Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, March 3, 2011

UMNO MEMANG SUKA BUAT KERJA MULIA

بسم الله الرحمن الرحيم

MACAM BIASA....AKTIVITI WAJIB BILA ADA PILIHANRAYA



Pada pilihan raya kecil terbaru di Merlimau yang sedang berlangsung ini, NGO 1Malaysia mengulangi modus operandi dengan mengadakan makan tenghari dan makan malam secara percuma hampir setiap hari. Ia lazimnya dihadiri oleh pengundi bukan Melayu yang jumlahnya daripada ratusan dan ada kalanya mencecah ribuan.

1malaysia dinner in galas 031110 danceSambil menjamu selera dengan di kelilingi poster gergasi Perdana Menteri, Datuk SeriNajib Abdul Razak dan logo rasmi 1Malaysia, mereka juga dihiburkan dengan persembahan daripada gadis-gadis muda dengan berpakaian seksi.Orang ramai yang menghadiri majlis itu juga berpeluang memenangi beberapa hadiah menarik dalam cabutan bertuah./Berita Penuh Di Malaysiakini - http://wfauzdin.blogspot.com/

Note: Tak ada menari bogel-bogel bukan umno namanya.. Kah..kah..kah..kah..


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

1 comments:

chocochoky said...

buat tambah dosa dorg mmg suka, haha.. :)