keruntuhan akhlak kan? tp tak berapa ada kesan krn phak berkuasa kurang tegas dlm bertindak.sedangkan mslh seks dgn mudah d bincangkan d tv dgn tujuan mahu menyedarkan org ramai.kdg sedih dgn org2 yg tdk mengambil iktibar.tp itulah.....tetap ada pro n kontranya.

maaf krn menegur.hanya sekadar pandgn.salam

aishah said...

astagfirullahal'azim..
knape si penangkap gambar turut sama melakukan dosa dgn hanya mnangkap gmbar tp xmenegur perbuatan maksiat yg bdk skola ni buat..
mlihat situasi yg kerap berlaku di msia skg ne, kte xbole menuding jari pd sape yg harus di salahkan.
spatot nye kte tanye diri kte, apa yg kte patut buat spy maksiat2 mcm ni dpt ditangani hingga ke akar umbi..
bkn ke amar makruf dan nahi mungkar itu suatu kewajipan bg setiap individu muslim..
kembalilah kte pd ajaran Islam yg sebenar..

Anonymous said...

to are yie:
ape kena mengena pemimpin dalam masalah nie? cth kita tgk kat kelantan,ramai jer pemimpin islam,td ade jugak maksiat...
dalam kes nie kita semua kena ambil tindakan, kalau dah nampak maksiat depan mata,buat apa nak amik gambar?nak edar dalam blog mcm nie?utk ikutan anak lain? terus tangkap jer..apa guna Tuhan melantik manusia sebagai khalifah di muka bumi?

Anonymous said...

yer la.. to BS.. x baik la tunjuk gambar mcm ni.. ni semua maksiat tau. dah la xnak halang ni kasi tunjuk lagi. kalau ujudkan dan berikan lesen pusat pelacuran barulah dikira halal. kalau buat festival fesyen islam telanjang dan terbalikkan nama Rasulullah baru la dikira membuat kebajikan. luluskan lesen arak, rumah pelacuran, perjudian, disco, night club, kuda, pusat urut dan segala macam maksiat tu kan rakyat yang luluskan.. bukannya kerajaan.. jadi kenapa salahkan kerajaan. salahkan la rakyat. kerajaan mana tahu apa2.. kerajaan tu kan kerjanya hanya beramal soleh je. tengok najib dan rosmah.. dia kan org yg alim ulama.. xkan la dia yg luluskan semua maksiat ni. cuma kadang2 jer najib tu terminum arak dan rosmah tu terbukak tudung dan terpeluk jantan yg bukan muhrim... tu aper laa.. itu ter jer kan.. masih dikira x salah.. mcm terbunuh org dan termakan komisyen kapal selam.. hihihihi...

Anonymous said...

komen kau bangang campor bodoh,ni la orang pahaman sekular ni,cakap pakai kepala lutut,baghal

zaL_cdpx said...

HAHA !! tergelak besar baca komen Anonymous... dasar pengecut ! cakap xpkai otak ! haha ! MOGA ALLAH MEMBERI BALASAN YANG SETIMPAL DENGAN HUJAHNYA YANG BGAI ORG TAK BERTAMADUN ! nauzubillah keturunan aku ada sperti dia ! dhla pngecut xltk nama btol ! hahahhaa... seperti mmbka pekung di dada sendri

**MASYA ALLAH !! umat akhir zaman !
dharapkan bebudak nie d beri hidayah sblm mereka menutupkan mata ! AMIN

m!da BucHuxX said...

rosak.rosak. .YA ALLAH .mintak2 dijauhkan laa. .LA TAQRABU ZINNA.!

Anonymous said...

lorrr kenapa marah kat plak. aku tu perli org umngok lerrr

YA said...

ada jugak eh orang yang berani macam ni..ish..macam2 hal la skang ni

arann_z said...

huu..apa nak jd skrg nii..dah akhir zaman

Mujahidah said...

ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH WABARAKATUH..
Bg ana..masalah ni skang dah jd cam benda biasa ja dlm klangan masyarakat..lgsung dah xnak amik kisah..Sebenarnya masalah camni bpnca drpd ramai pihak..yg krajaannya..yg ibu bapa nya..dan sbagainya..cani kita nak bndung hal ini jika skang ni kat Malaysia ni sniri mmg didedahkan gn hiburan2 yg bakal mmbawa ke arah itu..dgn AF nya lah..JOM HEBOH nya lah..Dan yg amat mnyedihkan..ada plak skang ni rncangan2 realiti hburan bg anak2 yg KONONNYA untuk mnunjukkan bakat..X perlu lah kot ana ase nk sebutkan nama rncangan tu..sbab ana pasti rmai yg leh agak sniri kan..Tmbah2 cuba kita tgok mlam nak smbut tahun baru..malam 31 Ogos..MERDEKAKAH KITA klo lpas je countdown,umat2 Islam terus ''TERDOWN'' skali..faham2 sniri la ye mksud ana ni..

