Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, June 15, 2010

KUMPUL TANDA TANGAN SOKONG USUL KECAM ISRAEL DI PBB

بسم الله الرحمن الرحيم



Usaha mengumpul tanda tangan di kalangan rakyat Malaysia bagi menyokong usul mengecam Israel di Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) akan dilakukan tidak lama lagi.

Hishammuddin Hussein berkata usaha tersebut diputuskan dalam mesyuarat Kabinet baru-baru ini selepas usul khas berkenaan dibentangkan oleh Najib Razak di Dewan Rakyat Isnin lalu. – mStar

woit… NAK BUAT KEPALA BANA APA?... kah kah kah.. woit… BUAT KERJA BODOH BUAT APA?.... kah kah kah..woit… INI NAK TIPU MELAYU DI KAMPONG… kah kah kah.. woit.. INI NAK TIPU MAK DAN PAK CIK DI FELDA… kah kah kah..woit… TANDA TANGAN INI KERANA BODOH… kah kah kah..woit… KALAU BETUL NAK SOKONG PALESTINE… HALAU APCO… kah kah kah..woit.. NAK SOKONG PALESTINE... JANGAN NIAGA DENGAN ISRAEl.. kah kah kahwoit… IDEA TIPU INI… IDEA BODOH … LAGI BANGANG… kah kah kah..kah kah kah… PBB… MANA ADA MASA NAK LAYAN SEMUA INI… kah kah kah..

nota:
dalam ilmu sain politik ini dinamakan mengolah persetujuan dalam bahasa senang - ini nak menipu.. ini nak alih pandangan rakyat yang sedar bahawa zionis israel berkuasa dalam negara ini kerana memberi nasehat pada isteri rosmah..

dengan kerja bodoh tanda tangan ini maka gerombolan berharap seluruh malaysia akan melupakan kes apco, kes ajen zionis dalam pdrm dan kes berat badan bik mama yang mengurangkan nafas pemain badminton malaysia di worldcup di afrika selatan kah kah kah - tukartiub


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

4 comments:

yad_element said...

stakat kecam, semue org leh kecam..
dengan ini saye kecam mereka..
see... kecam gak..
x leh pakai..
huhu...cube a ngantor tentera ke ape ke.. alahai 1malaysia

zan P O P said...

jangan menyerah kawan...lanjutkan perjuangan mu,tegakkan kebenaran,bongkar semua kebusukan dan kezaliman yang di sembunyikan....salam dari negeri seberang...

gorgondolamedusa said...

kumpul tandatangan?
baek kumpul air kencing, siram kat israel, gerenti tenggelam.

MamatBijak said...

banyak rupanya kencing ko ye gondol heheh