Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, March 30, 2011

PEJUANG ISLAM TULIN DIDIKAN UMNO

بسم الله الرحمن الرحيم

Seorang blogger UMNO yang sering melaungkan Allah Huakhbar dalam blognya House PK. Blogger jahanam ini juga kerap memperlekah perjuangan menegakkan agama Allah hingga sanggup mengungkap 'take beer' merujuk kepada takbir Allah Huakhbar yang dilaungkan orang islam tatkala memerangi kejahatan kerajaan zalim.


klik pada gambar untuk besarkan

Saya ada menulis dua artikel mengenai si blogger UMNO ini. Pertama bertajuk "Mahukah Anda Percaya Kata-Kata Blogger Yang Mium Arak??" dan yang kedua adalah siri puzzle yang kedua bertajuk "Gambar Keratan Ke-2 Blogger UMNO Tonggang Arak Di Kala Maghrib !!!". Kedua-dua artikel sederhana panjang ini mengisarkan persoalan, apakah kita wajar mempercayai seorang blogger (yang mengaku islam) yang telah dikenalpasti sebagai penabur fitnah, yang juga seorang peminum arak? Lebih membingungkan ialah, blogger UMNO ini sering memperlekeh ulama kita termasuklah Tuan Guru Nik Aziz yang kita hormat dan sayangi.

Sekarang perhatikan betul-betul gambar di atas. Sebagai pembaca budiman, andalah yang berhak menilai samada gambar tersebut adalah benar ataupun super impose. Saya serahkan kepada anda untuk menilai kerana saya yakin, gambar yang sebegini jelas tidak memerlukan Edri KRU untuk melontarkan pendapat peribadinya. Saya tahu anda juga boleh berbuat demikian.

Daripada pengamatan saya, melihat muka dan matanya si blogger lahanat ini, seperti sudah mabuk. Mungkin kemabukkan arak menyebabkan blogger UMNO ini langsung tidak sedar gambarnya diambil malah tidak menghalang. Macam itulah gamaknya orang mabuk, separuh sedar (atau hanya tinggal suku?).

Blogger UMNO di atas juga telah menulis dalam artikel terbarunya seperti tajuk di bawah;

KISAH SEMBAHYANG HAJAT MEMPERTAHANKAN SI PELIWAT YANG JUGA PENZINA DI SHAH ALAM!

Saya mengambil petikan-petikan penting penulisan si peminum arak di atas. Apakah mungkin artikel tersebut ditulis dalam keadaan separuh sedar (baca: mabuk stout);

Selesai je solat Isyak, mereka terus adakan Solat Hajat yang diimamkan oleh Hadi Awang. Selesai je Solat hajat untuk pertahankan si Penzina dan Peliwat, maka bermulalah Pidato Khas 'Menangkis Fitnah Jahat' yang dipengerusikan oleh Idris Ahmad. Masa ni Anwar, Lim Kit Siang, Dato Johari Abdul sudah ada.
.....

Semasa Hadi tengah sedap dok kempen pasal PRU13 (aku pun tak faham dia nak defend Anwar ke nak cerita pasal PRU ni) tibalah yang dinanti, iaitu MUR-SHIT-DOL HAM-PAS! Nicky sampai agak lewat lebih kurang jam 10 lebih, yalah dia pun dah naik cuak nak defend Anwar yang nafsu seks dia yang semakin buas!

Bangunlah rakyat Malaysia. Sampai bila korang nak kena tipu dengan jenis manusia tak bermoral seperti mereka ni? Aku tak kata la pemimpin BN moral mereka tinggi sangat, at least mereka tak jual agama demi mempertahankan si Peliwat yang kuat berzina dan menipu ni.

TAKEBEER!
TAKEBEER!
TAKEBEER!

Masih tidak serik lagi, malah sanggup menggelar TGNA sebagai Mur-shit-dol. Astafirullah hal azim... Saya bersyukur kepada Allah kerana bukan sahaja memberi secebis kemenangan kepada perjuangan DSAI melawan fitnah-fitnahnya seraya memberi kesedaran kepada kebanyakkan golongan atas pagar yang mula mencemuh tindakkan jahat UMNO. Malah Allah juga menunjukkan kebenaran di dunia ini dengan gambar seorang blogger UMNO sedang bergelumang dengan dosa arak.

Saya melihat penyokong-penyokong tegar UMNO yang tidak berkepentingan dalam saham merompak harta rakyat sudah mula menunjukkan rasa benci terhadap politik kotor yang dimainkan UMNO melalui Trio jahanam. Mereka sanggup menelan kata-kata dan telahan asal mereka serta menyatakan kesediaan untuk memberikan laluan kepada sebuah kerajaan baru Pakatan Rakyat.

Semoga kita semua dihindari dari mempercayai fitnah jahat, apatah lagi jika fitnah itu hadir dari seorang peminum arak!!



“Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasiq membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan.”
(TMQ al-Hujurat [49]:6) - Topeng Perak

Namun seperti biasa, penyokong gerombolan songkok tinggi akan terus mempertahankan blogger kaki botol ini...

tranungkite


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

7 comments:

http://aniesandyou.blogspot.com said...

seram sejuk bila realiti seperti ini berlaku secara terang-terangan

Mohamad Idham said...

salam...nauzubillah...apa dh jdi dgn kepimpinan skrg nie...amat memalukan..ini tidak nampak dimata rakyat lg...kalo nmpak 2 perkara akan berlaku dan dipersoalkan..
yang tidak menyokong - inikah pemimpin kita..
yang menyokong - bese la setiap manusia kan melakukan kesilapan...
smpai ble perkara ini akan dirahsiakan sdg rakyat mengikut kata..tp pemimpin kata yang diikut..

RD250 Power said...

gemuk celake ni dia ingat dia xmati nnti agaknya....

Anonymous said...

hak hak hak dia tuu togok kencing setan tu bukan pa,dia kata kalu togok najis tu dia jalan ringan ja,kalu tak mabuk berat sakan nak jalan

Fahmi Ismail said...

Ya Allah..lindungilah kami daripada pemimpin2 yang zalim...semoga mereka mendapat hidayahMu...amin

Hisyam Muhibah said...

berada di zaman fitnah akhir zaman, hanya doa dan munajat kepada ALlah sebagai pendinding. semoga ALlah tunjukkan siapa yang benar siapa yang tidak.

Anonymous said...

tengok perut pun dah melimpah. nampak sgtlah kaki botol. umno bayar mahal2 utk keling pemfitnah ni tonggang arak. untuk minum air kencing setan.