Cane remaja2 ni nak serik bila kena tgkap khalwat je ..LA APE NAK SUSAH..BAYAR JE DENDA..BUKAN NAK KENA REJAM OR SEBAT CAM HUKUM HUDUD TU..so..lepas tu dorang akan wat lagi..tanpa serikk..

Ana cakap ni bukanlah niat untuk membangkang sesiapa,,Tapi itulah hakikatnya..QULIL HAQ WALAU KANAL MURRA'..yg benar itu mmg pahit tuk diluahkan..

skang ni bukanlah masa tuk kita salah kan mana2 pihak..Apa yg penting..KERJASAMA..kartun pon tahu..ape pulak manusia kan..JEMAAH kena kuat..mantap..Baru boleh nak tntang kemungkaran..

Ya Akhi Bujang Susah..
Tujuan ana tgglkn komen ni bkanlah niat untuk akhi ziarah pula ke blog ana..Cuma mhu mngatakan ape yg ptut bg ana untuk dperkatakan..

BIAR REBAH TERSUNGKUR..
BIAR LUKA BERDARAH..
PERJUANGAN MESTI DITERUSKAN !!! TAKBIR ..ALLAHUAKBAR !!!

Firdaus Zali said...

tengok belum dijalankan lagi modul pendidikkan seks... klu dah jalan lg "bijak" laaa puak-puak ni...

ABD RAHMAN said...

Ya Allah jauhilah bala ini .......
Tinggalkan bekalan utk anak anak dgn didikkan agama dan aklak yg terpelihara dan bukannya kemewahan harta benda dan wang ringgit...Didikkan agama dan duniawi haruslah seimbang...jaganlah kita ketepikan agama demi untuk masa depan anak anak bangsa...

Cik HaRiZa BeLog said...

MasyaALLAH...
hari akhir dunia itu kelihatan semakin menghampiri apabila gejala seperti ini semakin jelas kelihatan...
semoga remaja itu mendapat kesedaran dan hidayah agar ditunjukkan jalan yg benar dan lurus...amiin...

Anonymous said...

salam, selagi hudud tidak dilaksanakan, masaalah sosail macam ni akan terus berlaku.

mari ramai2 kita tumbangkan BN dan umno, untuk selamatkan umat melayu diMalaysia.

dibadeebut said...

pe pun... kita sebagai masyarakat kne berwaspada...klu benda2 macm ni tak ditangani..lama2..benda ni jd mcm tabo dlm masyrakat..

cikmimmie said...

masya allah

sapie mugen 30 said...

hidup umngok!!!
mari rumbel beramai2..hidup barisan neraka.hahaha

AkuLaNS said...

dh jd cam binatang....

Anonymous said...

masya allah>>

C@Rr0tSu$U said...

bukan ilmu seks yang kite nak kene ajar..nak kene tekankan... tapi ilmu agama... tinggi ilmu agama.. rendah le masalah sosial macam nih.. hadoiii...

Black_Raider said...

Zaman sekarang manusia dah tak ada pegangan agama yang kuat..itu sebab berlaku nya kes-kes seperti ini..jadi..bersama-sama la kita berdoa pada ILAHI semoga memberi pengajaran pada hamba yang sesat itu..amin..

sekamar rindu said...

assalamualaikum..

saya mohon izin untuk copy gambar dalam entri ini....mohon keizinkan..

tuan,.

Anonymous said...

astarfirullahal azim..

SoutulMujahid said...

mengapa pula menyatakan 'memalukan bangsa melayu'? apa yg ada pd melayu?

sepatutnya kena cakap, 'umat Islam', bukan 'bangsa melayu'

~zatie razak~ said...

bdak2 tu xde akal....

mijie said...

kesan dari penularan video porno.remaja sekarang seperti dah lali dgn adegan sebegini.
kita sepatutnya membentuk satu budaya positif apabila menerima satu teknologi.

Anonymous said...

Benda sedap bro!... Bukannya sakit pon...

Adzriel AB said...

dah macam kucing tepi jalan je... hilang akal agaknya.

Herba Jantung said...

