Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, March 23, 2011

ZOL NORDIN TENGOK VIDEO LUCAH ?

بسم الله الرحمن الرحيم



Ahli Parlimen Kulim Bandar-Baharu, Zulkifli Noordin mendakwa beliau yakin lelaki yang terlibat di dalam video seks dengan pelacur dipercayai dari China yang didedahkan ‘Datuk T’ sebagai pemimpin pembangkang yang terlibat dengan banyak kontroversi sebelum ini.

Meskipun enggan memberi jawapan sama ada sudah menonton video itu, beliau berkata, adalah 110 peratus jelas bahawa pemimpin pembangkang itu merupakan lelaki yang terlibat dalam video berkenaan.

“Orangnya jelas dan kita semua tahu siapa dia. Tiada dolak-dalih lagi dan saya berani mengesahkan bahawa itu memang dia.

“Saya percaya dia ada penyakit dan ini perlu diubati segera. Kalau tidak ia bukan saja merosakkan diri, malah keluarga dan negara kerana dia selalu menonjolkan diri sebagai orang yang warak dengan memetik ayat-ayat al-Quran membuatkan ramai pihak termasuk yang ‘kuat agama’ terpedaya,” katanya kepada pemberita di lobi Parlimen hari ini. - Utusan

APA KATA ABIM

Angkatan Beliau Islam Malaysia (ABIM) mengingatkan tentang kesalahan Qazaf dalam sistem perundangan Islam yang menanti pembuat "dakwaan liar'' di luar prosiding perundangan tanpa saksi mencukupi.

Presiden ABIM Dr Muhamad Razak Idris berkata, hal itu selari prinsip utama Maqasid Syariah atau tujuan Undang-undang Islam bagi untuk melindungi maruah individu dan memelihara hubungan antara manusia.

"Dalam hal ini, ABIM memandang berat sebarang pertuduhan serta dakwaan liar berupa fitnah yang dilakukan di luar lingkungan prosiding perundangan yang telah digariskan seperti membawa para saksi yang mencukupi di samping ikrar daripada individu yang dituduh," katanya.

Mengulas pananyangan video seks yang dikaitkan dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang juga bekas pemimpin ABIM, Dr Muhamad Razak berkata, kegagalan memenuhi prasyarat yang ditetapkan akan meletakkan pihak yang terlibat dalam hukuman jenayah Qazaf.

Ia juga turut menafikan haknya sebagai saksi di masa-masa akan datang, tambah Dr Muhamad Razak.

Dalam konteks perundangan negara yang unik pula, tambahnya, mangsa tuduhan berhak mendapat perbicaraan dan membela dirinya sama ada melalui perundangan sivil atau erbicaraan Mahkamah Syariah.

"Justeru, ABIM menggesa agar semua pihak menghormati segala ketetapan syariah yang telah digariskan oleh Syariah untuk kebaikan bersama," katanya.

"ABIM juga meminta sebarang perbincangan serta perbicaraan kes hanya dilakukan oleh autoriti-autoriti yang berkenaan menerusi perundangan yang telah ditetapkan di samping mengelak untuk membicarakannya secara meluas tanpa dilandasi sebarang etika."

Note: Kah..kah..kah..kah.. Macam ni boleh jadi peguam.. kah..kah..kah..kah.. macam ni konon berlagak warak... kah..kah..kah..kah.. aku ingat mamat zol ni dah terencat akal la.. Maklumlah PRU dah hampir ni. Kalau tak nampak sungguh-sungguh cuba menjatuhkan Anwar takut najib tak nak pakai dia untuk dicalonkan menjadi MP umno.. kah..kah..kah..kah.. apa nak dikata jadi peguam pun bodoh klau tak dapat jadi MP takkan nak jual ponggong yang bisul tu kat belakang bus stand... kah..kah..kah..kah..

Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

68 comments:

Anonymous said...

bangkai yang bernama zul nordin ni jangan harap le PRU13...pegi mampus la lu dengan geng katak lu

ZOOL si Jangoat said...

hahaha....Raja Katak dah xmau bertanding, Hang bila lagi.Xkan nak Bodek Bik mama nak suruh bubuh nama hang kot........pencen YB sekurang2 kena berkhidmat 2 penggal......

Anonymous said...

bangkai yang kau orang maksudkan tu taklah sebusuk bangkai blog ini dan yang ada dalam partikau orang.sekurang2nya yB datuk zul ingat juga pada agama,bangsa dan negara.Kau orang apa?menghancurkan adala.dasar bengap.Yahudi punya blog.

umi hafilda said...

woi anon umngok. Habis tu aku nak tanya dimana zol sial ni diketika sua soi lek memperlekehkan islam? ada ke dia berani bersuara? dimana zol sial ni ketika fitnah menular dalam politik malaysia? adakah seorang yg beriman boleh kata "saya yakin 110% dalam video lucah tu adalah anwar" sedangkan dia sendiri pun x tengok lagi. sedangkan dia sendiri dengar2 dari mulut org je? aku nak tanya ko yg bangang ni.. tu pun klau ko faham islam la. klau ko belajar agama la.. boleh ke orang islam menuduh orang islam lain tanpa bukti? jadi dimana ko nak letakkan kreadibiliti zol sial ni? dia kan peguam.. dalam undang2 pun seseorang itu masih belum boleh dikatakan bersalah selagi x dibicarakan dan dibuktikan bersalah. kalau dalam hukum islam lagi la fail.. ada ke dia 4 saksi yg boleh dipercayai? so ko nak kata apa sekarang?

mcm ni rupa perjuangkan islam? kepala bana ni!!! org umno ni mmg jenis bangang. bodoh nak mampos..

