Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, July 14, 2010

AMINULRASYID: KELUARGA SAKSI UTAMA MARAH POLIS – harakah daily

بسم الله الرحمن الرحيم



Kaedah siasatan polis ke atas saksi utama kes Aminulrasyid Amzah, Mohd Azamuddin Omar menimbulkan rasa tidak puas hati keluarganya.

Mohd Haafizuddin Omar, 24, abang saksi utama pagi tadi mempersoal tindakan polis mengarahkan adiknya, Azamuddin melakukan kawad cam ke atas beberapa suspek pembunuh Aminulrasyid, 15, Selasa lepas.

"Kita nak tahu, kenapa nak buat kawad cam lagi sedangkan pegawai yang menembak kawan adik saya itu sudah dikenal pasti," soal beliau ketika menghubungi Harakahdaily pagi tadi.

Menurut beliau, sepatutnya pihak berwajib boleh mengenal pasti beberapa pegawai polis lain yang terbabit dengan terus menyiasat suspek terbabit.

"Kenapa tak siasat terus dan polis sudah ada suspek bukan," tegas beliau yang juga kakitangan di Jabatan Perkhidmatan Undang-Undang, TNB.

Tambahnya lagi, kaedah siasatan polis itu turut dipertikai oleh bapa kepada saksi utama sendiri, yang kebetulan seorang pegawai polis.

KAH KAH KAH… woit…. MACAM MACAM DILAKUKAN…. kah kah kah… woit…. SEMUA NAK MENIPU MELAYU… kah kah kah… woit… CUKUP LAH… HENTIKAN LAH PROJEK MEMBODOHKAN MELAYU…. kah kah kah… woit… TAUBAT LAAA…. DAH RAMAI MELAYU BODOH…. kah kah kah.. - TT



UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

5 comments:

Anonymous said...

Dah memang budak tu bersalah, memang patut pun kne tembak.

Anak baik? Bodoh.

Anonymous said...

anon July 14, 2010 7:20 PM,
memang budak tu bersalah sebab memandu tanpa lesen,
tapi patut ke hukuman bunuh?

bila Allah perintahkan potong tangan pd pencuri, korang kate x patut, x boleh.

ini lah manusia bila undang2 yg Allah bagi x dilaksanakan, undang2 manusia mengatasi hukumNya.

Kuda Perang said...

Anon July 14, 2010 7:20
Contoh seorang makhluk yang terlalu cerdik...

Anonymous said...

kuda perang,
biasela kalu dah manusia rase die lebih pandai dari Tuhan...

Kamal Sanusi said...

Kuda Perang

Pasal terlalu cerdik tu ler yg dia guna nama Anonymous takut nanti org suruh dia ganti pemimpin AP-NO.


Kah kah kah!!!...