Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Saturday, June 19, 2010

DIROGOL ADIK KANDUNG SEHINGGA MENGANDUNG

بسم الله الرحمن الرحيم



KUALA LUMPUR: Baru berusia 14 tahun tetapi selayaknya dia digelar adik setan kerana tergamak merogol kakak kandungnya yang hanya setahun lebih tua.Lebih memilukan, perbuatan jijik sumbang mahram itu bukan hanya menimbulkan perasaan trauma dan tekanan kepada mangsa tetapi pada usia yang masih mentah, dia terpaksa mengusung benih adiknya.

Itu yang berlaku kepada Yanti, berusia 15 tahun, yang kini sarat mengandung dan hanya menanti masa untuk melahirkan anak. Gara-gara perbuatan adik setan itu, Yanti terpaksa berjauhan daripada keluarga, malah meninggalkan alam persekolahan buat seketika. Sepatutnya saya menduduki peperiksaan Penilaian Menengah Rendah (PMR) bulan lalu tetapi terpaksa melupakannya. Saya meninggalkan buat seketika alam persekolahan sehingga anak dikandung ini lahir.

Saya benar-benar tertekan kerana pada usia muda terpaksa berdepan situasi yang tidak sepatutnya saya lalui, kata Yanti ketika ditemui wartawan Metro Ahad baru-baru ini.
Menurut Yanti, tragedi hitam itu berlaku tahun lalu dan ia berulang sehingga empat kali sebelum dia disahkan mengandung.
Tragedi hitam itu berlaku di rumah. Ketika semua ahli keluarga tidur, adik menyusup masuk ke dalam bilik ketika saya tidur.
Adik menekup mulut saya dan mengugut mahu mencederakan saya jika saya buat bising. Selepas itu, bagaikan dirasuk setan, saya dirogol, katanya.
Yanti berkata, walaupun dia kakak, dia tidak mampu melawan, apatah lagi diugut akan dicederakan jika melawan.
Kudrat saya memang tidak mampu melawan kekuatan adik ketika itu. Selepas merogol saya dia sekali lagi mengugut akan mencederakan saya, malah sanggup melakukan lebih daripada itu jika mendedahkan perbuatan terkutuknya kepada sesiapa saja, terutama ayah dan ibu.
Begitulah yang dilakukannya ketika merogol saya. Seingat saya, empat kali dia merogol saya, katanya.
Selepas empat kali dirogol, dia berasa tidak sihat dan lemah hinggalah kelainan pada dirinya disedari ibu bapanya.
Ibu Yanti kemudian membawanya ke klinik dan pemeriksaan lanjut dilakukan mendapati dia mengandung.
Saya menceritakan perkara sebenar kepada ibu. Pulang ke rumah, ayah dan ibu bertanya adik dan dia mengaku. Ketika itu menangis air mata darah sekalipun takkan mengubah apa yang berlaku, katanya.
Yanti berkata, adiknya seperti tiada perasaan kerana seolah-olah tidak rasa bersalah dengan perbuatannya.
Depan ibu dan ayah, dia menunjukkan rasa bersalah dan meminta maaf, tetapi dengan saya, dia buat seolah-olah tiada apa berlaku.
Hubungan saya dengan dia sebelum ini biasa saja, tetapi tidaklah rapat sangat. Mungkin kerana masih terlalu mentah, dia seperti tidak rasa bersalah, katanya.
Menurut Yanti, sukar untuk dia memberitahu punca mengapa adiknya sanggup melakukan perbuatan terkutuk itu.
Pada usia semuda itu, adik memang nakal. Bercampur dengan mat rempit dan kadangkala ponteng sekolah.
Barangkali kerana pengaruh rakan, adik jadi lebih tahu mengenai hal berkaitan seks sehingga dia terdorong untuk mencuba. Namun saya langsung tidak menyangka adik sanggup merogol saya, katanya.
Yanti memberitahu, selepas disahkan hamil, ibu bapa terpaksa menyembunyikannya di rumah seorang saudara mereka sebelum dihantar ke sebuah rumah perlindungan.
Saya akan ada di sini (rumah perlindungan) sehingga bayi yang dikandung lahir. Selepas itu saya akan menyerahkan anak saya kepada keluarga angkat.
Selepas ini saya mahu mulakan hidup baru. Saya mahu bersekolah semula dan belajar seperti rakan seusia yang lain, katanya.
Ditanya adakah dia memaafkan perbuatan adiknya, Yanti berkata: Mulanya memang saya bencikannya, tetapi lama kelamaan saya terima hakikat. Dia bukan orang lain… dia adik saya.
Saya harap dia menyesali perbuatannya. Perkhabaran terkini yang saya dengar daripada ibu dan ayah, adik kini bersekolah di sekolah pondok. Semoga ilmu diperoleh menjadikannya adik yang soleh, katanya - warta365



UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

68 comments:

Kuda Perang said...

