Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Saturday, June 19, 2010

ADA DATUK MENYIMPAN ZAHIDA?

بسم الله الرحمن الرحيم



Saudara Pengarang,
Ramai rakyat Malaysia masih berteka-teki apabila berita Utusan Malaysia yang bertajuk ‘Saya Bukan Perempuan Simpanan’ yang turut disiarkan oleh saba/kini dengan paparan foto yang agak ‘menggatal’ dan bersifat penggoda.

Sebagai seorang wanita berkerjaya, saya amat kesal sekalipun berita yang disiarkan, Zahida menafikan beliau menjadi ‘Perempuan Simpanan’ atau ‘Gundik’ mana-mana VVIP, namun ada keluarga VVIP tersebut mengakui bahawa mereka mengenali Zahida dan pernah mencetuskan kekalutan apabila diserang oleh isteri VVIP berkenaan yang berasal daripada utara tanah air.

Namun, Zahida terus menafikan berita diserang isteri VVIP berkenaan dalam Mingguan Perdana dan menganggap berita tersebut sebagai satu fitnah sahaja

Saya amat kesal kerana pemimpin atau VVIP ini tidak menghormati wanita dan pengecut untuk membuat keputusan sama ada untuk memperisterikan Zahida yang kini sudah kaya raya kerana menjadi proksi VVIP berkenaan atau menceraikan isterinya atau memfailkan program poligami.

Sebelum ini, sudah heboh tentang seorang isteri VVIP menyerang seorang artis wanita kerana mempunyai skandal dengan VVIP berkenaan sehingga menyebabkan artis tersebut bertindak balas dan menggigit pipi isteri VVIP tersebut.

Saya tidak pasti siapa artis tersebut dan siapa VVIP berkenaan, namun dimaklumkan bahawa VVIP tersebut pernah terlanjur dengan seorang gadis sehingga mengandung namun memaksa adiknya menjadi ‘Pak Sanggup’ kerana beliau sudah mempunyai isteri.

Adik VVIP berkenaan juga pernah menjadi Pak Sanggup dengan mengahwini anak seorang kenamaan yang terpaksa menggugurkan kandungan demi untuk menyelamatkan maruah ‘orang kenamaan’ tersebut.

Lebih malang lagi, isteri adik VVIP berkenaan turut memelihara ‘Anak Ikan’ di Jakarta dan Zamboanga atau Manila; sementelahan pula adik VVIP tersebut bacul kerana ‘Kia Boh’ atau takut bini.

Jadi saya minta-minta sangat kepada pemimpin negara agar menyiasat kebenaran dakwaan ini bagi menyelamatkan maruah Negara kerana kebanyakan VVIP yang dipilih menganggotai kerajaan terpalit dengan skandal seks dan moral.

Salam Hormat,

ALESYYA SOLEHAH/s/kini - sumber



UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

1 comments:

vell-nak join sekali said...

Normah, isteri kepada AJK PAS Pusat, Mohamad Sabu petang ini dirompak di perkarangan tempat letak kereta berdekatan Bank Islam (M) Berhad (BIMB) cawangan Pusat Bandar Shah Alam.

Sebelum ini, Mohamad Sabu pernah merompak isterinya itu dari orang lain dibilik 121, Hotel Perdana, Jalan Mahmood, Kota Bharu. Oleh kerana Mohamad Sabu merupakan AJK PAS, maka beliau dilepaskan atas alasan teknikal iaitu kesilapan nombor bilik oleh pihak pendakwaan.

Walaupun kedua-dua rompakan tersebut berlaku diwaktu dan lokasi yang berbeza, ironinya perompak juga kadang-kadang boleh dirompak. Adakah mungkin perompak Normah kali ini juga dapat lepas jika pendakwa tersilap menyatakan lokasi rompakan?

Nampaknya, sudah dua kali Normah di"rompak". Kami di Kedahtimes menghulurkan rasa simpati, dan berharap Normah dapat pulih dari "trauma" cepat sebagaimana cepatnya beliau pulih dari "trauma" rompakan terdahulu.