Anonymous said...

ceh..muka pun mcm orang gila seks..ada hati nak komen orang lain...pi mampuih la eh zul oii

Anonymous said...

generic xanax generic xanax s 901 - can i buy xanax online legally

Anonymous said...

tramadol 50mg tramadol hcl 50 mg para que es - tramadol for dogs taste

Anonymous said...

xanax online xanax and high blood pressure - buy xanax online from india

Anonymous said...

generic xanax xanax recreational use side effects - xanax or klonopin

Anonymous said...

xanax online dosage for xanax for anxiety - xanax bars first time

Anonymous said...

order tramadol tramadol for dogs how long does it take to work - tramadol for dogs 10 mg

Anonymous said...

cheap tramadol where to buy tramadol online usa - buy tramadol online usa cheap

Anonymous said...

online xanax no prescription 1mg xanax not working - xanax pills doses

Anonymous said...

buy carisoprodol carisoprodol narcotic - side effects of carisoprodol

Anonymous said...

generic xanax canada drugs online xanax - xanax pills called bars

Anonymous said...

cheap tramadol online tramadol 100 mg slow release - tramadol ingredients side effects

Anonymous said...

buy tramadol 180 tramadol addiction gaza - tramadol high buzz

Anonymous said...

xanax online xanax and alcohol bad - xanax klonopin overdose

Anonymous said...

buy carisoprodol uses for carisoprodol 350 mg - medicine carisoprodol 350 mg

Anonymous said...

cheap tramadol tramadol percocet high - tramadol no prescription needed

Anonymous said...

generic xanax xanax bars gg 2 4 9 - what does 2mg xanax feel like

Anonymous said...

xanax online generic term xanax - xanax bars green s 90 3

Anonymous said...

buy carisoprodol is carisoprodol 350 mg a narcotic - carisoprodol soma 350

Anonymous said...

xanax cost difference xanax xanax bars - xanax for social anxiety

Anonymous said...

carisoprodol 350 mg drug classification for carisoprodol - carisoprodol can you get high

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol narcotic high - tramadol withdrawal hallucinations

Anonymous said...

carisoprodol 350 mg carisoprodol 350 mg pill - ketamine carisoprodol

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 50 mg itching - buy tramadol online no prescription cod

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 100mg overnight - tramadol online tennessee

Anonymous said...

xanax online dea drug schedule xanax - xanax withdrawal wikipedia

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol overnight delivery no prescription - buy tramadol paypal

Anonymous said...

buy cialis online cialis online next day - cialis for women

Anonymous said...

buy cialis from canada buy cheap cialis usa visa - cialis pharmacy coupon

Anonymous said...

where can i buy xanax online legally side effects xanax extended release - do xanax and alcohol mix

Anonymous said...

xanax online no prescription there drug test xanax - xanax 3

Anonymous said...

cialis online buy cheap cialis link online - buy cialis kl

Anonymous said...

buy cialis online cialis daily wholesale - brand cialis online pharmacy

Anonymous said...

cialis online pharmacy buy cheap cialis on line - generic cialis us

Anonymous said...

xanax online generic xanax pill description - took 3 xanax bars

Anonymous said...

purchase cialis online pharmacy viagra cialis - cialis online no prescription us

Anonymous said...

cialis online cialis soft tabs online - best online cialis usa

Anonymous said...

cheap tramadol online good online pharmacy tramadol - buy tramadol 24x7

Anonymous said...

buy tramadol tramadol no prescription overnight delivery - buy tramadol online forum

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 50 mg and breastfeeding - tramadol no prescription overseas

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 50 mg long term use - tramadol hcl contraindications

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#38471 order tramadol online cod - tramadol for purchase no prescription

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol dosage for 20 lb. dog - tramadol breastfeeding

Anonymous said...

http://buytramadolonlinecool.com/#30807 buy tramadol in usa - tramadol withdrawal upset stomach

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#62431 tramadol 50 mg para que sirve - tramadol hcl 50 mg tablet side effects

Anonymous said...

buy tramadol overnight delivery tramadol for dogs with pancreatitis - tramadol withdrawal back pain

Anonymous said...

learn how to buy tramdadol tramadol no prescription next day delivery - tramadol hcl mode of action

Anonymous said...

tramadol buy buy tramadol online dogs - buy tramadol online no prescription usa

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#57594 buy tramadol online usa - tramadol online shipped to florida

Anonymous said...

buy tramadol medication tramadol for sale no prescription - is tramadol/ultram an opiate

Anonymous said...

learn how to buy tramdadol buy tramadol online echeck - legal buy tramadol online

Anonymous said...

ways to buy ativan online dosage of ativan vs xanax - ativan withdrawal dreams

Anonymous said...

buy ativan online buy ativan online no prescription needed - lorazepam dura 1mg nebenwirkungen

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 50mg biogaran - taking 3 50mg tramadol

Anonymous said...

buy xanax online considered high xanax dosage - order xanax by mail

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 50mg much - buy tramadol cheap online no prescription

Anonymous said...

http://ranchodelastortugas.com/#30416 xanax effects anxiety - xanax 3 side effects

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol no prescription us pharmacy - buy cheap tramadol online no prescription

Anonymous said...

buy xanax online xanax overdose signs - xanax withdrawal symptoms in newborns

Anonymous said...

buy tramadol online safe buy tramadol online - tramadol no prescription overnight cod

Anonymous said...

buy xanax online buy xanax street - kill xanax high

Anonymous said...

buy tramadol next day order tramadol overnight - buy tramadol without prescription

Anonymous said...

buy 400 mcg misoprostol - cytotec 200 mg directions - buy misoprostol and mifepristone

Anonymous said...

азартные игры играть в казино or казино онлайн wmr or казино онлайн для айфона or казино онлайн черный список or рулетка онлайн демо or как играть в рулетку гвд