Assalamualaikum wbt,

Situasi diatas membenarkan lagi kajian yang dibuat oleh pihak UKM tidak lama dulu...sebahagian besar remaja Malaysia dibawah umur 18 tahun dan masih bersekolah terlibat dengan malapetaka seks bebas...Semoga Allah Memberi Kekuatan kepada kita untuk mencegah kemungkaran yang semakin berleluasa sekarang. Wassalama

JO said...

assalamualaikum,,,
brade...apsal gua rase mcm ade sumting wrong laa kt sini,,,gua rse gmbar2 seks tu x patut la ditunjukkan,,ce lu pk sket,lu amik gmbar2 tu dari video lucah,yg memang tak patut pn ditengok,yang lu pulak postkn gamabr2 tu dalam blog,,,gua rase sama je kesalahan nye...cuma yang ini dalam bentuk artikel 'keinsafan' dan yang satu lagi dalam bentuk video...
brade..kalau gua budak kecik yg nak tahu bab2 nih,gua memang syok gilaa..."owh,macam nii,best!"..lu igt kalau gua budak kecik gua tertarik ke dgn ayat2 brade tu,,,
dan...
kalau gua org kafir,,(nauzubillah),
igt gua tertarik ke dengan Islam dgn membaca artikel ini...?gua pandang sinis lagi ade laa...
brade,
gua mintak maaf la kalau memang ayat gua ni menyakitkan hati...
wasalam,,,

Anonymous said...

HA.....INI LAH PUAK2 PEMBANGKANG YG SUKE TGKKAN..,,AKU NK TANYA KO LAH...KO SEKARANG SUDAH KEMBALI DI ZAMAN JAHILIAH..,,...OWNER BLOG INI SUKE MENGULAS CERITA2 SEX...AKU RASA MEMANG GILE SEX PUAK2 PEMBANGKANG...KEMANA ISLAM YG KORANG PERJUANGKAN..,,MCM HAMPEH.,,..ADAKAH INI SURUHAN TUHAN...BALIK2 CERITA LUCAH DAN SEX..MALU LA WEHH..!!!!!!

agentopup said...

astagfirullah hal azim..

Admin Jutawan-Senyap.Com said...

MasyaAllah.... remaja sekarang sudah hilang rasa,deria,sifat MALU pada diri sendiri... apatah lagi mahu MALU dgn ALLAH atau sesama manusia lain.... Nauzubillahminzalik...

penemuan luar biasa dari perut bumi.. said...

ya allah.. berikanlah hidayahmu kepada mereka..

DARUSSEGAFF said...

ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM

aein_typewriter said...

aihh!!mcm2..

sicomot-comel said...

astaghfirullahalazim...

sudahkan aku sedia nak hadapi kiamat atau ajal menjemputku nanti..??

bagaimanakah keadaan aku mati nanti..?

::NrZaiLa:: said...

Astaghfirullah Al-Azhim...
xtau mo ckp da..
tpi blog mu mang best la....

syira.sani said...

terkedu sebentar..

Anonymous said...

ayat kamu diatas ->
"Keruntuhan moral budak-budak sekolah sekarang dilihat semakin ketara, nampaknya sistem pendidikan di Malaysia tidak berkesan untuk mendidik akhlak sesetengah pelajar di Malaysia ini sehingga ada yang bertindak melampaui batas."

HELLO???? kenapa menyalahkan sistem pendidikan?? Sistem sahsiah diri yg pertama adalah institusi IBUBAPA sendiri..

Pendidikan Malaysia pun hanya menyelitkan sket & terpaksa 'membantu ibubapa' dlm hal2 seks dek sbb terlalu menular kes2 pelik yg melibatkan akhlak skrang.

Keburukan ayat2 dlm blog ini juga bukan salah pendidikan sekolah yer saudara...

Aisyah Humairah said...

yaallah..dunia nak kiamat..remaja sekarang da x kisa pasal maruah..lakukan tindakan berlandaskan nafsu..kuatkanla iman dan teguhkanlah pendirian..jgn lupa..allah itu sentiasa melihat..

qairul roxk said...

asalamualaikum saudara2 ku sesama islam . kte sbgai umat islam harus lah mencegah perkara2 yang tidak bermoral moral ni . .bkn sekadar memberi komen .atau pn meningatkn diri sendiri ,kta sebagai islam ,harus lah,tolong menolong seseama islam . . mana pegi nya majlis2 agama islam yang mencegah kerosakn akhlak . mana pegi nya badan2 yang wajip turun padang . jgn hanya sekadar berpeluk tubuh dan bangga pada nama anda ,jalankn lah kewajipan anda yang patut anda lakukan .

strawberry PinK said...

