Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, March 2, 2011

PANAS : SYURGA DIBAWAH TAPAK NIK AZIZ!!!

بسم الله الرحمن الرحيم



Entri dibawah diambil dari blog penyokong UMNGOK.(Kalau dia tak padam lagi la..)

PANAS : SYURGA DIBAWAH TAPAK NIK AZIZ!!!

Dalam banyak-banyak makhluk tuhan, inilah manusia yang paling gagal dijadikan Allah...mancari jalan pintas untuk masuk syurga. Aapa dia ingat dengan berjumpa dengan Nik Aziz dan tolong Nik Aziz bekempen dalam pilihan raya dapat tiket masuk syurga. Ingatkan dah jumpa turning point.....rupa-rupanya salah jumpa simpang rupanya...

"Saya bukan nak berpolitik dan saya bukannya pandai dalam politik pun.." kepala hotak lu la...cakap pandai...habis tu datang pilihanraya ni bagi ceramah sana-sini mengumpat, mengata bukan politik lagi...berapa banyak agak bayaran kepada Bob Lokman kepada untuk berceramah...

Rasa pelik juga tengok tiba-tiba Bob Lokman bertongkat, sejak bila pula dia bertongkat, adakah selepas berguru dengan Nik Aziz baru Bob Lokman bertongkat?? Agak-agaknya kalau tiru Nik Aziz pakai tongkat ni dapat pahala dan masuk syurga kot.

Sudah-sudah la tu...dulu dapat saham pasal melalaikan dan melekakan orang, sekarang ni nak cari saham tipu orang pula..Kalau rasa diri tu dah banyak menyimpang, jangan la pula nak tarik orang lain join sama...bawak-bawak la sedar bahawa politik tu bukan Islam. Perjuangan PAS sekarang ni pun bukannya nak menubuhkan negara Islam.

Dulu Isabella sekarang sejak-sejak jumpa Tok Guru isapBESTla...sudah tukar kaa...kalaulah betul-betul Bob Lokman ni insaf dan nak berjuang kerana Allah..haramkan semua lagu diciptanya dari dinyanyikan oleh artis, di karaoke dan diputarkan di corong-corong radio kerana ini akan menyebabkan orang lalai dan la'gho apabila mendengarnya...haram makan duit royalti tu...TAKEBEER!!! - Dari blogger UMNGOK


BLOGGER UMNO TAK MENGAJI ATAU MEMANG SUKA MENGEJI?

Bertongkat adalah sunnah Rasulullah s.a.w.

Kata Ibnu 'Abbas r.a. :
Bermula bertongkat itu drp perangai Anbiyaa` (Nabi-nabi) dan adalah Nabi saw bertongkat ia dan menyuruh ia dgn dia. [Maksudnya : Disamping Baginda saw sendiri bertongkat, beliau saw pun menyuruh orang lain supaya mamakai tongkat.]

Sabda Rasulullah s.a.w..
"Sesiapa yg menghidupkan sunnahku maka sesungguhnya dia telah menyintai akan daku,dan sesiapa yg menyintai akan daku adalah ia bersamaku di syurga,"

Note: Tak tahu nak kata macam mana. Mungkin boleh dikatakan kurang ajar atau ulama umno memang tak pernah ajar penyokong umno ni. Inilah muka-muka manusia yang sering menjauhkan diri dari islam. Bila orang mengikut sunnah dicercanya macam-macam. Tanpa mahu sedar akan kebodohan diri sendiri. Yang mereka terlupa adalah mereka sedang menghina sunnah Rasulullah s.a.w. Entah bernabikan apa la agaknya penyokong umno ni sehingga sebegini berani dia menghina sunnah Rasulullah s.a.w.

Note: Tengok ayat budak umno ni... "Agak-agaknya kalau tiru Nik Aziz pakai tongkat ni dapat pahala dan masuk syurga kot". Kah..kah..kah.. Oooo pakai tongkat tu tiru nik aziz rupanya... Kah..kah..kah..kah.. Apa nak dikata.. Pemimpin umno pun bukan mengaji agama.. inikan pula penyokongnya... Kalau pakai tongkat tiru nik aziz, tak pakai pakai tudung tu kira tiru rosmah la kan.. Tak ajar bini tutup aurat tu kira tiru najib la kan.. Agak-agaknya masuk syurga jugak ke... Kah..kah..kah..kah..


