Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, June 16, 2010

UMNO: ADA CABLE SEMUA BOLEH ADJUST

بسم الله الرحمن الرحيم

Kontraktor Stadium Batu Burok Bina Istana Negara, Kementerian Perlu Jelaskan



12.49 tengah hari
Ahli Parlimen Taiping, Ngar Kor Ming mendedahkan antara kontraktor yang terlibat dalam pembinaan Istana Negara yang baru adalah kontraktor yang sama dalam pembinaan Stadium Batu Buruk, Terengganu.

Stadium Batu Buruk yang menelan belanja RM280 juta, runtuh selepas digunakan 10 bulan dan kini tersadai tanpa sebarang usaha pemulihan.

Di lobi Parlimen, Ngar mendesak Kementerian Kerja Raya memberi penjelasan mengapa kontraktor yang mempunyai reputasi buruk dibenar terlibat membina Istana Negara yang bakal menempatkan kediaman Yang Dipertuan Agong, Tuanku Sultan Mizan Zainal Abidin



UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

2 comments:

Langit Pertama said...

Adoi...
Gila la...
Anak beranak dorg jgak yg jd kontraktor tu gamoknyer...

Anonymous said...

hahaha...
nanti dah runtuh kena kepala Agong pon senyap je...
jadah ape bg kontraktor camni?
time tu agong pon xleh nak ckp ape, dah die pon bawah tlunjuk ApNo...