Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Saturday, June 19, 2010

ENJIN F-15 HANYA SEBESAR KOTAK MANCIS

بسم الله الرحمن الرحيم

Cerita Lawak Enjin F-51 sudah bermula



Kalau kita bersembang dengan orang sakit jiwa atau pun orang gila, dan kita ceritakan pada mereka bahawa Enjin Jet F-51 kepunyaan TUDM telah hilang dan yang mencurinya pula adalah pegawai yang berpangkat Sarjan, gua yakin orang gila ni pun akan gelakkan lu orang dan mengatakan apa punya lawak bodoh yang TUDM dan Kementerian Pertahanan cuba mainkan.

Takan lah Enjin Jet Pejuang yang bernilai ratusan atau jutaan Ringgit Malaysia boleh hilang dan orang gila ni akan ketawakan lagi sambil mengatakan... "apa lu ingat enjin tu macam kotak mancis ke... boleh rembat masuk poket dan terlepas dari pemeriksaan... dah tentulah ada orang2 yang berkepentingan yang terlibat sama". jadi untuk melepaskan diri... sumbatkanlah dua ekor kambing hitam... sama macam kes Altantuya."

Sekarang ni, dua ekor kambing hitam tu dah bersuara...tak tahan kena belasah dan beritanya di sini.

Gua lansung tak terkejut dengan permainan kotor orang2 atasan dan keparat korporat yang terlibat, ini semua tak mustahil terjadi dalam pemerintahan serba kotor puak2 umnoapco/bn yahudi laknatullah dan sememangnya ianya di adaptasi dari filem dan cerita Tamil,sebijik sama jalan ceritanya.

Di Malaysia ini, nak cari kambing hitam berlambak. Dari Jabatan Polis hingga ke peringkat Tentera dan Risikan, belasah hingga tiga suku nyawa.

Paksa orang mengaku bersalah, kemudian tutup kes. Bapak-bapak Jerung yang ngap sampai tak bersisa terlepas macam tu saja.

Bagi rakyat yang berakal, yang mengikuti kronologi kehilangan enjin jet pejuang F-51 ini, pasti menggeleng kepala dan ketawa terguling-guling dengan tahap kelakar kenyataan yang dikeluarkan oleh Menteri dan pihak yang bertanggung-jawab.

Semua kenyataan mereka bersifat memperbodohkan RAKYAT dan menutup kecuaian dan kelemahan mereka dalam memikul amanah RAKYAT.

Justeru itu, eloklah pihak peguam kambing hitam tersebut, membongkar semua kebobrokkan semua yang berselindung di sebalik gelaran dan pangkat besar mereka.

Heret mereka ke muka penggadilan, walaupun ianya akan berakhir seperti kisah Altantuya, VK Lingam, PKFZ, AP, Perwaja Steel dan banyak lagi.

Sekurangnya rakyat buka mata dan tahu betapa dashyatnya dan keji sebuah pemerintahan yang berusia 53 tahun dari gerombolan puak umnoapco/bn yahudi laknatullah.

Dan sudah tiba masanya buat RAKYAT menghumbankan Kerajaan yang serba kotor ini dalam PRU-13 nanti, masanya sudah hampir untuk mentalkinkan puak-puak zionis yahudi yang beraja di mata bersultan di hati untuk tembolok dan kroni2 mereka. isa



UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

0 comments: