Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, January 20, 2011

BLOGGER UMNO MEMANG BERANI

بسم الله الرحمن الرحيم


Gambar di atas di ambil dari FB salah seorang pemfitnah.

Astagafirullah alazzim.. Blogger-blogger umno ni memang cukup berani.. bukan berani kepada undang-undang kerana dia tahu dia kebal dari dikenakan tindakkan keatas mereka.. tapi mereka terlalu berani dan mungkin telah bersedia untuk menerima balasan dari Allah.. Cerita seterusnya anda boleh klik di SINI


Note: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

وَالَّذِينَ يَرْمُونَ الْمُحْصَنَاتِ ثُمَّ لَمْ يَأْتُوا بِأَرْبَعَةِ شُهَدَاءَ فَاجْلِدُوهُمْ ثَمَانِينَ جَلْدَةً

وَلَا تَقْبَلُوا لَهُمْ شَهَادَةً أَبَدًا ۚ وَأُولَـٰئِكَ هُمُ الْفَاسِقُونَ

[AN NUUR 24.4] Dan orang-orang yang menuduh wanita-wanita yang baik-baik (berbuat zina) dan mereka tidak mendatangkan empat orang saksi, maka deralah mereka (yang menuduh itu) lapan puluh kali dera, dan janganlah kamu terima kesaksian mereka buat selama-lamanya. Dan mereka itulah orang-orang yang fasik.

[An-Nur 24:13]
13. Mengapa mereka (yang menuduh itu) tidak mendatangkan empat orang saksi atas berita bohong itu? Oleh karena mereka tidak mendatangkan saksi-saksi maka mereka itulah pada sisi Allah orang- orang yang dusta.


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

5 comments:

yad_element said...

zaman fitnah..

Anonymous said...

Blogger dan FBkeer umno sanggup buat fitnah sebegini hanya kerana nak dapat laptop, broad band dan duit RM500 saja.. Dengan rasa gembira dan bangganya fitnah orang berzina. Murahnya harga maruah kamu semua. Entahkan wanita malang mana yang jadi isteri kepada haiwan2 yg x bermaruah mcm kamu. Cuba orang fitnah emak atau bini dia disodok oleh jantan lain. apa perasaan dia? Kenapa teruk sangat haiwan2 belaan najib ni? mana x teruknya kalau bini sendiri pun x mampu diajar apatah lagi haiwan2 belaannya. kamu tunggulah balasan dari Allah. Lambat atau cepat je tapi yg pastinya kamu akan terima!!!! Mungkin jika tidak emak kamu, adik2 kamu, isteri kamu atau anak2 kamu.. Kamu percayalah!!!

Anonymous said...

Aku rase baik disaman je seret ke muka pengadilan. Kalau terus biar camni diorang akan terus buat fitnah dimasa2 depan.

Minta semua bagi maklumat2 pasal pemfitnah2 UMNGOK tuh. Kalau boleh letak muka sbenar diorang dlm net.

Anonymous said...

Salam ! bukan fithan tapi ini kenyataan !.. beliau sekampung dan satu sekolah dengan saya ! jadi memang saya mengenai beliau sejak kecil dan hingga sekarang.... dekat mana nak kata fitnah tuh ? kalau itu kebenaranya... kalau x percaya tanya sendiri "BAKAL YB" tuh !

UMNO bangang said...

Ok anon 9:54 AM.. Org kampung lu eh? satu sekolah dgn lu eh? sila tinggalkan nama, alamat, no phone dan no KP lu di sini. Nanti gua suruh cikgu Mala buat repot di balai polis. Kita akan sama2 tahu siapa yang fitnah atau tidak. Kalau setakat komen guna anon kata org berzina lepas tu x bagi detail diri baik x payah. Gua pun boleh cakap gua pernah main pantat mak lu. pantat adik beradik lu. pantat mak dgn adik2 lu busuk. klau lu x caya tanya la mak dgn adik2 lu sendiri. tengok dia nak mengaku atau tidak. org umno ni mmg bodoh..!!!

Lu jangan marah tau gua kata mcm ni. Sama la dgn lu tuduh cikgu mala tu berzina. Apa bezanya yg gua tuduh mak dgn adik2 lu pernah berzina dgn gua. Gua nak semua org yg baca percaya. mcm yg lu tuduh cikgu mala tu jugak. lu nak org lain percaya kata2 lu kan?

Aku cabar ko tinggalkan detail ko kat sini!!!! tengok ko berani atau x?