Astaghfirullah Al-Azhim.. wal 'iyazu billah...

Lia3003 said...

sampai hati adik dia..harap dia berubah

arus perjuangan said...

Yang banyak rosak ialah anak melayu sebabnya didikan agama kurang. Oleh itu kerajaan yang ada sekarang ni mesti ditumbangkan kerana ugama dibelakangkan

Wanzie said...

apa sudah jadi dgn adik dia tu...

muara said...

Mungkin dia dah insaf.... kerana dah bersekolah pondok tapi saya harap adik setan ni tidak diangkat menjadi pemimpin pas esok-esok.. memang nabi ampunkan umat tapi kita adalah manusia!

فاوزيا ........ said...

hmmmmmm....... this sometimes made me hate man ....
in their mind always sex ....

atikNAOshi said...

Ya Allah..sampai hati adik setan tu buat mcm tu..huh..

:: Amirul Ariff :: said...

Astaghfirullah Al-Azhim.. wal 'iyazu billah...

Anonymous said...

Kelakar sggh...Asal naik kes camni...Tukar kerajaan...Salah kerajaan xpantau...Salah skolah xajar...Xnak muhasabah diri sendri ke??Berapa kali ke masjid berjemaah??Berapa kali ke majlis ilmu??Mengaku Islam tp ukhwah sesama Muslim pn xjaga...Jadi kes2 gini dan2 buat pandai tuding jari situ sini...

Tolong insaf n buang perangai tuding2 jari tu...Semua nk salah org...Tggu org ambil tindakan...Korg rasa PM or MB ade mase nak jenguk kes camni satu2??

Saudara2ku...Ini masalah mikro...setempat...xkan mslh org kn rogol smp hamil nk bincang satu2 kt parlimen??bile nk abih bersidang macam tu??...busuk2 politician pn...dorg berusaha jgk kuatkuasan undang utk cegah...polis n mahkamah yg korg benci sgt tu pn ada jgk tgkp n sumbat pesalah2 tu ke penjara/pusat pemulihan...korg??dok mengata saja??

Dah2le tu...drpd dok buang masa salahkan org...belajar utk bantu mangsa n belajar peduli tntg masyarakat sekeliling...most of d time...kes2 camni jd simply sbb kite 'don't care'...so toksahla nk tggu kerajaan berubah baru nk berubah...ubah skrg...ingatle...buku kite lain2...and...:anda buat,anda dapat'...ok??

Anonymous said...

Lagi satu...bljrla maafkan n beri peluang...kakaknye pn dh maafkan die...parents die pn dh hntr ke sekolah pondok utk betulkan die...so...maafkanlah...bdk tu maybe xckp/slh bimbingan masa membesar...tu jd begitu...so adilke die kn benci gitu2 je?? wajarke org2 yg 'cukup bimbingan' benci org 'xckp bimbingan'??...macam org 'bijak' mem'bodoh'kan diri...bodohkah anda??pikir2kan...

Anonymous said...

xanax online xanax side effects long - xanax drug interactions aspirin

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 50 mg buy online - tramadol 50mg is it a narcotic

Anonymous said...

xanax online buy xanax online mexico - long recover xanax overdose

Anonymous said...

generic xanax xanax bars with 555 - xanax 2mg effects

Anonymous said...

buy alprazolam online xanax and grapefruit juice - can i order xanax online

Anonymous said...

xanax online xanax overdose death rate - how long does 1mg xanax last

Anonymous said...

carisoprodol 350 mg will carisoprodol 350 mg get you high - can carisoprodol 350 mg get you high

Anonymous said...

order tramadol tramadol al 100mg retardtabletten nebenwirkungen - buy tramadol online without prescriptions

Anonymous said...

buy carisoprodol soma carisoprodol narcotic - carisoprodol ld50

Anonymous said...

generic xanax xanax 3mg online - xanax side effects with alcohol

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol overdose how much - buy tramadol spain

Anonymous said...

buy tramadol no prescription online pharmacy for tramadol - cheap-tramadol.org

Anonymous said...

generic xanax generic xanax 11 - illegal to buy xanax online

Anonymous said...

buy tramadol online no prescription tramadol 325 mg - tramadol no prescription usa

Anonymous said...

carisoprodol 350 mg soma carisoprodol coupon - soma = carisoprodol tablets 350 mg

Anonymous said...

buy carisoprodol carisoprodol xanax interaction - order vicodin online no prescription

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol buy - tramadol for dogs reviews

Anonymous said...

buy cialis online cialis or viagra - cialis coupon printable

Anonymous said...