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

19 comments:

~UmmU SoLehah~ said...

takebeer!???? apekah?

mempermainkan seruan takbir ya..

nak kne laknat makhluk ni. astaghfirullah..

masuk kubur nanti baru rasa.. mase tu sesal pun x bguna. harap2 b'taubat sbelum mati.

Anonymous said...

Take beer banyak2 pasal benda haram jadah tu maka ramai yang terpasong dan terpesong,persenda la kalimah Allah moga nanti kena panah petir aku doakan

Sam Posmen said...

tak tau nak cakap apa dah. semakin dewasa semakin ramai yang jadi bengap.

dunia akhir zaman orang mempermainkan agama dan sunnah Rasullullah di tertawakan.

kepada anon tak baik mendoakan kejahatan untuk orang lain.

minta-minta si UMNGOK tu di buka pintu hatinya.

Mariah Binti Abd Rahim said...

Sepertimana pemimpin yg mereka pilih, begitu juga ajaran dalam kahidupan yg mereka dapat.

andai kita menjawab semula, mereka tidak akan bertaubat, malah akan terus mencaci kita semula dengan alasan mereka yg dtg dari hati yg sudah hitam dan akal yg sudah mati.

mereka tidak nampak kebenaran, kerana telah mengiakan kesesatan yg diajar pemimpin yg mereka pilih.

kalau ikut ajaran islam, takut kena tutup aurat, takut dh x boleh berhibur, xboleh berkonsert, xboleh 'minum', tak boleh rasuah...

disebabkan byk yg akan jadi x boleh, walhal itu perintah ALLAH, maka mereka memilih yg mudah seperti apa yg diajar pemimpin mereka. kerana rutin mereka tidak akan terjejas.

Apapun, semoga ALLAH akan membuka hati kalian untuk menerima dan melihat mana yang BENAR sepertimana yg telah diperoleh Bob Lokman, Alhamdulillah.

Jika mereka mahu pandang dari sudut islam, maka mereka akan sedar.

Tetapi jika terus mahu pandang ikut nafsu, berterusanlah kamu menghina.

Wassalam.
ALLAHUAKBAR!!!!!!!
Kita terlalu kerdil..

dajal said...

nape pertikaikan bob lokman..tak pertikai kan umi hafilda berkempen untuk bee end....

pandai pulak makan duit royalti lagu tu haram...menteri penerangan si rais yatim pun terlibat le juga...dia pun makan duit haram rupanya..he he he..

bertongkat pun nak komen juga ke..berjangut tak komen ke...berkopiah tak komen ke...

menteri berkaroke masa jamuan raya tak nak komen..menteri umno tu...bini pm karoke dgn si najib sendiri tak komen..lagu isabella lagi..lirik oleh bob lokman..tak haram ke...

nape le singkat sangat akal tu...

garagaikareng said...

Inilah kejayaan terbesar oleh BN selama 52 thn memerintah, penyokong tegar menjadi semakin bodoh dan jahil menyebabkan mereka sesat dan semakin sesat, nafsu semakin rakus, jiwa kacau bilau, hati berpenyakit lalu ditambah lagi akan penyakitnya itu oleh Allah swt,(al-baqarah ayat 10),
aku berharap agar Allah swt tidak memeterikan hati, pendengaran dan penglihatan mereka (al-baqarah ayat 7), sebaliknya aku berharap mereka diberi hidayah, tetapi jika masih berterusan menghina sunah rasulullah, ulama-ulama pewaris nabi dan org-org yg memilih jln kebaikan (islam), aku berdoa sebagaimana nabi berdoa untuk kemusnahan abu jahal dan sekutunya.
Beristighfar dan bertaubatlah sebelum ajal tiba.

aku tak bodoh said...