*speechless*

Anonymous said...

apa kenamengena kes ini dengan pemimpin?
1,pemimin memunyai kuasa menghukum,mencegah,mendidik.
2,pemimpin menentukan dasar curak hidup rakyat.dan
3,pemimpin sebagai bapa kepada bapa2 yang ada dalam negara ini.

Anonymous said...

apa kenamengena kes ini dengan pemimpin?
1,pemimin memunyai kuasa menghukum,mencegah,mendidik.
2,pemimpin menentukan dasar curak hidup rakyat.dan
3,pemimpin sebagai bapa kepada bapa2 yang ada dalam negara ini.

Anonymous said...

apa kenamengena kes ini dengan pemimpin?
1,pemimin memunyai kuasa menghukum,mencegah,mendidik.
2,pemimpin menentukan dasar curak hidup rakyat.dan
3,pemimpin sebagai bapa kepada bapa2 yang ada dalam negara ini.

Anonymous said...

Kepada Puteriku,

Wahai puteriku.. aku seorang bapa yang sedang memasuki usia lima puluh tahun..

Usia muda telah aku lewati aku tinggalkan kenangan, impian, amunan-lamunan
dengan segala ujian-ujian dunia. Dengarlah ucapan dan kata-kataku. Ucapan-ucapan
haq yang aku sampaikan secara jelas dan mudah.

Anonymous said...

Wahai puteriku….banyak aku menulis, sering juga aku menyeru
dan mengajak umat untuk menegakkan akhlak, menjunjung
budi pekerti mulia, membanteras segala bentuk kerosakan jiwa
dan mengendalikan nafsu syahwat untuk melawan dan membanteras keruntuhan moral.

Semua itu berterusan aku sampaikan, aku tulis dan khutbahkan…..sehingga
pena yang aku gunakan menjadi tumpul dan lidahku kelu. Namun tetap
tiada hasil yang aku perolehi. Kemungkaran tetap berleluasa
tanpa kita mampu untuk membanterasnya.

Di setiap pelusuk negara perbuatan mungkar terus kita temui, semakin banyak
dalam pelbagai bentuk .
Wanita semakin berani dan tidak malu-malu untuk membuka auratnya.
Tubuhnya ditonjol-tonjolkan, pergaulan bebas muda-mudi bertambah menjolok.
Semua itu bergerak melanda negara demi negara, tanpa satu
negara Islam yang mampu mengelak.

Anonymous said...

Sebagai contoh negara Syria yang terkenal dengan
keserasian akhlak yag sangat ketat menjaga kehormatan diri
dengan menutup auratnya, sekarang masyaALlah!!
Para wanitanya berpakaian terbuka mempertontonkan lengan dan paha, punggung dan dada.
Kita gagal, dan aku kira kita tidak akan berjaya.

Tahukah engkau apa penyebabnya?

Sebabnya ialah sehingga hari ini kita belum menemui
pintu ke arah pemulihan dan kita tidak tahu jalannya.

Wahai puteriku, pintu pemulihan ada di hadapanmu.
Kunci pintu itu ada di tanganmu.
Jika engkau yakin padanya dan engkau berusaha unuk memasuki pintu itu,
maka keadaan akan berubah menjadi baik.

Engkau benar puteriku,
bahawa kaum lelakilah yang mula-mula melangkah menempuh jalan dosa bukan wanita.
Tetapi ingat, bahawa tanpa kerelaanmu dan tanpa kelunakan sikapmu,
mereka tidak akan berkeras melangkah laju.
Engkaulah yang membuka pintu kepadanya untuk masuk.

Anonymous said...

Engkau berkata kepada pencuri : "Silakan masuk"…
dan setelah engkau kecurian barulah engkau tersedar.
Ketika itu barulah engkau berteriak "tolong, tolong... aku kecurian."

Seandaiya engkau tahu bahawa
lelaki itu adalah serigala dan engkau adalah kambing,
pasti engkau akan lari
seperti larinya kambing dalam ancaman cengkaman serigala.

Sekiranya engkau sedar,
bahawa semua lelaki adalah pencuri,
pasti engkau akan berhati-hati dan sentiasa menjaga diri
seperti waspada seorang yang kikir terhadap pencuri.

Jika yang dikehendaki oleh serigala dari kambing adalah dagingnya,
maka yang diinginkan lelaki adalah lebih daripada itu.
Lelaki meinginkan lebih dari sekadar kambing……
dan bagimu lebih buruk daripada kematian kambing itu.

