Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Monday, March 21, 2011

KERAJAAN DAN AHLI PARLIMENT PENJILAT DAH TAKDA KERJA LAIN KE?

بسم الله الرحمن الرحيم

Ahli Parlimen Binatang! Punya Teori Bangsat Untuk Junjung Pemerintah Zalim !!

Ahli Parlimen Binatang!! Itulah perkataan paling sesuai untuk menggambarkan seorang ahli parlimen yang pernah menjadi katak yang sebelum ini kononnya berpewatakkan warak. Kelihatan warak dalam ceramah-ceramah agama dan politik itu sebenarnya menutup wajah binatang yang ada pada ahli parlimen ini.

Daripada seorang ahli parlimen, kini hanya dilihat sebagai blogger murahan! Setiap entri-entri yang terpapar dalam blognya tidak menunjukkan kematangan sebagai seorang ahli parlimen dan kemuncaknya adalah entri hari ini yang meletakkan gambar binatang sedang mengawan!

Tulisannya pula, menceritakan konon-kononnya video tersebut adalah rekaan DSAI sendiri untuk mengalih perhatian daripada isu penyerahan DNA. Sedari tidak, sosok Anwar Ibrahim itu berdepan pelbagai tohmahan jahat berupa fitnah 1 dan 2 yang sedikit sebanyak merosakkan nama baik dan pengaruhnya Anwar sendiri.

Berikut adalah tulisan ahli parlimen binatang;

Cuba bayang kalau semua orang dok bercakap mengenai videoklip ini, semua suratkhabar dok tumpu dan buat ulasan masing-masing, semua ahli politik termasuk Ahli Parlimen dok bercakap mengenainya; hilanglah tumpuan rakyat kepada isu DNA. Mereka sekarang ini sangat tertekan dengan isu DNA. Mereka sudah tidak ada jawapan. Cara terbaik ialah dengan merekayarsa dan menipu dengan cara licik ini.

Bangsat!! Aku nak sebut nama dia pun tak lalu! Rupanya sindrom isu DNA jugak yang menjadi modal Barisan Nasional untuk menang dalam kedua-dua sudut persepsi, samada persepsi memang Anwar lah yang berada dalam videoklip tersebut ataupun Anwar jugalah yang merekacipta video tersebut untuk mengalih perhatian bagi mengelak penyerahan DNA beliau. Ini satu kerja jahat lagi jijik, tetapi ahli parlimen binatang memilih untuk tetap bersama mereka yang berada dalam keadaan sangat terdesak!

Macam-macam Malaysia nie, ada ahli parlimen pun perangainya macam binatang!!

EDYES @ edyesdotcom

Note: Entah dimana maruah melayu.. entah dimana agama dibuang.. wahai kerajaan malaysia yang bodoh.. wahai ahli parliment Malaysia yang bangang... kami rakyat tak mahu tengok video lucah.. kami rakyat tak mahu tahu anwar meliwat atau tidak.. Kami rakyat tak tahu apa itu DNA.. Kami rakyat tidak makan berlaukkan DNA.. Anwar hidup kami pun tak jadi kaya.. Anwar mati pun kami tak ada apa-apa.. Kami rakyat malaysia nak agama islam dimartabatkan.. kami rakyat malaysia nak anak-anak muda kami tidak jadi liar.. kami nak harga minyak turun.. kami nak harga barang-barang semua rendah.. kami nak hidup kami selesa.. kami tak nak ambil tahu kisah hidup Anwar.. kenapa kerajaan tak fikirkan masalah rakyat..? kenapa kerajaan asyik susah payah nak buat video nak skodeng Anwar 24 jam. Mana tanggungjawab kerajaan kepada rakyat..? Adakah kami rakyat melantik kerajaan hanya untuk buat kerja-kerja bodoh macam ni saja.. kami dah terlalu bosan dengan cerita bangang ni.. Kami ni semua bukannya penyokong umno yang kamu boleh bodoh-bodohkan sepanjang masa..


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

52 comments:

Anonymous said...

"Komen yang mengandungi unsur fitnah, hasutan, perkauman dan bahasa kesat tidak akan disiarkan. Terima Kasih" kahkahkah ini syarat sebelum komen blog bangsat yang bernama zul nordin ni...tak sanggup terima kritikan persis umi hafilda...aku rasa kalau blog dia open to critism (macam blog2 pro pr) memang habih la bangkai ni kena kutuk..

Anonymous said...

klau dah jenis babi. mana dia berani nak buat open komen. dah tentu hari2 dia kena butuh je.. wakakakakka

umi hafilda said...

Saya tidaklah sepandai seperti YB Zulkifli seorang peguam, saya hanyalah JAGA tapi insaallah otak sya taklah seperti manusia berbadan anjing. Cuma saya ingin bertanya kepada lawyer-lawyer ( sya berminat siri My Good Wife),:
Tempat diadakan preview video ; Hotel Carcosa Seri Negara. Tempat itu bukan calang-calang Hotel, bukan untuk orang bertaraf saya atau bawah gred 54 payah rasanya nak memijak kaki di Hotel tersebut. Tengoklah berapa sewanya semalam. Kita boleh bayangkanlah. Lagi pun walaupun saya JAGA saya tahu sejarah tak macam Zulkifli Nordin , Carcossa itu ada menyimpan sejarah Negara sebelum Merdek dulu, asal bagunan tersebut seperti di bawa ini.

Originally served as genteel residences for only the most senior of colonial civil servants in British Malaya; from governors to British High Commissioners. Carcosa then became residence to a succession of British High Commissioners.
Carcosa was returned to the Government of Malaysia in 1987.
The hotel formally re-opened after extensive restoration work in 1989. The hotel's first official guests were Her Majesty, Queen Elizabeth II and Prince Philip, in Malaysia for the occasion of the Commonwealth Heads of Government Meeting, in 1989.