Aku xfaham ada jugak manusia yg bengap macam korang semua ni.Dah la bengap,buta hati pastu buat tuduhan melulu. Allah jadikan otak untuk berfikir dan kaji yg mana betul n mana salah. Ini asal tgk mcm alim,ckp nk perjuangkan agama,trs sokong dan x pkiaq2 dah..patot la org pas bodoh2 semuanya. kena kencing dgn pemimpin dr awai. Pas hanya gunakan islam untuk kepentingan politik. UMN0 sibuk nak menyatukan umat Islam,PAS sibuk nak kafirkan org Islam dan sekongkol dgn puak yg sah2 anti-Islam mcm DAP. Raja dah luluskan hukum hudud sejak 1993 lagi utk nik ajis buat kt kelantan..apsal xbuat?dh tu kes mat sabu,ahli PAS tid0q dgn norma bini org..org mtk nik ajis buat hudud,skli dia kencing kata dah wat istikharah Allah dh ampunkan mat sabu.dia igt dia sapa?blh deal2 plak ngn tuhan..aku nak bg fakta kt cni smpai esok p0n xhbh..lg elok hmpa ni p tambah ilmu pengetahuan skt.kaji skt..bkn membuta tuli sokong.hampa ni la puak2 yg menjahanamkan Islam sbnaqnya..last2 negara sendiri cina laknat yg pegang azan p0n dah x b0leh!!b0d0h!!!!!

umno bangang said...

Untuk anon umno 11:12 AM yang selama ini diperbodohkan oleh umno. No hal klau ko nak maki hamun. Asalkan ko nak sertakan dgn fakta. ok.. 1st sekali aku nak jawab pasal ko kata PAS diperkudakan oleh DAP.

Rentetan dari Perak... Pemimpin umno membodohkan pengikutnya dgn membayangkan bahawa PAS di Negeri Perak diperkudakan oleh DAP. Alasannya Nizar beri tanah 3000 ekar pada cina.

Yang aku nak tanya.. Kenapa tak nak cerita Haji Nizar bagi geran tanah 7000 ekar pada orang melayu? Kenapa hanya cerita yg Nizar luluskan geran 3000 ekar untuk China di Kampung baru yang tinggal di situ sudah hampir 70 tahun sahaja?

Di daerah Bukit Gantang tanah untuk orang melayu yang diberi geran lebih banyak daripada tanah orang China. Mereka yang duduk di kampung tersusun ada yang hampir 40 tahun tidak dapat geran, maka Haji Nizar bagi geran. Kebanyakan mereka adalah penyokong tegar Umno. Kerajaan Pakatan Rakyat bagi tanpa pilih kasih. Apa yang Umno buat selama 51 tahun perintah Perak? Kenapa tak kata pun nizar baik kerana tolong orang melayu di perak walaupun mereka bukannya penyokong nizar?

Tolong jawab soalan ini..

1.Kenapa tak mahu cerita tanah tinggi genting yang diserahkan kepada cina tan sri lim goh tong?
2.Kenapa xnak cerita diseluruh Negeri Johor tanah yg betul2 milik melayu hanya tinggal 1/3 peratus sahaja dan yg selebihnya semuanya dah jadi milik cina singapura?
3.Bangunkan wilayah iskhandar di johor tetapi kenapa dimiliki pelabur singapura?
4.Tak cukup lagi.. siap beri pulau batu putih dan tanah milik KTM Tanjung Pagar kepada cina singapura.
5.Lagi seronok bila Pudu jail dirobohkan dan tanahnya diberikan kepada pelabur cina singapura untuk dibangunkan.
6.Lapangan terbang TUDM diserahkan kepada pemuda cina Jue taik loo kawan baik anak najib.
7.Pulau pinang melayu merempat, siapa yg serahkan pemerintahan kepada cina GERAKAN sedangkan kuasa memerintah sepatutnya UMNO melayu punya?

