Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, July 15, 2010

NIZ AZIZ CABAR UMNO TUKAR NAMA DAN DASAR – minsider

بسم الله الرحمن الرحيم


Gelagat pejuang umno

Mursyidul Am PAS Nik Aziz Nik Mat mengesyorkan Umno agar menukar nama dan dasarnya kepada Islam jika benar-benar mahu memperjuangkan hak dan nasib orang Melayu.

“Kalau Umno ingin sangat menjaga perjuangan orang Melayu, lebih baik Umno menukar dasarnya kepada Islam,” kata beliau dalam satu kenyataan dikeluarkan di sini hari ini.

KAH KAH KAH…woit…. CAKAP KETUANAN MELAYU…. kah kah kah kahwoit….NAMA :UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION… kah kah kah..woit… KETUANAN MELAYU MACAM MANA… kah kah kah…kah kah kah…. BILA NAK TUKAR NAMA…. kah kah kah…woit… PATUT LAH ADA KLCC… PRICINT… KL CENTRAL..BUJET..… kah kah kah…woit… KEPALA BANA INI NAMA NYA PUN BUKAN MELAYU… kah kah kah…

nota:
berapa ramai agaknya orang melayu tertipu dengan nama umno? pasti ramai orang melayu tidak tahu apa ertinya umno?
generasi muda pasti tidak tahu langsung.. inilah dia parti ketuanan melayu tapi nama parti pun bukan melayu.. bila nak perkembar kembar kah kah kah... - TT



UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

2 comments:

Anonymous said...

soklan2 yg belum dijawab dek puak ApNo dlm n3 sblom ni...

1) 5 TAHUN TIADA AIR : AHMAD MASLAN BUTA AGAKNYA

2)SI BUNCIT JUAL AIR BALANG BUAT LAWAK BODOH

3)MCA KATA IBRAHIM ALI CILAKA

4) SI BANGANG BIDAS SI BANGANG

5)Tersalah Bawa Kunci Kondominium?

6)LUCU DAN PELIK (saifool)

7)Tokoh Islam setuju penubuhan Baby Hatch...Wahai Ulama, Selamatkan Umat Ini Daripada Kemurkaan Allah!!!

8) BALAK DIKEBAS ANAK GADIS DIROGOL: DI MANA PIHAK BERTANGGUNG JAWAB?

9>>>MENGAPA UMNO MEMILIH MENTERI BODOH?<<< (video)

tolong bg jawapan, jgn timbulkan lagi persoalan.
TQ.

KERJASAMA DARI PIHAK ANDA AMAT KAMI HARGAI.
TQ.

sila beri kerjasama sebagaimana MB selangor memberikan kerjasama dgn pihak pulis,TPM,etc dlm kes curi pasir dan perlantikan dari wakil umno sbg Pengerusi Jawatankuasa Kira-Kira Wang Awam Negeri Selangor.

Kamal Sanusi said...

Aku sokong kenyataan Nik Aziz tu.

Pertamanya tukar nama ke bahasa melayu yang mereka dok perjuangkan seperti kata Rais Yatim. Lepaih tu baru tukaq dasar berkaitan.

Heran aku ngan org AP-NO ni, dok kalut pasai bahasa melayu, berdemo pasai bahasa kebangsaan tapi depa lupa ka UMNO tu adalah singkatan bahasa penjajah.


Kah kah kah!!!...