Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, July 15, 2010

YESSS...!!! DINASOR BAKAL KENA TANGKAP

بسم الله الرحمن الرحيم

POLIS PERANCHIS SEBUT NAJIB-ROSMAH KETIKA SOAL BALA – merdeka review



"Najib" dan "Rosmah Mansor" antara nama yang disebut oleh polis Perancis, dalam masa lebih daripada tiga jam ketika mengambil keterangan daripada penyiasat persendirian, Balasubramaniam a/l Perumal. Malah, nama-nama seperti Abdul Razak Baginda, Deepak Dinesh, ASP Suresh dan beberapa nama baru yang belum dikenalpasti turut disebut sepanjang proses ini, menurut sumber maklumat.

Balasubramaniam ialah saksi penting dalam perbicaraan kes pembunuhan Altantuya Shaariibuu, tiba di Direction Centrale de la Police (DNIF), Nanterre Prefecture pada pada jam 2.30 petang (waktu Perancis) Isnin lalu, ditemani peguamnya, Manjeet Singh Dhillon.

Menurut sumber maklumat, polis Perancis sendiri mengungkit nama Perdana Menteri Najib Razak dan isteri beliau, Rosmah Mansor ketika mengambil keterangan Balasubramaniam. Malah, nama tertuduh ketiga dalam perbicaraan kes pembunuhan Altantuya Shaariibuu, Abdul Razak Baginda; dan Deepak Dinesh (peniaga permaidani yang dituduh mengatur perjalanan Bala ketika melarikan diri) juga disebut sepanjang keterangan Bala diambil.

Dalam satu laporan eksklusif MerdekaReview pada 10 Julai 2010, Balasubramaniam yang melarikan diri ke London telah menerima panggilan rasmi daripada polis Perancis untuk memberi keterangan berhubung kes pengambilan komisen dalam urus-niaga pembelian kapal selam oleh Malaysia daripada Perancis.

Selain itu, sumber maklumat juga memberitahu MerdekaReview, Balasubramaniam telah bertemu dengan peguam SUARAM (Suara Rakyat Malaysia) di Perancis, Joseph Breham untuk dua jam, semalam. Beliau kini sedang merangka satu kenyataan untuk diedarkan pada hari esok, kata sumber maklumat itu. - MerdekaReview

KAH KAH KAH… woit…. SELAMAT TINGGAL PARIS KU…. kah kah kah..woit… TAK DAPAT BESHOPPING LAGI DI SITU…. kah kah kah.. kah kah kah… PADAN MUKA…. 27 BUAH NEGARA EROPAH TAK BOLEH MASUK… kah kah kah... KALAU MASUK JAMIN KENA TANGKAP... kah kah kah.. PENYOKONG PAKATAN DI LONDON….. TOLONG BUAT PROGRAM DI PARIS…. kah kah kah..PROGRAM BERTAJUK : UNE MALAYSIE POUR TOUT MALAYSIEN.. kah kah kah..JEMPUT ISTERI ROSMAH RESMI KAN SEMINAR INI… kah kah kah.. JEMPUT RAZAK BAGINDA SEBAGAI PEMBENTANG KERTAS KERJA….kah kah kah.. KERTAS YANG BERTAJUK : JE SUIS FOU - ENCULEZ VOUS …. kah kah kah JEMPUT CHIEF POLIS PARIS SEBAGAI TETAMU KEHORMAT…. kah kah kah - TT



UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

3 comments:

Pak Oncu said...

Keadilan kan tetap tertogak walau di mana jua pun di DUNIA ini hahahahahahahahaahh

Anonymous said...

Elok aa sekali sekali tangkap dinasor.. kita pun nak tgk camana rupa binatang yg dikatakan makan daging tu.. Ambe rasa.. penyiasat bukan sekadar patut siasat bukti kenyataan semata2.. elok jugak dengan bukti alibi.. contohnya penyiasat boleh jejak kemasukan altantu ke singapore, paris,.. adakah sama dgn tarikh masuk Najib bin Razak bin Baginda.. ataupun rekod2 perbualan telefon yg boleh disemak di Singapore,Paris bahkan di Malaysia sekalipun.. ambe rasa makin cepat Dinasor masuk kadang..ke guane?..

Kamal Sanusi said...

Cukup besar ka penjara/lokap untuk dinasor yg bakal ditangkap tu?

Walaupun hakikat utk menangkap dinasor tu memang susah malah mungkin mustahil tapi kalau disapina atau dikeluarkan waran tangkap sudah memadai utk aku katakan yg dinasor tu dah ditangkap.

Dah tentu Al-Malikul Mat Sembam melompat sakan kerana bakal menjadi PM. Tapi kalau ahli parti dia jenih jual maruah mcm AP-NO Kubang Pasu buat kat Dr. M, meraung laaa dia yg mana aku pasti ahli parti dia jenih yg murah harga diri.


Kah kah kah!!!...


Kah kah kah!!!...