Jadi ni semua siapa punya kerja? DAP ke? MCA ke? MIC ke? GERAKAN ke? Ini semua kerja UMNO...!!! Mengapa umno terlalu mulia serahkan segala tanah milik melayu pada cina? Kenapa ko semua yg menyokong umno sedikit pun tak terasa hati atau marah bila umno gadaikan segala hak melayu ni hanya untuk keuntungan dan kepentingan kroni2nya? Apa yang ko penyokong umno dapat dari segala pengadaian ini? Dapat ke org melayu tanah walau selori dengan cara umno mengadaikan semua tanah melayu ni pada cina? Kenapa ko x marah umno? Kenapa umno yg gadai semua tanah melayu tapi ko marah nizar? kenapa umno yg gadai segala tanah milik melayu tapi ko marah pada Lim Guan Eng? Kenapa umno yg gadai semua tanah melayu tapi kamu marah Anuar Ibrahim? kenapa umno yg gadai segala tanah milik melayu tapi ko marah pada Nik aziz? Kenapa Ko tak marah umno yg berbaik dengan MCA dan MIC ? Kenapa ko x marah bila umno gadaikan tanah melayu kepada cina MCA yang dan saudara maranya dari singapura? Kenapa ko semua rasa gembira bila MCA kudakan UMNO? Kenapa dari dulu sehingga sekarang ni umno yg memerintah Malaysia tetapi milik melayu habis terhakis? Umno yg memerintah Malaysia.. xkan la parti kepala ayam yg jual tanan melayu ni pada cina? UMNO BANGSAT ni la yg gadaikan segala tanah dan hak org melayu...!!! Kenapa ko penyokong melayu umno x marah pun? Sebab ko semua mmg bodoh...!!! Buta kayu...!!! Buta hati...!!! Masih kata umno yg betul walau umno yg gadaikan habis harta, tanah dan hak datok nenek ko... !!!!

Nizar beri tanah pada cina 3000 ekar kamu kata nizar barua org cina.. nizar beri tanah pada melayu 7000 ekar tak pula kamu kata nizar bantu org melayu ataupun baruah org melayu.. umno dan kroninya gadaikan segala tanah melayu tanpa melayu dapat walau sepongkis tanah pun tetapi kamu senyun saja.. apa masalah ko sebenarnya?

Dulu umno yg memerintah Tanah Melayu.. Kini masih lagi umno yg memerintah... Habis tanah melayu digadai umno kepada cina.. kenapa x sepatahpun keluar dari mulut ko "umno yang sebenarnya gadaikan tanah dan segala hak milik melayu" ? kenapa?

aku lagi tak bodoh said...

aku tak bodoh
cakap semua bodoh sebab menuduh melulu kat orang lain...sekali dengan dia rupanya bodoh piang...

sebenarnya ..patut le penyokong umno bodoh bodoh semua...

sokong bagai nak gila..dapat le sisa kuah je...isi jauh sekali...dapat le tanah sekangkang kera...rokok murah sekotak dua...

tu le buat pengubat 4/5 hari membodek..

umno bangang said...

Ko tolong bagi fakta siapa orang PAS yang kafirkan orang umno? Kalau setakat ko dengar2 cerita je jgn la ko berlagak pandai.. ok.. ko baca keratan dari utusan kat bawah ni...

KOTA BHARU 18 Feb. – Tuduhan Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat bahawa UMNO menolak Islam, merupakan bukti beliau telah mengkafirkan orang UMNO.

Pengerusi Biro Agama dan Ulama Majlis Veteran UMNO Kelantan, Prof. Madya Mohd. Noor Deris berkata, sungguhpun tidak ada perkataan kafir dalam kenyataan itu, tetapi ia jelas menggambarkan keadaan tersebut. - Utusan 19 Feb 2011

Dari kenyataan utusan di atas bermakna nik aziz pun x pernah kata org umno kafir. Itu hanya persepsi org umno bila nik aziz kata umno tolak islam. Tiba2 pulak org umno terasa dirinya menjadi kafir. ko sendiri yg rasa ko kafir tiba2 ko salahkan org lain plak. ko ni dah gila ke?

Aku nak bagi tau ko sebab ko ni x sekolah agama... sebab pemimpin ko sendiri pun x suka islam. sebab bini pemimpin ko sendiri pun x tau nak tutup aurat. Menolak satu huruf dalam al-quran pun dah jatuh kafir inikan pula menolak hukum Allah seperti hudud. Allah SWT. berfirman: “Barangsiapa yang tidak berhukum dengan apa yang Allah turunkan, maka mereka adalah orang-orang kafir”. ( Al Mai­dah: 44). Dan seterusnya Ko boleh cari tafsiran surah Al Maidah dari 44 hingga 49. Biar ko tu bodoh tapi jangan jadi pemalas. Jgn jadi mcm tong kosong. Jangan ikut sgt kata pemimpin ko yg dia sendiri pun x tau apa yg dicakapkannya.

