Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Saturday, March 5, 2011

KERDAU SELEPAS 52 TAHUN UMNO MEMERINTAH

بسم الله الرحمن الرحيم

Hebatnya kempen UMno dan BN yang saban hari menjamu pengundi Kerdau dengan pembangunan. Tanpa rasa malu dan tebal muka pemimpin Hipokrit mereka turun di Kerdau menyuarakan dengan lantang dan bersemangat pembangunan yang Umno berikan selama lebih 50 tahun di setiap pelusuk di negara ini termasuklah di Pekan Kerdau.


Klik pada image untuk baca laporan akhbar

Apakah Pak Menteri Hipokrit ini buta atau memang "Bengong"..??Tak nampakkah bagaimana keadaan pekan Kerdau yang seperti peninggalan zaman jepun,ke mana pak Menteri dan YB kerdau selama ini..??Tidurkah atau makan gaji "Haram"..??

Bila time PRK macam ini..baru nak sibuk dan buat-buat sibuk,tabur janji bermacam-macam,kalau tak sokong BN rakyat akan susah dan tiada pembangunan penduduk kerdau akan ketinggalan.

Tapi yang sebenar-benarnya dan realitinya memang Kerdau miskin dan mundur walau pun BN memrintah hampir 50 tahun lebih..cuba baca laporan dari SinarHarian dalam gambar di atas,Umno Haprahhh mesti jadi meroyan dan gila babi sebab suratkhabar mereka sendiri buat laporan di atas kianatnya Umno terhadap penduduk Kerdau selama ini...Hancusss Umnooo...
- karatijau



Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

1 comments:

Blog 1 Malaysia said...

Buat perubahan......







-------------------------------------------------------------
Penjenamaan Semula dan Meremajakan Parti -Katakan celaka pada Anjing-anjing tua gila Utusan Malaysia..

http://blog1malaysia.blogspot.com/