Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, January 21, 2011

PELAKON PORNO PERTIKAI HUKUM ISLAM

بسم الله الرحمن الرحيم



“Normala will not come here to a Chinese temple, she doesn't even shake hands with the people. I have received complaints about this. She is like Anwar Ibrahim's wife. She wears gloves when she shakes hands. If you can accept this kind of Islamic value, go ahead and vote for PAS,"

MCA president Dr Chua Soi Lek again adopted his party's usualmodus operandi in warning the Chinese community about PAS' Islamic state agenda ahead of the Tenang polls. - Chua Soi Lek said @ Malaysiakini..

“ Normala tidak akan datang ke kuil ini, dia tidak akan berjabat tangan dengan orang ramai. Saya telah menerima aduan tentang perkara ini, Dia seperti isteri Anwar Ibrahim.. Dia memakai sarung tangan jika hendak berjabat tangan, jika anda semua boleh menerima nilai-nilai Islam sebegini, teruskan dan undilah PAS.”



Note: Tengok macam mana UMNO dah tarbiyahkan cina laanat ni? Mana tidaknya.. mungkin dia ni suka bila rosmah peluk-peluk cium-cium dengan lelaki yang bukan muhrim. Sebab najib pun tak pernah kata itu hukumnya haram.. Sebab mungkin harus sana sini kata itu semua diharuskan dalam islam. Kita sama-sama tengok berani atau tidak penyokong umno, blogger umno dan PERKASA tegur cina ni.. Kita sama-sama tengok adakah mereka semua ini sensitif atau tidak bila seorang cina memperlekehkan berkenaan hukum Allah. Kita sama-sama tengok berani atau tidak mereka buat demo.. Atau kita akan sama-sama tengok dalam dua atau tiga hari lagi UMNO dan PERKASA akan berusaha memberikan bantuan dengan mengeluarkan kenyataan bahawa Chua Soi Lek tersilap dan minta maaf kerana dia tidak dapat nak bezakan antara azan dan bacaan ayat Al-Quran... Kah..kah..kah..kah.. Atau kita sama-sama lihat bukti bahawa UMNO kini sanggup gadaikan agama demi politik... Atau kita akan sama-sama lihat bukti bahawa UMNO kini memang benar-benar takut dan rela jadi hamba kepada cina MCA.. Kah..kah..kah..kah..


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

3 comments:

PUPPETS said...

HE HE HE ADEHH BIAR BETOL CINA NEH... PASAL BERSALAM BERSARUNG TANGAN PUN DIA NAK BISING,AKU TAK FAHAM SANGAT PUN BUDAYA ORANG-ORANG CINA..CUMA BILA AKU IMBAS TIME AKU KECIK-KECIK DULU PAHIT LER NAK JUMPA CINA BERSALAM NGAN ORANG-ORANG KITA MALAH DGN KAUM DIA SENDIRI PUN...KALU ADAPUN BILA MAJLIS RASMI,KALAU TENGOK WAYANG-WAYANG LAMA CINA PUN RASANYA PAHIT NAK JUMPA DIAORANG ADA BUDAYA BERJABAT TANGAN KECUALI BILA DLM WAYANG TU ADA JALAN CERITA BERURUSAN NGAN PENJAJAH.. RASANYA DALAM BERAPA TAHUN NIE JER ADA PERUBAHAN DALAM BUDAYA BERJABAT TANGAN DIKALANGAN CINA DAN KAUM LAIN. DAN KALAU LAH AYAT SIAL DIA NIE ORANG BANGGANG LEH IKUT HE HE HE BUDAK-BUDAK PERMPUAN YG BERSARUNG TANGAN KAT PONDOK TOL TUH ANTARA KUMPULAN AWAL DILARANG BERSARUNG TANGAN.

~ Lady ell ~ said...

AllahuAkbar..

donk said...

cina kominis ni yang tak tahu hukum islam berani bercakap begitu...dalam kaum cina sebenarnya rasanya di bolehkan ada gundik..tak perlu nikah boleh kawin..sembahyang pun pakai seluar pendek boleh..tak pakai apa apa pun boleh..

anak haram punya cina..hukum islam campurkan dengan politik..cina babi..anjing..

tapi ada kaitan dengan orang islam sendiri ..setengah setengahnya...yang menimbulkan celaru pada kaum lain..

umat islam bracet umno masih diam ke saja..dengar lepas tu tepuk tangan..tak perasan orang hina kita..