Lelaki menghendaki yang paling berharga darimu…
iaitu harga diri dan kehormatanmu.
Nasib seorang gadis yang diragut kehormatannya
lebih menyedihkan daripada nasib seekor kambing yang dimakan serigala.

Anonymous said...

Wahai puteriku….Demi Allah,
apa yang dikhayalkan oleh pemuda
ketika dia melihat gadis ialah
gadis itu bertelanjang dihadapannya tanpa pakaian.
Aku bersumpah lagi: "Demi Allah, jangan percaya
terhadap kata-kata sebahagian lelaki, bahawa
mereka memandangmu kerana akhlak dan adab.
Berbicara denganmu seperti sahabat
dan apabila mencintaimu hanyalah sebagai teman akrab".
Bohong …bohong …demi Allah dia berbohong.
Seandainya engkau mendengar sendiri perbualan antara mereka,
pasti engkau takut dan ngeri.

Tidak akan ada seorang pemuda
melontarkan senyumannya kepadamu berbicara dengan lembut dan merayu,
memberikan bantuan dan layanan kepadamu,
kecuali akan ada maksud-maksud tertentu.
Setidak-tidaknya isyarat awal
bagi dirinya bahawa itu adalah langkah awal.

Apakah sesudah itu puteriku?

Kamu berdua bersama-sama berasmara,
menikmati kelazatan yang hanya sebentar kau rasakan….sesudah itu,
dia lupa dan pergi meninggalkan engkau.
Dan engkau..akan merasakan pahitnya daripada
pertemuan yang sebentar itu untuk selama-lamanya.
Dia pergi dengan diam-diam meninggalkanmu,
mencari mangsa baru untuk dirayu dan diterkam lagi kegadisannya.
Sambil dia mencari dan menikmati mangsa baru
engkau perlahan-lahan merasakan
sesuatu yang berat menganjal di perutmu.

Anonymous said...

Engkau sedih dan muram..
Engkau bingung dan gelisah.
Lelaki yang membesarkan perutmu itu tidak dituntut
atau dihukum oleh masyarakat yang zalim,
bahkan…..diberi keampunan dan dibiarkan bebas
dengan alasan: "Dia yang dahulunya sesat, tetapi sekarang sudah insaf".

Tapi engkau……?

Engkau akan terus kecewa dan terus dihina sepanjang usiamu.
Masyarakat tidak akan mengampuni dosamu.

Seandainya ketika dia mula merayumu, engkau tolak dengan sikap yang tegas……
Engkau alihkan pandanganmu dari pandangannya……
seandainya sikapmu itu tidak menghentikan usahanya
dan malah bersikap lebih biadap
dengan mengucapkan kata yang jelik dan menggunakan tangannya,
cepat-cepat engkau gunakan tanggalkan kasutmu dan pukullah kepalanya……
kalau engkau lakukan itu,
pasti semua orang yang ada di sekitar itu akan serentak menolongmu.

Sesudah itu ……….Dia akan ngeri mengganggu wanita terhormat di jalan.

Anonymous said...

Wahai puteriku…….

Lelaki yang baik dan soleh akan datang kepadamu,
dengan segala kerendahan hati, memohon kemaafan,
menawarkan kepadamu hubungan yang halal dan terhormat.
Dia akan datang meminang dan mengahwinimu.

Seorang gadis betapapun tinggi kedudukannya,
betapapun banyak hartanya,
betapapun hebat kebenaran dan pengaruhnya,
dia pasti mempunyai cita-cita: "mencapai kebahagiaan yang tinggi
iaitulah bersuami menjadi isteri
yang solehah terhormat dan ibu rumahtangga yang baik."

Cita-cita seperti ini pasti diharapkan oleh semua wanita
tak kira sama ada dia seorang ratu, keluarga raja,
bintang filem Hollywood ataupun wanita biasa.

Aku mengenali dua orang sasterawati dari mesir dan syria.
Kedua-duanya bergelar tokoh. Ilmunya dikagumi kekayaannya melimpah ruah,
tinggi kedudukan dan kehormatannya .
Kedua-duanya telah kehilangan suami,
namun………….tiba-tiba hilang keseimbangan akalnya…….
dan menjadi gila.
Tak perlu aku sebutkan namanya,
pastinya semua orang mesir dan syria sudah mengenalinya.

Anonymous said...

Perkahwinan adalah cita-cita paling tinggi bagi wanita.
Jawatan wanita yang tinggi
sama ada sebagai anggota perlimen, menteri atau bahkan sebagai presiden,
tahapnya tetap berada di bawah perkahwinan.