Dosa UMNO yang terbesar ialah melaksanakan undang-undang buatan manusia dan membakul sampahkan undang-undang buatan Allah. Sudah jelas lagi bersuluh Allah menyuruh mensyarikatkan undang-undang. Tiada hak bagi manusia menghukum. Hak menghukum ialah hak Allah. Berhukum dengan hukum manusia merupakan perbuatan khianat, mengambil hak Allah dan sememangnya perbuatan itu melawan Allah, melawan Nabi dan terkeluar dari Islam. Pada pemerhatian aku, PAS sudah berlembut, dengan mengambil jalan berhikmah dalam berdakwah penyedarkan umat Islam di malaysia tentang hal ini.

Soal undang-undang Islam merupakan soal pokok. Soal dasar. Soal struktur. Bukan soal ranting, soal dahan hujung-hujung. Tanah melayu telah pun melaksanakan hukum Islam sejak dari zaman Melaka sehinggalah dihapuskan oleh British. Apabila british keluar dari tanah melayu, UMNO mengekalkan sistem British dan tetap menghalang undang-undang Islam dari terlaksana.

Jadi sama x umno seperti apa yg ada dalam ayat 44 Al Maidah tu? ko jawab la sendiri.

Dan akhir sekali soalan bodoh ko yg dah berjuta kali dijawab, kenapa PAS x boleh melaksanakan HUDUD di Kelantan ko boleh baca kat >>>> DISINI
<<<<
ingat !!!! jgn jadi pemalas.... malas itu akan menjadikan seseorang itu bodoh sampai keakhir hayat.

seluaq ketat said...

blogger upahan puak kerih......
sesat dan menyesatkan.....
sendiri bodoh tak ngaku....
bukan alang-alang bodoh....bodoh piang......

kah kah kah...

pasatauumno said...

perdebatan antara (aku tak bodoh) dan (umno bangang)..
apa yg saya nampak kat sini jelas dan terang kata2 yg keluar dari (umno bangang) jelas berisi berbanding dgn (aku tak bodoh) kata2 kamu penuh dgn caci maki. keutarakan fakta jika benar kamu tak bodoh.(merujuk kpd nickname yg kamu guna). keluarkan fakta jgn keutarakan dr sudut pemikiran kita shja yg jelas pemikiran kita mudah dikawal oleh nafsu dan syaitan.

ayt kamu "aku nak bg fakta kt cni smpai esok p0n xhbh..lg elok hmpa ni p tambah ilmu pengetahuan skt.kaji skt..bkn membuta tuli sokong."

silalah bagi fakta,even smpai esok pun sya rs(umnobangang) sanggup baca. bukan sebelah pihak sja yg perlu tmbah ilmu pengetahun tp wajib pd kita semua termasuk kamu.kamu kaji dan kemudian sila utarakan.

sbb apa yg saya nmpk, kata2 kamu ibarat tin kosong. yg xada isi utk saya ambil iktibar mahupun mengkaji akn tetapi kata2 kamu penuh dgn nafsu amarah.bukankah marah,hina caci maki itu semua adalah sifat2 syaitan???


saya xsokong mn2..apa yg saya CUMA nak jelaskan adalah kata2 yg dilontar dari kamu berdua (umno bangang) dan (aku tak bodoh).perbezaannya. yg jelas sekali lagi sy tekankan..sy xnmpk pun isi2 yg berguna dr kata2 kamu (aku tak bodooh).

saya mintak maaf pd kalian jika teguran sy mengguris hati kalian.saya xsebelah mn2 pihak atau mn2 parti sbb saya pun belum pernah mengundi.jadi silalah bg fakta2 yg boleh dibincangkan moga2 saya tahu nt saya nak undi yg mn.elakkn dr nmpkkan perspektif yg negatif bg anak2 muda spt sy..kerana kata2 kalian jelas akn menampakkan identiti kalian sbg penyokong parti. chill =)

zmah said...

Kita manusia berakal gunakan akal untuk berfikir dan gunakan akal untuk menyampaikan yang bernas....insyaallah akal yang bernas menjadi ikutan.Jangan jadi pengikut yang tidak berakal.

