Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Saturday, June 19, 2010

GUA PUN TAKUT... HEHEHE...

بسم الله الرحمن الرحيم

Gua Banyak Takut Sama Itu Orang....

Ini orang dulu jadi Menteri Pertahanan... dia beli Kapal Selam chokia... billion2 duit RM rakyat hilang rugi... lepas tu satu perempuan sudah meletup hancus berkecai... yang peliknya itu perempuan jalan kaki dari dia punya negeri sampai Puncak Alam.. kasi letup kat situ... itu perempuan PATI kah...??? ha..ha..ha... takda rekod imigresen perjalanan masuk ini negara.. tapi itu perempuan educated maaaa.... bukan macam itu indonesia punya PATI naik tongkang masuk ini negara... pelik bin ajaib kan..????

Lagi aaaa... masa jadi Menteri Pertahanan jugak... itu jet F-51 ada body tapi enjin sudah tak ada..., lepas 2 tahun baru tau itu enjin sudah hilang... kecoh punya kecoh sudah dapat tangkap itu dua ekor kambing hitam, tapi aaa... itu kambing hitam cakap diorang kena pelupuh macam lembu jugak mau kasi mengaku salah cakap diorang ada curi itu enjin..., tapi itu satu malaysia ketawa sama ini lawak bodoh... sebab itu pangkat rendah punya kambing boleh kasi jual juta2 punya barang... dan itu kementerian pertahanan punya secutiry sama bodoh macam lembu jugak..., itu jerung atasan ketawa golek2.... ha..ha..ha...

Masa jadi menteri pertahanan jugak ini negara ada beli berapa puluh jet pejuang.. tapi tersadai di gurun Arizona, Amerika Syarikat... duit billion2 hilang rugi jugak... tapi itu jet semua sudah jadi tukun maaa... apa sudah jadi ni....

Lepas itu aaaa... dia jadi nombor one.., cakap banyak besar... tapi itu Agung jadi nombor berapa...??? Gua pun tak paham la..., yang gua paham dia punya laki cakap dia first lady ini negara... ha..ha..ha... itu karam singh waliaa cakap.. "hidung tak mancung... pipi macam tong drum.. mau cium itu hero hindustan" ha..ha..ha... gua ketawa golek2 dengar itu pepatah melayu felda...

Lagi apa yang gua paham... itu Syarikat Felda punya duit RM4.5 billion sekarang sudah tinggal RM200 juta saja... aiyaaaa... itu Melayu Felda sudah kena kencing maaa... ada orang sudah songlap itu duit... apa bikin aaa... sama itu duit.

Lagi gua ada paham itu orang jugak ada main polis sentri sama itu negara zionis, ada salam2 peluk cium sama itu yahudi laknatullah..., itu kapal dagang zionis boleh berlabuh di pelabuhan klang.... aiyaaa... manyak bahaya oooo... ini orang... tapi dia bikin bodoh saja macam itu lembu jugak...

Fuyooo... banyak lagi itu orang punya hal... lagi gua tak mau sebut itu Judi Halal punya hal... pasal gua punya dakwat laptop sudah mau habis..., jadi lu orang cari sendiri lah... itu orang punya kerja kotor... dia mau selamatkan ini negara atau dia mau jual ini negara... gua tengok pun banyak takut oooo... sama itu orang, silap haribulan dengan gua dengan lu orang semua jadi pelarian... sebab ini negara sudah kena gadai oleh itu orang...

Gua serius... ni... gua banyak takut oooo.... ha..ha..ha.... - ikutsukaakuisa



UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

2 comments:

Abd Karim MJ said...

Asalamualaikum...

ORANG FELDA tu bodoh ker ?
kami anak anak felda sure tak setuju sbb FELDA lah kami berjaya... bantu orang - orang melayu yang nak ubah cara hidup dan cara pemikiran - bagi yang tak nak berubah awal awal dulu kata hamba Tun Razak.. tapi sekarang dapat dibuktikan bahawa orang melayu berubah dari segi ekonomi dan taraf hidup antaranya sebab FELDA.. so pls comment pasal orang FELDA tu bodoh or orang yang tak sertai FELDA tu sebenarnya yang mengangap bodoh tetapi biasalah orang bodoh tak akan mengaku diri di bodoh tetapi kata orang lain yang bodoh... maaf andainya kenaytaan ini pedas ! tetapi menerima kenyataan sebenarnya sukar tetapi inilah kenyataan..

PuakAngkatSendiri said...

inilah masalah org2 PAS,bila tak menyokong mereka dikata bodoh,cakap2 debat2 merupakan mainan mereka,padahal apa yg mereka boleh lakukan selain dari jual balak,jual tanah kat kelantan,yang baik dikata buruk,yg buruk lagi diburukkan,macamni ke membangun bersama islam?mmg betulla kata tuk guru pondok geting,nik aziz jadi lagu ni pasal tak habis belajar,pastu diturunkan pulak kat anak buah dia macam si bujang susah ni(kononnya)
Ssiapa yang berminat menjadi Mursyidul Am PAS berikut adalah 10 cirinya.

1. Ahli PAS atau PKR yang sangat membenci UMNO dan terlalu taasub kepada parti sendiri

2. Taasub kepada kehebatan diri sendiri

3. Tidak boleh ditegur atau dikritik

4. Mempunyai ramai penyokong yang taasub dan membabi-buta

6. Mampu mengeluarkan fatwa dan hukum mengikut kepentingan politik PAS/PKR/DAP

7. Mampu memusingkan kebenaran awalaupun sudah tertera di dalam al-Quran dan As-Sunnah

8. Mampu meletakkan kepentingan politik PAS/PKR/DAP melebihi daripada segala-gala kepentingan lain. Jika berlaku pertindihan antara kepentingan parti politik dengan kepentingan Islam, maka pandai-pandailah memutar-belitnya melalui tafsiran diri sendiri, agar ia kelihatan halal dan sah di sisi Islam.

9. Berupaya mengeluarkan hukum Kafir, Fasik, Murtad, Sesat, dan Bidaah secara sewenang-wenangnya kepada mana-mana ahli-ahli UMNO.

10. Jika dahulu syarat untuk menjadi ahli Dewan Ulama PAS mestilah sekurang-kurangnya mempunyai kelulusan Syariah atau Usuluddin dari Universiti Al-Azhar, tetapi sekarang cukuplah sekadar apa-apa ijazah, dengan syarat seseorang itu fasih membaca al-Quran, Hadis, dan sikit-sikit pengetahuan bahasa Arab macam Anwar Ibrahim.