Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, March 23, 2011

CARA NAK TIPU PENYOKONG UMNO

بسم الله الرحمن الرحيم

SOAL KEPERLUAN ATM TAK BOLEH DIBINCANG :ZAHID



Ahmad Zahid Hamidi menegaskan bahawa soal kesiapsiagaan dan keupayaan Angkatan Tentera Malaysia (ATM) tidak boleh dibincangkan atau dipolimikkan, termasuk di Parlimen.

Beliau berkata walaupun Ahli Parlimen mempunyai imuniti dan kekebalan untuk bertanya apa sahaja di Dewan Rakyat, namun soal keupayaan ATM tidak boleh dikompromi dan dibincangkan secara terbuka.

Menggulung perbahasan titah ucapan Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Mizan Zainal Abidin di Dewan Rakyat, di sini, hari ini, Ahmad Zahid turut menegaskan semua anggota Parlimen tanpa mengira parti harus berpendirian bahawa soal rahsia ketenteraan tidak boleh dipolitikkan bagi keselamatan negara.

Membidas beberapa Ahli Parlimen pembangkang yang sering membangkitkan isu-isu kesiapsiagaan ketenteraan di Dewan Rakyat, khususnya Tony Pua (DAP-Petaling Jaya Utara), Ahmad Zahid berkata, soal kerahsiaan negara seharusnya dipertahankan oleh semua, sama ada penyokong kerajaan mahupun pembangkang.– berita hairan


KAH KAH KAH.. woit… KALAU TAK BINCANG DALAM PARLIMEN NAK BINCANG DI MANA?... kah kah kah..BINCANG DALAM KEDAI MAMAK?.... kah kah kah.. ATAU BINCANG DALAM OPIS BIK MAMA?..... kah kah kah.. KRONI ROSMAH REMBAT TANAH TUDM… TAK PERLU BINCANG…. kah kah kah.. KERANA TAK BINCANG… KAPAL SELAM TAK BOLEH MENYELAM…. kah kah kah… KERANA TAK BINCANG …. JET PEJUANG BANYAK KANTOI… kah kah kah…- TT

Note: Kalau boleh dibincangkan macamana menteri-menteri perompak dan penyangak-penyangak berlesen ni nak sebat duit rakyat...Kah..kah..kah..kah.. Kalau boleh dibincangkan macamana mereka nak beli kapal peronda persisir pantai yang hanya berharga RM210 juta tapi mereka beli dengan harga RM1 billion.. kah..kah..kah..kah.. bayar RM210 juta je... lagi RM790 juta masuk kocek menteri sendiri... itu sebuah.. yang syoknya Kementerian pertahanan beli 6 buah... fuyooo syok habis la joli duit rakyat.. kalau boleh dibincangkan macamana nak tipu rakyat... kalau tak percaya cuba tengok kat SINI kah..kah..kah..kah.. Orang umno boleh la ditipunya... kah..kah..kah..kah..



Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

5 comments:

Lawak Antarabangsa said...

Kita bukan bincang pasal aspek teknikal kelengkapan tentera tapi dari segi kos pembelian.

Masalah besar apabila ada pihak makan atas angin...selalu jer jadi kat mana2 kementerian pun hatta dalam kementerian pengajian tinggi sekali pun...inilah barah yang melanda negara pada masa kini.

Sebuah peralatan yang dibina dari sistem hair dryer boleh mencecah harga RM 800. kah kah kah.

Anonymous said...

betul tu lawak antarabangsa. lahabau ni semua jadikan alasan tu ini x boleh sebab dia nak kelepet lebih. mmg sial menteri malaysia ni.

Kamal Sanusi said...

Anom ke-2 9:33am

Kalaulah ko katakan menteri Malaysia ni sial, maka lagi sial mereka yg memilihnya, mengundinya dan melantiknya menjadi menteri kerana cuba mengsialkan kita yg berfikiran lebih luas dari mereka.




Wakakakakakakakaka...................

Anonymous said...

NIH KES ZAHID HAMIDI BELASAH ORANG NI BILA NAK SIASAT! PEERAH POLIS PUN KENA PICIT TELUR...

dr said...

kalau bodoh bodoh juga.. cakap la apa apa kat penyokong mereka