xanax online xanax xr 2 mg side effects - xanax bars how many mg

Anonymous said...

xanax online xanax withdrawal day 5 - xanax high bluelight

Anonymous said...

generic cialis tadalafil cialis online bestellen - price comparison for cialis

Anonymous said...

xanax online xanax pregnancy side effects - xanax drug name

Anonymous said...

buy cialis online cialis price online - order cialis no prescription

Anonymous said...

xanax online buy alprazolam powder - generic xanax online

Anonymous said...

buy cialis online buy cialis online us - generic cialis at cvs

Anonymous said...

buy cialis no prescription canada generic cialis walmart - cialis promise program

Anonymous said...

cialis online buy cialis online no prescription usa - buy legit cialis online

Anonymous said...

buy tramadol buy tramadol no prescription online - buy tramadol online by cod

Anonymous said...

buy tramadol online ultram-tramadol.us - order tramadol echeck

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#62431 tramadol 50 mg 377 - buy tramadol in florida

Anonymous said...

buy tramadol ultram tramadol addiction withdrawl - no prescription tramadol overnight delivery

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol withdrawal kratom - tramadol 200 mg withdrawal

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#63987 tramadol hcl 50 mg injection - tramadol addiction + 2011

Anonymous said...

buy tramadol without a script tramadol withdrawal constipation - tramadol 50 mg kapseln dosierung

Anonymous said...

buy tramadol tramadol 50 mg hcl - buy tramadol online no prescription needed

Anonymous said...

tramadol online tramadol dosage forms - buy tramadol online usa cheap

Anonymous said...

learn how to buy tramdadol tramadol for dogs can people take it - buy tramadol online usa

Anonymous said...

buy tramadol tramadol ultram 100mg - order tramadol usa

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#51438 tramadol 650 - tramadol overdose can kill

Anonymous said...

learn how to buy tramdadol tramadol 100 mg ampolla - tramadol hcl 50 mg tab dosage

Anonymous said...

http://blog.dawn.com/dblog/buy/#91875 tramadol ultram 50 mg - addiction to tramadol symptoms

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#21906 tramadol high how much - tramadol hcl 50 mg muscle relaxer

Anonymous said...

buy ativan online lorazepam online pharmacy - ativan sublingual 1mg side effects

Anonymous said...

buy ativan online ativan withdrawal back pain - ativan addiction mayo

Anonymous said...

buy ativan online known side effects ativan - lorazepam 1 mg sublingual

Anonymous said...

http://reidmoody.com/#36921 ativan constipation - can u overdose ativan

Anonymous said...

tramadol 100 mg tramadol xanax together - tramadol for dogs usa

Anonymous said...

cheapest xanax side effects long term xanax use - can buy xanax online yahoo

Anonymous said...

buy cheap tramadol tramadol online for cheap - tramadol hcl 50 mg tablets

Anonymous said...

buy xanax online generic xanax do they look like - phentermine xanax drug interactions

Anonymous said...

xanax alprazolam 2mg xanax 2 beers - xanax online no prescription australia

Anonymous said...

http://ranchodelastortugas.com/#50238 cheap xanax sale - xanax bars in smoke shops

Anonymous said...

http://staam.org/#37708 tramadol 50 mg pills - can you buy tramadol in spain

Anonymous said...

can you really buy xanax online can you order xanax online legally - xanax overdose icd 9 code

Anonymous said...

buy xanax online can you buy xanax online legally - buy xanax online canada no prescription

Joe Johan said...

kes camnie bkn slh krajaan pun ini slh individu sendiri jgn sbb trsalah langkah kte nk salahkn bumi. Didikan ibubapa juga memainkn peranan penting dlam mengajar anak2 kerajaan telah meletakkan hukum yg betul bg kes2 melibatkn akhlak remaja. Kte tentukan masa depan kte bkannye kerajaan samaada pas,umno atau pkr x trlibat lngsung dngan didikan akhlak anak2 sebaliknye ibubapa perlu dipersalahkan kerana gagal mendidik anak2 dan mereka juga sepatutnya dihukum bru anak2 mendapat perhatian penuh.

Joe Johan said...

kes camnie bkn slh krajaan pun ini slh individu sendiri jgn sbb trsalah langkah kte nk salahkn bumi. Didikan ibubapa juga memainkn peranan penting dlam mengajar anak2 kerajaan telah meletakkan hukum yg betul bg kes2 melibatkn akhlak remaja. Kte tentukan masa depan kte bkannye kerajaan samaada pas,umno atau pkr x trlibat lngsung dngan didikan akhlak anak2 sebaliknye ibubapa perlu dipersalahkan kerana gagal mendidik anak2 dan mereka juga sepatutnya dihukum bru anak2 mendapat perhatian penuh.

Anonymous said...

Setan..