Lelaki, pada dasarnya akan mencari wanita terhormat
dan bukan wanita jalang atau yang rosak akhlaknya.
Seandainya seorang lelaki bertunang dengan wanita yang baik
tetapi wanita itu tiba-tiba berubah akhlaknya,
menyeleweng dan masuk ke dalam perangkap nista
pasti dengan segera lelaki itu akan pergi meninggalkannya.
Dia akan tegap melangkah keluar.

Lelaki yang baik,
pasti tidak rela melihat anaknya keluar dari rahim ibu
yang keji dan apatah lagi untuk membesarkan dan memelihara anaknya.

Seorang pemuda jalang yayng bejat dan menjijikkan,
apabila tidak mendapati mangsa gadis
yang mahu mengorbankan kehormatan dirinya
di bawah tapak kakinya dan menjadi alat permainannya……
dan apabila dia juga tidak memperolehi wanita pelacur
atau gadis lalai yang rela dengan agama syaitan dan iblis
serta mengikut syariat binatang.
Pasti dia akan mencari jodoh dengan seorang puteri yang perlu dinikahi
dengan landasan sunnah dan syariat Islam.

Puteriku suasana sepi dan lesunya pasar pernikahan dan perkahwinan
adalah kerana kesalahanmu sendiri.
Jatuhnya pasaran dan nilai perkahwinan
dan semakin pesat busa pelacuran juga adalah kerana perbuatanmu!

Anonymous said...

Lantas kenapa kamu yang berakhlak mulia tidak mencegahnya?
Kenapa para wanita yang mulia dan terhormat
tidak memerangi musibah dan wabak itu?

Kamu, para wanita tentu lebih berkebolehan dan bertindak dari kaum lelaki.

Kamu sebagai wanita terhormat, mulia,
memiliki harga diri dan memegang teguh agama,
pada akhirnya akan menjadi mangsa dan korbannya.

Hampir setiap rumah di bumi Syam terdapat gadis-gadis
pada usia layak berkahwin tetapi masih belum mempunyai calon
dan gadis yang lewat usianya belum juga bersuami.

Para pemudanya merasa puas dengan hanya berpacar-pacaran
dan bergaul bebas daripada beristeri.
Mungkin keadaan seperti ini juga terdapar di negara-negara Islam yang lain.

Wahai puteriku,

Dirikanlah wadah dalam bentuk lembaga dan persatuan
dari kalangan kamu sendiri yang anggotanya
terdiri daripada cendekiawan, guru dan mahasiswi.
Wadah yang berusaha untuk mengembalikan
wanita-wanita sesat kepada jalan kebenaran.

Ancam dan takutkan mereka dengan firman-fifrman Allah.
Sekiranya mereka tidak mahu mendengar dan tidak takut lagi,
maka berilah gambaran bahaya penyakit yang akan dideritainya..

Oleh itu, puteriku, Renungkanlah!

Anonymous said...

itu adalah petikan nasihat daripada nasihat Syeikh Ali Tantawi kepada semua muslimat.....semoga boleh di ambil iktibar oleh kita semua....

Nur Farhana said...

Astaghfirullah..
sedih sgt melihat akhlak dan perbuatan pelajar beragama islam(hanya pada nama?) skrg ni.

seolah tiada lg perasaan malu dlm diri mereka.

hitam manis said...

jantan dan betina tu lebih hina dari taik babi

Anonymous said...

itu kita tngok yg brtudung blum kita tnguk yg rambut kla2.bru kita tnguk anak sekolah blum lg emak budak lg teruk.sekarang ni kita di zaman politik lucah anak dibawah umur dah dihidangkn dg vidio lucah,sumber tv kerajaan. tukarlh kerajaan kpd kerajaan yg membela rakyat (PR)

petai said...

ini lah akibat bila permerintah ketepikan hukum hudud...
bila tangkap...pergi makamah bayar
seribu dua dah boleh lepas....
balik karang boleh buat lagi....
ala hai...negara ku...semuanya boleh
kalau ada duit....hukum ALLAH boleh
letak tepi...yang penting DUIT..DUIT..DUIT.

ha5 :B said...

kiamat da makin dekat .
lg stu gempa kt arab .
then sume abes

cHubBy GurL Laa! said...

ish3...ap nk jd ar dOwg nie...
xsyg ke kt maruah sndri??sdyh nyerr tgk..ap pOwn x bley ar DAK2 SKoLA sknx..

MujahidahIslamiyah said...

nauzubillah min zalik... semoga Allah masih menetapkn iman ana agr tdk trpesong ke arah sbegini..

BlogFaan said...

