Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, July 14, 2010

TUAN RUMAH PIALA DUNIA : MALAYSIA BERSEDIA - melayau

بسم الله الرحمن الرحيم

Malaysia bersedia menawarkan diri menjadi tuan rumah bersama untuk kejohanan bola sepak Piala Dunia pada masa akan datang.

Ahmad Shabery Cheek berkata, perkara tersebut bukanlah sesuatu yang mustahil dan kedua-dua negara berkenaan akan berusaha ke arah itu.










KAH KAH KAH…woit…. YAA AAAMPOOON…. kah kah kah..woit…. YA TUHANNNNNN….. kah kah kah…woit…. LAPORAN KEWANGAN SUKOM 98 BELUM DI BENTANG KAN….kah kah kah… NAK BUAT PIALA DUNIA PULAK ?..... kah kah kah… BENTANG KAN LAPORAN KEWANGAN SUKOM 98 DULU…kah kah kah… LEPAS SUKOM 89 …. EKONOMI HANCUR…BANYAK JATUH BANGKRAP…. kah kah kah… KALAU PIALA DUNIA DI ADAKAN…. HABIS NEGARA INI TERGADAI…. kah kah kah… - TT



UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

4 comments:

Kamal Sanusi said...

Sebenaqnya bukan Malaysia yang bersedia tetapi cukung-cukung dan kroni-kroni depa yang bersedia utk mendapat projek bina stadium, projek tu projek ni yg berkaitan dengan World Cup tu.

Malaysia ni macam byk duit sangat padahal menteri sekoq tu kata nak muflis. Mulut pun dah berbuih-buih dok nampak duit yg banyak nak mai nanti.

Lebih merisaukan adalah sejarah depa buat bangunan ni, mesti runtuh punya. Tapi apakan daya kerana hati perut, mata dan kepala hotak ahli depa semuanya dah hitam lebih dari Samy No Value...




Kah kah kah!!!,,,

Anonymous said...

drpada duk mhabiskn duit juta2 buat stadium2 tuk world cup @ preaparation tuk WC, better la duit kjaan dgunakan tuk kbajikan rkyat. msh ramai rkyat2 miskin kat msia ni wahai pmimpin kjaan... stadium tganu yg runtuh pon blom dbaiki lg. pe kes?

Anonymous said...

anon July 14, 2010 5:43 PM,
stadium ganu tu bukan stakat repair,
kemas pon belum!

Puteri said...

haru jugak ni
bukan terharu
tapi haru biru