Anonymous said...

khakhakhakhkhakhaka sampai fakta ngan auta pon bangang2 puak apno ni x dpt bezakan? elok2 sokong apno, trus jadik atas pagar? kuikuikuikiuk bangangggggggggggg bangangggggggggg... kpd pasatauapno yg bijak pandai, sila la jawab fakta umngok tu..

cik sue said...

anon 8:27 AM.. 'pasatauumno' tu dalam keadaan jahil. atas pagar tu, sedang mencari2 base untuk bertapak. debat antara 'umno bangang' dan 'aku tak bodoh' ni banyak baiknya. baru fakta akan kluar dpt kita jadikan pencerahan. sayangnya 'aku tak bodoh' x berani nak berhujah. maklumlah org umno. apa la yg dia tahu selain maki hamun org jer. fakta zero

pasatauumno said...

cik sue : pandai awak kata org jahil kan??even awk xkenal pun siapa saya.untuk makluman anda la..dr nickname sy tu mungkin awk ingat saya tak tahu nk pilih yg mana ye?? awk silap.itu sekadar nickname la cik sue..

atau mungkin pada statemnet saya yg berbunyi : "saya mintak maaf pd kalian jika teguran sy mengguris hati kalian.saya xsebelah mn2 pihak atau mn2 parti sbb saya pun belum pernah mengundi.jadi silalah bg fakta2 yg boleh dibincangkan moga2 saya tahu nt saya nak undi yg mn.elakkn dr nmpkkan perspektif yg negatif bg anak2 muda spt sy..kerana kata2 kalian jelas akn menampakkan identiti kalian sbg penyokong parti. chill =)" ????

itu jugak sekadar kata lembut sebagai penutup bicara sy.sbb disini bukan lah medan utk memaki hamun menggunakan perkataan yg xbaik.disini medan utk perbincangan.masing2 berhak bersuara tp biarlah bila bersuara menggambarkan kita seorang yg mempunyai adab.sedang Nabi kita pun ketika menyampaikan dakwah menggunakan perkataan yg baik2..xgitu?=)

saya rs kalau awak seorang yg bijak pndai pasti awak da dpt fhm apa yg tersirat di sebalik kata2 saya. siapa yg saya pilih.atau awk cik sue mungkin xfaham kot apa yg dah saya utarakan,sila lah bc sekali lagi. oh ya ada ke sy kata debat mereka xbagus?xbaik??malah sgt bagus cuma apa yg sy pertikaikan disini ialah saya nak dgr fakta dr *aku xbodoh*. mana fakta beliau??yg ada cuma caci maki.

cik sue, sy rs mmg awk xfhm agknya apa yg saya utarakan. sila bagi tahu sy part mana yg mungkin awk slh fhm dgn kata2 saya?? mungkin apa yg sy mksudkan bercanggah dgn pemahaman awk.sila la bgtahu,sy bersedia menereangkan part mana yg awak kata sy jahil? =)

yup mungkin sy xbanyak ilmu sperti awk..tp sy xrasa awk perlu menggunakan perkataan jahil.=)

Embun Pagi said...
This comment has been removed by the author.
pasatauumno said...

anon : kenapa saya kena jawab?? bukan ke *umno bangang* bagi segala fakta suruh *aku tak bodoh* yg jawab..


1. siapa yg ats pagar?
2. siapa yg bangang?
xpaham...konpius..

Qais said...

Assalamualaikum...ish3....bila dah sllu mkn bnda haram...hati pon jd hitam,,jdi keras,,tertutup dr hidayah Allah...sampaikan sunnah Nabi Muhammad di hina2...brtaubat la saudara...jgn tgu matahari terbit dr barat bru nk mengakui diri tu bersalah....klau x suka PAS pon,,jgn la sampai menghina Sunnah Rasulullah...ya..mmg btol UMNO la yg slama ni mmperjuangkan Islam dgn nuat konsert yg melalaikan,,aktiviti yg melalaikan..ya..kami tahu smua tu....nak hina kami,,hinalah..tp jgn hina ulama'..sbb mereka perwaris para Nabi...sudahlah tu...jgn sampai jd manusia LAKNAT...ulg skali lgi...jgn sampai jd manusia LAKNAT...sedarlah...