Masyallah..
Inilah terjadi apabila kurangnya
ilmu2 agama dan tiada didikan moral daripada ibu-bapa..
Mengikut hawa nafsu serakah,.
Jihad yang besar ialah,Jihad melawan Hawa nafsu

adikacu said...

Semoga Allah membukakan pintu taubat utk mereka

GreenBenz said...

ish malu2..tu arh sekolah kerajaan mmg cm tu,,cube skul cm skul at MITT mahad islam at-tahfis,,perempuan and laki lain2 kelas,,aq nk jumpa pompan at skul susah giler,,time blik bru dapat jumpe,,tu baru la xjadi cm nie..nie smua punca dari sekolah,dok dalam kelas pon boleh dok sebelah laki pompan,,

Anonymous said...

esok lusa depan mak bapak plak depa buat...

Hana teen top said...

adoi........maksiat2!!!astaghfirullah..jauhkanlah benda2 nie dari hambamu ya Allah.....berikanlah aku iman yang kuat agar tidak terjebak ke kancah maksiat ya allah......amin....

Anonymous said...

inilah hasil dari dasar yang dilaksanakan pemerintah umno/bn yang ada sekarang ini.

cara dapat RM said...

macam ni buat xd dan takut suatu saat azab Allah akan turun sudah lebih rendah dari binatang

Anonymous said...

Hudud aje ubatnya

Ikr@m said...

budak2 sekarang dah semakin teruk

Anonymous said...

adooiii... nikmatnye surga dunia.. like it..

Muhd Syahrul Muhayin (Fisabilillah) said...

NI lah punca kalu PEMERINTAH tidak melaksanakan HUKUM ISLAM..haiss..tuii

Anonymous said...

buy alprazolam online no prescription xanax side effects bad dreams - effects of xanax pills

Anonymous said...

generic xanax generic xanax mg - xanax class of drug

Anonymous said...

order alprazolam no prescription xanax brand versus generic - generic xanax to buy

Anonymous said...

xanax online buy xanax online pharmacy no prescription - xanax bars in system

Anonymous said...

tramadol 100mg buy tramadol no prescription cheap - tramadol 50 mg abuse

Anonymous said...

xanax 0.5mg xanax recreational drug use - xanax bars coke

Anonymous said...

buy tramadol no prescription tramadol 50mg side effects - buy tramadol er

Anonymous said...

buy tramadol 100mg tramadol for dogs how long to take effect - tramadol online no prescription usa

Anonymous said...

buy tramadol online can i buy tramadol over the counter in the usa - tramadol hcl 75mg

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol veterinary dosage chart - buy tramadol online without prescriptions usa

Anonymous said...

buy carisoprodol carisoprodol vs valium - carisoprodol 350 mg web md

Anonymous said...

buy tramadol online buy tramadol online fedex delivery - tramadol for dogs in pain

Anonymous said...

generic xanax xanax online mexico - xanax overdose withdrawal symptoms

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol online shipped florida - tramadol x 225

Anonymous said...

buy carisoprodol carisoprodol 350 mg uses - maximum safe dosage carisoprodol

Anonymous said...

buy carisoprodol carisoprodol 350 mg effects - buy carisoprodol online

Anonymous said...

carisoprodol 350 mg side effects of soma carisoprodol tablets - carisoprodol names

Anonymous said...

carisoprodol 350 mg soma carisoprodol recreational - what is soma carisoprodol used for

Anonymous said...

buy cialis online cialis price eu - cialis online paypal

Anonymous said...

cialis online buy cialis taiwan - buy generic cialis generic cialis

Anonymous said...

cheap cialis online legal to buy cialis online - cialis price rise

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 50 mg opiate - ultram vs tramadol

Anonymous said...

cialis online buy generic cialis online review - cialis online secure

Anonymous said...

buy cialis online buy cialis 5 mg online - buy cialis no prescription overnight

Anonymous said...

cialis online cialis 2.5 reviews - buy cheapest cialis

Anonymous said...

buy cialis usa cialis 5mg side effects - legitimate online pharmacy cialis

Anonymous said...

xanax online buy xanax online 2mg - generic xanax bars no imprint

Anonymous said...

cialis online generic cialis side effects - cialis online without rx

Anonymous said...

xanax online xanax valium overdose - does xanax show up parole drug test

Anonymous said...

generic cialis tadalafil cialis coupon walgreens - buy cialis us online

Anonymous said...

xanax online buy xanax answers - dirt cheap xanax

Anonymous said...

cialis online side effects cialis daily use - can you buy cialis online

Anonymous said...