Bayangkan saya rasa mahluk bernama Datuk T ini, bukan calang-calang orang...sanggup berbelanja begitu banyak semalam (1 hari) kosnya 2 bulan gaji saya untuk makan anak beranak nilainya.

Ke dua macamana ketua-ketua editor dan orang-orang tertentu pula boleh dapat jemputan untuk preview di situ. Macaman hotel yang mempunyai sejarah negara boleh membenarkan mahluk seperti Datu T diberi ruang untuk mengadakan preview seperti itu. Setahu saya bahan tayangan lucah adalah salah ditayangkan pada orang ramai melainkan tetamu boleh menonton di bilik sendiri tanpa pengetahuan hotel atau umum. Tapi ini macam Pesta Filem Asia, panggil wartawan sekali bersama ketua editornya.

Kalau Zulkifli yakin pelakon itu DSA dalam kenyataan kepada umum melalui media semalam, tentu dia ada bersama dalam preview itu. Apa pandangan kawan-kawan dari saya yang tidak setaraf dengan Zulkifli Nordin. Bagaimana dia boleh bersama?????? Walaupun JAGA saya berminat siri-siri penyiasatan. - Denison Manikam

Anonymous said...

buy tramadol online high does tramadol get you - tramadol for dogs expiration date

Anonymous said...

xanax online effects of alprazolam 0.5mg - order xanax with mastercard

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 50 mg opiate - tramadol dosage oral

Anonymous said...

xanax 2mg xanax you buy online real - xanax vs ativan effects

Anonymous said...

buy tramadol without prescriptions tramadol overdose serotonin - tramadol for dogs what dosage

Anonymous said...

no prescription xanax buy xanax online us - best way to buy xanax online

Anonymous said...

tramadol cheap tramadol for opiate addiction - can you buy tramadol usa

Anonymous said...

buy cheap tramadol tramadol hcl 50 mg recreational use - tramadol dosage dogs bone cancer

Anonymous said...

buy carisoprodol soma carisoprodol controlled substance - buy carisoprodol online no prescription needed

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol hcl paracetamol - tramadol 50mg generic for ultram

Anonymous said...

generic xanax long do effects xanax 1mg last - xanax hair follicle drug test

Anonymous said...

carisoprodol soma carisoprodol 350 mg tablet - carisoprodol dosage get high

Anonymous said...

buy tramadol cod break tramadol addiction - tramadol no prescription overnight delivery

Anonymous said...

generic xanax online xanax ambien alcohol interaction - xanax show up drug screen

Anonymous said...

buy carisoprodol drug test for carisoprodol - soma carisoprodol prescribing information

Anonymous said...

buy carisoprodol carisoprodol like soma - carisoprodol compound

Anonymous said...

buy carisoprodol soma carisoprodol controlled - carisoprodol 350 mg sleep

Anonymous said...

carisoprodol without prescription carisoprodol erowid - mixing carisoprodol xanax

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol rx purchase - tramadol for cats

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 50mg good pain - buyers of tramadol

Anonymous said...

xanax online xanax for social anxiety - buy xanax in thailand

Anonymous said...

buy cialis online order real cialis online - buy cialis online cheap

Anonymous said...

buy xanax 1mg where can i buy xanax online - xanax drug experience

Anonymous said...

buy cialis generic generic cialis vs viagra - cialis online cheap no prescription

Anonymous said...

cialis pills are generic cialis any good - reliable online pharmacy cialis

Anonymous said...

xanax online xanax drug screen test - cheap xanax canada

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#23561 buy tramadol online usa cheap - tramadol uses

Anonymous said...

buy tramadol online buy 200 mg tramadol online - tramadol purchase online usa

Anonymous said...

tramadol 50mg tramadol dosage mayo clinic - order tramadol online cod overnight

Anonymous said...

buy tramadol buy tramadol online australia - ultram for dogs dosage

Anonymous said...

buy tramadol online cod overnight tramadol with high blood pressure - tramadol 400

Anonymous said...

buy tramadol tramadol urine drug screen - how can i buy tramadol online

Anonymous said...

buy tramadol tramadol no prescription overnight - tramadol 50mg norsk

Anonymous said...

tramadol generic buy tramadol money order - tramadol addiction during pregnancy

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#62431 buy tramadol from thailand - tramadol overdose 1500 mg

Anonymous said...

generic ativan ativan sublingual uses - ativan overdose death

Anonymous said...

buy ativan online ativan get u high - ativan for alcohol withdrawal

Anonymous said...

ways to buy ativan online ativan gel dosage - ativan withdrawal

Anonymous said...

best place to buy xanax online xanax bars fake - xanax side effects on fetus

Anonymous said...

http://staam.org/#92453 tramadol for dogs dose rate - tramadol online no rx

Anonymous said...

buy tramadol online buy tramadol online usa - tramadol hcl 50 mg tab uses

Anonymous said...

buy xanax online xanax withdrawal time - side effects prolonged use xanax

Anonymous said...

buy tramadol online co jest tramadol 50mg - tramadol 50 mg weight loss

Anonymous said...

http://ranchodelastortugas.com/#30416 xanax 2mg strongest - topamax xanax drug interactions

Anonymous said...

http://staam.org/#56821 there generic tramadol - tramadol hcl recreational dose

Anonymous said...

buy xanax online xanax and alcohol violence - safest place buy xanax online

Anonymous said...

buy xanax online overnight delivery what does xanax high do - xanax xr buy online

Anonymous said...

http://bayshorechryslerjeep.com/#7724 xanax bars grapefruit juice - xanax dosage max

Anonymous said...

buy xanax online xanax 2 mg 3 times a day - pictures of xanax pills generic