learn how to buy tramdadol tramadol hcl no prescription - tramadol online fedex next day

Anonymous said...

buy tramadol mexican tramadol 100mg - tramadol withdrawal muscle spasms

Anonymous said...

learn how to buy tramdadol tramadol hcl xl - tramadol ultram ingredients

Anonymous said...

buy tramadol addiction potential of tramadol - how to order tramadol cod

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#57594 buy tramadol online no prescription cheap - dosage of tramadol for humans

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol extended release generic - tramadol hcl 627

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#44827 tramadol 10mg for dogs - tramadol 50 mg uses

Anonymous said...

http://buytramadolonlinecool.com/#63102 order tramadol online with visa - tramadol online pharmacy no prescription needed

Anonymous said...

buy tramadol buy tramadol online safely - tramadol high snort

Anonymous said...

buy tramadol online buy tramadol online bluelight - tramadol no prescription saturday delivery

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol hcl good pain - cheap tramadol online usa

Anonymous said...

buy tramadol cheap tramadol usa - buy tramadol cod fedex

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#51602 tramadol 50 mg while pregnant - can you buy tramadol over the counter usa

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol no prescription next day delivery - tramadol hcl mode of action

Anonymous said...

ways to buy ativan online ativan xanax difference - buy ativan in uk

Anonymous said...

buy ativan online beating ativan addiction - ativan dosage for insomnia

Anonymous said...

ways to buy ativan online buy lorazepam online no prescription - ativan withdrawal muscle pain

Anonymous said...

buy ativan online cheap ativan online - ativan dosage time

Anonymous said...

http://ranchodelastortugas.com/#50238 xanax 10 mg side effects - order xanax online legally

Anonymous said...

buy tramadol overnight delivery tramadol hcl 50 mg overdose - buy tramadol online in europe

Anonymous said...

buy xanax online xanax dosage take - does xanax pills look like

Anonymous said...

http://ranchodelastortugas.com/#82165 buy xanax online no prescription - generic xanax online no prescription

Anonymous said...

http://staam.org/#41652 tramadol capsules 50mg for dogs - tramadol liquid

Anonymous said...

http://ranchodelastortugas.com/#93851 xanax effects drug test - xanax bars no writing

Anonymous said...

http://staam.org/#50589 tramadol legal to buy online - generic drug for tramadol

Anonymous said...

buy xanax online buy xanax online now - xanax withdrawal symptoms seizures

Anonymous said...

buy xanax online xanax drug rash - xanax extended release generic

Anonymous said...

xanax online xanax withdrawal ocd - what is xanax generic name

Anonymous said...

http://www.achildsplace.org/banners/tramadolonline/#3698 buy tramadol overnight delivery - buy tramadol tablets

Kanya Kulap said...

[-] Cerita Sex Dewasa - Malam Ultahnya Dewi
[-] Cerita Sex Dewasa - Sempitnya Memek ABG SMP
[-] Cerita Sex Dewasa - Adik Qu Merenggut Perawan Qu
[-] Cerita Sex Dewasa - Anak Pembantu Qu Yang Memuaskan Qu
[-] Cerita Sex Dewasa - Gara Gara Hujan Mendadak
[-] Cerita Sex Dewasa - Gadis SMA Berjilbab Dengan Pembantunya
[-] Cerita Sex Dewasa - Akibat Obat Perangsang
[-] Cerita Sex Dewasa - Nikmatnya Teman Catting_Qu
[-] Cerita Sex Dewasa - Tante IVONE Yang Janda
[-] kata kata
[-] Cerita Sex Dewasa Gadis SMA Berjilbab
[-] Cerita Sex Dewasa - Bidan Muda Yang Cantik
[-] Cerita Sex Dewasa - Tubuh Tante_Qu Memang Nikmat
[-] Foto Bugil - Gadis Bule Mandi Telanjang
[-] Foto Bugil - Cewek Arab Berjilbab
[-] Foto Bugil - Belahan Dada Tante Nissa Hot
[-] Foto Bugil - ABG Cantik Di Kolam Berenang
[-] Foto Bugil - Memek Anak SMP Belum Berbulu
[-] Foto Bugil - Tante Silvia Di Grepe Memeknya Sebelum ML
[-] Foto Bugil - Cewek Arab Lagi Pamer Memek
[-] Foto Bugil - Tante Sexy DI Kamar Mandi
[-] Foto Bugil - HOT dan Terpanas
[-] Foto Bugil - Pantat Montok
[-] Foto Bugil - Anak SMP Dengan OM om